مدت زمان فیلم Avengers: Endgame اعلام شد

بعد انتشار تریلر جدید و کوتاهی از فیلم مورد انتظار  “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) در روز گذشته، بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی مارول، این فیلم با مدت زمان 3 ساعت و 2 دقیقه راهی پرده ی سینما خواهد شد.

با این حساب، این فیلم طولانی ترین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. این عنوان پیش از این به فیلم “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War)،با مدت زمان 2 ساعت و 40 دقیقه تعلق داشت که بهار سال گذشته اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی 2 میلیارد دلاری دست پیدا کند.

فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” که به کارگردانی “آنتونی روسو” (Anthony Russo) و “جو روسو” (Joe Russo) ساخته شده است، ادامه ی اتفاقات و حوادث فیلم “انتقام جویان: جنگ ابدیت” را روایت خواهد کرد و پایانی برای سه فاز اول دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

پیش فروش بلیت های این فیلم هم آغاز شده است که با استقبال گسترده ی طرفداران در ساعات اولیه مواجه شده و به این ترتیب پیش بینی می شود که فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” فروشی 800 میلیون دلاری را در روزهای اولیه ی اکرانش تجربه خواهد کرد.

“رابرت داونی جونیور” (Robert Downey, Jr)، “کریس ایوانز” (Chris Evans)، “کریس همسورث” (Chris Hemsworth)،“اسکارلت جوهانسون”  (Scarlett Johansson) و “بری لارسون” (Brie Larson) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به نقش آفرینی می پردازند.

فیلم مورد انتظار “انتقام جویان: آخر بازی” در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم