حضور مکینا گریس، بازیگر نوجوان فیلم کاپیتان مارول، در دنباله ی فیلم Ghostbusters

بعد از معرفی “کری کُن” (Carrie Coon) و “فین ولفهارد” (Finn Wolfhard) به عنوان اولین بازیگران قسمت سوم فیلم “شکارچیان روح” (Ghostbusters)، بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی “سونی پیکچرز” (Sony Pictures)، “مکینا گریس” (Mckenna Grace)، بازیگر 12 ساله ی آمریکایی، به این فیلم اضافه شده است.

این بازیگر نوجوان سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “کاپیتان مارول” (Captain Marvel)، “با استعداد” (Gifted)، “فرزند ناخلف” (The Bad Seed) و فیلم مورد انتظار “آنابل به خانه می آید” (Annabelle Comes Home) را در کارنامه ی خود دارد.

قسمت سوم فیلم “شکارچیان روح” به کارگردانی “جیسون رایتمن” (Jason Reitman) ساخته خواهد شد که به گفته ی وی، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان آغاز خواهد شد.

اولین قسمت از فیلم “شکارچیان روح” در سال ۱۹۸۴ میلادی (۱۳۶۳ شمسی) و به کارگردانی “ایوان رایتمن” (Ivan Reitman)، پدر “جیسون رایتمن”، تولید و اکران شد.

بعد از گذشت ۳۲ سال از پخش فیلم “شکارچیان روح”، “پال فیگ” (Paul Feig)، کارگردان ۵۶ ساله ی آمریکایی، در تابستان سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت قسمت جدیدی از این فیلم را به عنوان دنباله ی قسمت قبلی تولید کند. این فیلم با بودجه ای ۱۴۴ میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد فروشی ۲۲۹ میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

داستان این فیلم درباره ی حمله ی ارواح به شهر منهتن و تسخیر تمام شهر توسط آنها است. به دنبال این اتفاق مردم شهر بسیار وحشت زده می شوند تا اینکه یک فیزیکدان به همراه گروهی از دوستانش وسیله ای را برای شکار و دستگیری ارواح اختراع می کنند تا به مردم کمک کرده و ارواح را از شهر بیرون کنند. اما اوضاع طبق برنامه ریزی آنها پیش نمی رود و مشکلاتی بر سر راهشان قرار می گیرد.

فیلم “شکارچیان روح 3” در تاریخ 10 جولای 2020 (20 تیر 1399) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم