بیوگرافی کامل نینا دوبرو (Nina Dobrev) از کودکی تا به امروز

نام: نینا دوبرو (نیکولینا دوبروا)

تاریخ تولد: 9 ژانویه 1989 (19 دی 1367)

سن: 30 سال

محل تولد: صوفیه، بلغارستان

قد: 170

شغل: بازیگر، خواننده، مدل و ژیمناستیک کار

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی نینا دوبرو

نینا دوبرو در ابتدا نقش های کوتاه را برعهده داشت و با بازی در نقش کاترین دیوانه و النای مهربان یک شبه معروف شد و در اینستاگرام خود میلیون ها دنبال کننده به دست آورد. او خود را خوش شانس می داند.

او در سریال تلویزیونی “خاطرات خون آشام” (The Vampire Diaries) نقش اصلی زن را برعهده گرفت. رسانه ها این بازیگر چشم و ابرو تیره را دوست داشتند که در مصاحبه ها به راحتی درباره زندگی خصوصی اش و فیلم ها صحبت می کرد.

کودکی و جوانی

نینا در 9 ژانویه 1988 در صوفیه، مرکز بلغارستان به دنیا آمد. مادرش یک هنرمند و پدرش یک متخصص کامپیوتر است. این بازیگر معتقد است که عشق به هنر را از مادر و هدفمندی را از پدر آموخته است. او تنها فرزند خانواده نیست و برادر بزرگترش الکساندر یک مهندس است. در سال 1990 نینا به همراه خانواده به کانادا نقل مکان مرد. خانواده در تورنتو زندگی کردند. نینا بیشتر ایام زندگی را در این کشور گذراند. بنابراین علاوه بر زبان بلغاری به زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط دارد.

نینا دوبرو در کودکی

دبرو در کودکی در مدرسه جی.بی.تیرل تحصیل کرد و به رقص، باله، موسیقی و نقاشی علاقه داشت اما در بازیگری و ژیمناستیک تسلط بیشتری داشت. والدین با مشاهده خلاقیت کودک شان او را به مدرسه هنرهای زیبای وکسفورد بردند. نینا در آن ها مسیرهای مختلف را تجربه کرد و در نهایت متوجه شد به بازیگری علاقه دارد.

سپس به استودیوی بازیگری آرمسترانگ وارد شد. آژانس های بازیگری به جذابیت و کاریزمای او توجه نشان دادند. سپس در دانشگاه ریرسون در رشته علوم اجتماعی تحصیل کرد. با این حال در سال 2008 مجبور شد بین تحصیلات و بازیگری یکی را انتخاب کند. دوبرو تحصیلاتش را رها کرد.

فیلم های او

نینا از کودکی در تست های بازیگری شرکت کرد و خانواده اش همیشه حامی او بودند. تهیه کنندگان و کارگردان های تجاری به ظاهر شرقی او، هیکل و زیبایی اش توجه نشان می دادند. نینا اولین نقش مهم خود را در سال 2006 به دست آورد. او در سریال محبوب “دگراسی: نسل بعدی” (Degrassi: The Next Generation) نقش یک مادر مجرد 14 ساله به نام میا جونز را برعهده داشت. این سریال از سال 1979 در امریکا و کانادا پخش می شد. این پروژه آغاز کار نینا بود و تا سال 2009 در آن شرکت داشت. نینا در 53 قسمت این سریال حضور یافت.

نینا دوبرو در دگراسی: نسل جدید

نینا پس از این سریال در کانادا و ایالات متحده مشهور شد و از سریال های مختلف پیشنهاد داشت. در سال 2006 در درام “دور از او” (Away from Her) حضور یافت، در قسمت های مختلف شرکت کرد و با پخش بین المللی برنامه توجه منتقدین مختلف به او جلب شد. سال 2007 برای نینا سال مهمی بود زیرا در چند فیلم حضور یافت: او چگونه رفت (How She Move)، شاعر (The Poet)، بیش از حد جوان بودن برای ازدواج (Too Young to Marry) و قطعات فراری (Fugitive Pieces).

در سال 2008 نینا در موزیکال “پاساژ آمریکایی” (The American Mall)، “قانون موکی” (Mookie’s Law) و “هرگز گریه نکن گرگینه” (Never Cry Werewolf) حضور یافت. سپس در فیلم “کلویی” (Chloe) حضور یافت و در کارتون Merry Madagascar صداپیشگی کرد. در اوایل سال 2009 نینا در سریال “خاطرات خون آشام” حضور یافت و به شهرت جهانی رسید.

نینا دوبرو در فیلم بیش از حد جوان بودن برای ازدواج

این بازیگر برای نقش نینا 6 جایزه بهترین بازیگر زن منتخب نوجوانان و ستاره جوان تلویزیون را دریافت کرد. در سال 2015 دوئت نینا و ایان سامرهلدر جایزه منتخب تلویزیون را دریافت کرد. نینا دو جایزه منتخب مردمی فیلم های علمی تخیلی را نیز دریافت کرده است. در سال 2011 در مراسم جوایز منتخب مردم به عنوان بازیگر محبوب تلویزیون انتخاب شد.

نینا علاوه بر خاطرات خون آشام از سال 2011 تا 2015 در تریلر “هم اتاقی” (The Roommate) در کنار فرانسیس فیشر و بیلی زین و در فیلم اکشن “آرنا” (Arena) در کنار ساموئل ال.جکسون حضور یافت. ملودرام “مزایای گوشه گیر بودن” (The Perks of Being a Wallflower) با حضور دوبرو، اما واتسون و دیلن مک درموت در لیست 10 فیلم برتر 2012 هیئت داوران فیلم قرار گرفت و جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

نینا دوبرو در خاطرات خون آشام

در سال 2014 در فصل دوم سریال “اصیل ها” (The Originals) ادامه خاطرات خون آشام حضور یافت. داستان درباره شخصیت های اصلی سریال قبلی است. همچنین در کمدی “بیا پلیس باشیم” (Let’s Be Cops) نقش یک پیشخدمت را برعهده داشت، او یک دختر زیبا بود که قهرمان های دامون وینز و جیک جانسون باید او را نجات می دادند.

در مارس 2015 نینا خاطرات خون آشام را ترک کرد. دلیل این جدایی رابطه او با همکارش ایان سامرهلدر بود. با این حال خودش دلیل این کار را پیوستن به پروژه های بزرگ تر می دانست. فیلم های دیگر او عبارت اند از: دختران فینال (The Final Girls) در کنار تایسا فارمیگا و فیلم ماجراجویی “به ندرت کشنده” (Barely Lethal) در کنار جسیکا آلبا، هالی استاینفیلد و سوفی ترنر.

نینا دوبرو در سه ایکس: بازگشت ژاندر کیج

نینا در فیلم اکشن “سه ایکس: بازگشت ژاندر کیج” (xXx: Return of Xander Cage) در کنار وین دیزل، دیپیکا پادوکونه و مایکل بیسپینگ حضور یافت. در سال 2017 در کمدی رمانتیک Crash Pad درباره زنی حضور یافت که پس از خیانت همسرش می خواهد از او انتقام بگیرد. مرد پس از آگاهی از این موضوع به خانه یک مرد خوش شانس رفته و می خواهد زندگی جدیدی را آغاز کند.

نینا دوبرو در Crash Pad

سپس ستاره خاطرات خون آشام در فیلم جدید “مرگ بازان” (Flatliners) که بازسازی فیلم جوئل شوماخر با جولیا رابرتز است، حضور یافته و در نقش دانش آموزی بازی می کند که به همراه دوستانش می خواهد با انجام آزمایشات مختلف درباره آگاهی انسان بیشتر اطلاعات کسب کنند. در سال 2017 الن پیج نقشی را ایفا کرد که در سال 1990 جولیا رابرتز ایفا کرده بود.

زندگی شخصی

نینا در سال 2007 و در صحنه سریال دگراسی با دنیل کلارک بازیگر آشنا شد. آن ها دو سال باهم رابطه داشتند و در سال 2009 از هم جدا شدند. دلیل این جدایی مشخص نبود اما گویا طبق مصاحبه های کلارک نینا مقصر بود. شاید دلیلش ایان بود که از همکاری آن ها چند ماه می گذشت. آن دو رابطه شان را علنی نکردند و در سال 2011 بود که درباره علاقه شان صحبت کردند.

نینا و ایان

درباره رابطه آن ها شایعاتی شنیده می شد. حتی گفته می شد که نینا باردار است اما این اخبار هرگز تایید نشدند. تصاویر کودکی که در آغوشش بود نیز خبر ازدواج آن ها را داغ کرد. ایان بیش از یک بار از نینا خاستگاری کرد اما هربار این زن نپذیرفت. او نمی خواست ازدواج کند و صاحب فرزند شود، بلکه می خواست در سینما کارنامه درخشانی داشته باشد. این زوج سرانجام در مه 2013 از هم جدا شدند. نینا به زودی با درک، برادر بهترین دوستش جولیان هیو دیده شد اما این رابطه جدی نبود.

نینا دوبرو و درک هیو

ایان یک سال ناراحت و تنها بود تا اینکه با نیکی رید، ستاره دیگر سریال خون آشام وارد رابطه شد. در اوایل 2015 به او پیشنهاد ازدواج داد. نینا از ازدواج ایان با دوست صمیمی خود آنقدر غمگین بود که نتوانست به بازی در این پروژه ادامه دهد. بنابراین این پروژه را رها کرد و رفت. در آن زمان پیشنهاد جالبی نداشت. با این حال حتی قبول نکرد در یک قسمت این سریال که او را مشهور کرده بود هم حضور یابد.

نینا دوبرو و نیکی رید

این بازیگر پس از ترک سریال تصمیم گرفت افکار ناراحت کننده را رها کند و با دوستانش به مهمانی می رفت. سلنا گومز نینا را به آستین استوول که در درام “عشق و افتخار” (Love and Honor) و سریال “حکایت دلفین ها” (Dolphin Tale) حضور یافته بود، معرفی کرد. این دو رابطه شان را آغاز کردند.

نینا دوبرو و آستین استول

این دو رابطه طولانی داشتند. در اکتبر 2015 نینا و آستین رسما رابطه شان را اعلام کردند. در آغاز سال 2016 رابطه شان به مشکلاتی دچار شد و از هم جدا شدند. دلایل جدایی شان مشخص نیست اما در مه دوباره با درک هیو دیده شد. با این حال رابطه آن ها یک ماه بیشتر طول نکشید.

در تابستان 2017 نینا ساقدوش مراسم ازدواج جولیان هیو و بروکز لیش بازیکن هاکی بود. تصاویر دبرو و گلن پوول در رسانه ها منتشر شد و درباره رابطه آن دو شایعاتی شنیده می شد. گلن در فیلم “شوالیه تاریکی برمی خیزد” (The Dark Knight Rises) حضور یافت. رسانه ها دلیل جدایی مکرر این بازیگر را خودش می نامند. این بازیگر در تابستان 2018 درباره غلبه بر جدایی به خبرنگاران گفت:

“بلیت هواپیما، یک شات تکیلا و چند رفیق.”

دوستانش معتقدند نینا همیشه شاد است، و در مهمانی ها و مراسم ها شرکت می کند.

نینا دوبرو و پل وسلی

دوبرو دوست دارد زندگی سالمی داشته باشد و سیگار نکشد. در سال 2014 به دلیل استرس و مشغله ها به اضافه وزن دچار شد. به زودی به وزن معمول  خود بازگشت و با قد 169 سانتی متر 50 تا 55 کیلوگرم وزن داشت که با کمک رژیم غذایی، یوگا، شنا و والیبال به دست آمد. تصاویر قبل و بعد او نتیجه زحماتش را نشان می دهد. این بازیگر با پل وسلی و ایان سامرهلدر جلسات عکاسی داشت که با مایو هم ظاهر شد.

نینا دوبرو و ویکتوریا جاستیس

همچنین در کارنامه او یک تخطی هم دیده می شود. این بازیگر به همراه دوستش کندیس آکولا به دلیل برهم زدن آرامش صحنه اخراج شد. نینا دوبرو شبیه ویکتوریا جاستیس بازیگر است. آن ها از آرایش، پیراهن ها، رنگ و مدل موی یکسان استفاده می کنند و گاهی تشخیص آن ها مشکل است.

او در زندگی روزمره از لوازم آرایش استفاده نمی کند و شلوار جین، بوت و پیراهن را ترجیح می دهد. او هم مانند هر زنی از شیک کردن خوشش می آید و برای فرش قرمز مارک های Alice + Olivia، Giorgio Armani یا BCBG را می پسندد.

نینا دوبرو در امروز

نینا دوبرو در بهار 2018 در سریال کمدی Fam به نقش اصلی بازگشت. شخصیت او کلم، به همراه نامزدش زندگی می کند و برای ازدواج آماده می شود، اما ناگهان خواهر ناتنی اش از راه می رسد. او با پدرش مشکل دارد و ممکن است همه چیز خوب پیش رود اما کلم به نامزد و دوستانش گفته که پدرش ده سال پیش مرده است و هیچ اقوامی ندارد.

دریک، رپر کانادایی برنده جایزه گرمی، در موزیک ویدیوی I’m Upset از پنجمین آلبوم Scorpion خود، از نینا دعوت کرد. این دو هنرمند از سریال دگراسی باهم آشنا شده بودند.

سپس  تصاویر دوبرو و ونسا هاجنز بر روی جلد مجله کاسموپولیتن قرار گرفت و این زنان درباره خشونت جنسی به زنان در صنعت سینما صحبت کردند. درام نوجوانانه “رفتگان” (Departures) با حضور نینا در فستیوال فیلم برلین اکران شد. داستان درباره یک زن جوان بیمار است.

کمدی “روزهای سگی” (Dog Days) با حضور او درباره نوعی از روان درمانی است که انسان ها به حیوانات چهارپا محتاج اند. سگ ها برخلاف انسان ها می توانند بر انواع نگرانی ها غلبه کرده و حتی مشکلات به ظاهر ساده را شکست دهند. علاوه بر نینا، اوا لانگوریا، راب کردری، ادم پالی نیز در این فیلم حضور داشتند.

این بازیگر در تریلر “روز شانس” (Lucky Day) نقش یک زن هنرمند و همسر پیشین یک افسر پلیس را برعهده دارد که یک سارق می شود. این مرد نمی تواند زندگی آرامی داشته باشد زیرا در یک سانحه مردی را کشته و اکنون برادرش می خواهد انتقام بگیرد.

کریسپین گلاور که در فیلم “از ته دل وحشی” (Wild at Heart)، “فرشتگان چارلی” (Charlie’s Angels) و “بیوولف” (Beowulf) حضور داشت و لوک بریسی، بازیگر ملودرام “بهترین من” (The Best of Me) و اکشن “نقطه شکست” (Point Break)، از جمله همبازی های او بودند. یکی از مهم ترین پروژه های نینا دوبرو درام زندگی نامه ای “این شهر را اداره کن” (Run This Town) بود که به افتخار شهردار تورنتو، راب فورد ساخته شد.

نینا دوبرو در روزهای سگی

شهروندان و جامعه جهانی شهردار کانادایی که در سال 2016 و پس از اتهامات و شایعات، مستی و اعتراف به اعتیاد به ماده مخدر، از دنیا رفت. در زمان دولت او بزرگ ترین مراسم هنجنسگرایی در تورنتو برگزار شد، گرچه شهردار مخالف همجنسگرایان بود. مردم عادی او را دوست داشتند اما طبقات بالا از او متنفر بودند. ارتش حامیان راب ملت فورد نامیده می شدند.

در این فیلم نینا و مینا مسعود نقش مشاورین شهردار را ایفا می کنند و در تلاشند تا از شایعه دیگری پیشگیری کنند. بن پلات گزارشگر روزنامه محلی بود. دیمین لوئیس نقش این سیاست مدار معروف را ایفا کرد.

فیلم شناسی

  • شاعر – The Poet – 2007
  • هرگز گریه نکن گرگینه – Never Cry Werewolf – 2008
  • کلویی – Chloe – 2009
  • خاطرات خون آشام – The Vampire Diaries – 2009-2015
  • هم اتاقی – The Roommate – 2011
  • اصیل – The Originals – 2014
  • بیا پلیس باشیم – Let’s Be Cops – 2014
  • دختران فینال – The Final Girls – 2015
  • سه ایکس: بازگشت ژاندر کیج – xXx: Return of Xander Cage – 2017
  • مرگ بازان – Flatliners – 2017
  • فم – Fam – 2018
  • روزهای سگی – Dog Days – 2018

تصاویری از نینا دوبرو


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. Arya

    بهمن 25, 1400

    بازیگر بسیار خوبی هست واقعا ازش خوشم میاد

    پاسخ

  2. Panah

    مرداد 21, 1400

    بازی این دختر حرف نداره. اون تو مجموعه خون آشام چهارتا نقش رو به عهده داشت)کاترین_الینا_تاتیا_وآمارا_( همشون رو هم فوق العاده ومتفاوت بازی کرد به خصوص نقش کاترین که واقعا عاشقش بودم!

    پاسخ

  3. فاطمه

    فروردین 21, 1400

    عالی بود ممنون

    پاسخ