گزارش باکس آفیس آخر هفته: شروع موفق فیلم Dumbo در اولین روز های اکرانش

با اکران لایو اکشن “دامبو” (Dumbo)، دو فیلم پر طرفدار “ما” (Us) و “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) به رتبه های دوم و سوم جدول فروش هفتگی آمریکا سقوط کردند. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “دامبو”، به کارگردانی “تیم برتون” (Tim Burton)، که از تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۱۳۹۸) اکرانش را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است، با فروشی 45 میلیون دلاری در روز های آغازین اکرانش، موفقیت چشمگیری را به دست آورد و صدر نشین باکس آفیس شد.

این فیلم به عنوان لایو اکشن انیمشین “دامبو”، محصول سال ۱۹۴۱ میلادی (۱۳۲۰ شمسی)، ساخته شده است.

“اوا گرین” (Eva Green)، “کالین فارل” (Colin Farrell) و “دنی دویتو” (Danny DeVito) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم ترسناک “ما”، به کارگردانی “جوردن پیل” (Jordan Peele)، همچنان فروش بیشتری نسبت به فیلم ابر قهرمانی “کاپیتان مارول” دارد. این فیلم با 34 میلیون دلار فروش در آخر هفته، در رتبه ی دوم باکس آفیس این هفته قرار گرفته است. با این حساب، فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 128 میلیون دلار رسیده است.

داستان فیلم جدید “ما” درباره ی پدر و مادری است که با دو فرزند خود برای تفریح به خانه ای ساحلی می روند تا چند روزی را با دوستان خود سپری کنند. اما اوضاع طبق خواسته ی آنها پیش نمی رود چرا که عده ای غریبه به طور سر زده وارد خانه ی آنها می شوند و آرامش این خانواده را به ترس و وحشت تبدیل می کنند.

“وینستون دوک” (Winston Duke)، “لوپیتا نیونگو” (Lupita Nyong’o) و “الیزابت ماس” (Elisabeth Moss) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی این هفته، فیلم “کاپیتان مارول” با 20 میلیون دلار فروش در آخر هفته، در رتبه ی سوم جدول قرار دارد. این در حالی است که فروش جهانی این فیلم تا کنون به مبلغ 990 میلیون دلار رسیده است.
فیلم های “پنج قدم فاصله” (Five Feet Apart)، به کارگردانی “جاستین بالدونی” (Justin Baldoni) و “ناگهانی” (Unplanned)، به کارگردانی “کری سولومون” (Cary Solomon) و “چاک کانزلمن” (Chuck Konzelman)، هر کدام با 6 میلیون دلار فروش در آخر هفته، در رتبه های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس این هفته ی آمریکا قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. قبرستان حیوانات خانگی – Pet Sematary

این فیلم به کارگردانی “کوین کولش” (Kevin Kolsch)، “دنیس ویدمایر” (Dennis Widmyer) و با ژانر ترسناک ساخته شده است. و در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۱۹ (۱۵ فروردین ۱۳۹۸) به طور رسمی اکران خواهد شد.

داستان این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است و درباره ی خانواده ای است که بعد از نقل مکان به خانه ای در دل جنگل و با پیدا کردن اشیای مرموزی که در زمین دفن شده اند، با مسائل و مشکلات ترسناکی رو به رو می شوند.

“جیسون کلارک” (Jason Clarke)، “جان لیسگو” (John Lithgow) و “ایمی سایمتز” (Amy Seimetz) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

2. شزم – Shazam

این فیلم بر اساس کامیکی با همین نام از کمپانی دی سی کامیک ساخته شده است و “دیوید اف. سندبرگ” (david f. sandberg) کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

داستان فیلم “شزم” درباره ی پسر دردسر ساز چهارده ساله ای به نام “بیلی” است که به طور اتفاقی با یک جادوگر باستانی ملاقات می کند و او با استفاده از سحر و جادو، قابلیت تبدیل شدن به یک ابر قهرمان بزرگسال و خوش قیافه را به “بیلی” می دهد و این اتفاق زندگی و سرنوشت “بیلی” را به کلی تغییر می دهد.

“زکری لی وای”، “اشر آنجل” و “مارک استرانگ” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “شزم” قرار است در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) در سینما های ایالت متحد آمریکا به طور رسمی اکران شود.

3. پسر طوفانی – Storm Boy

این فیلم به کارگردانی “شان سیت” (Shawn Seet) ساخته شده است و داستان آن داستان پدربزرگی به نام “مایکل کینگلی” است که قبلا با نام “پسر طوفان” شناخته می شده است و اکنون تاجر موفق بازنشسته ای است. “مایکل کینگلی” تصاویر غیر قابل توضیحی از زندگی گذشته اش را می بیند و مجبور می شود خاطرات فراموش شده کودکی اش را به یاد آورد؛ یعنی زمانی که به تنهایی با پدرش کنار ساحل دریا زندگی می کردند. او شروع به تعریف کردن داستان پیدا کردن و بزرگ کردن یک پلیکان عجیب به نام “آقای پرسیوال” در کودکی اش برای نوه اش می کند که چگونه ماجراها و رابطه ای که با آن پلیکان داشته، زندگی او و پلیکان را تغییر داده است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته ی “کولین تیئل” (Colin Thiele) است و بر اساس داستان کتاب، “پسر طوفان” داستان یک دوستی عجیب و غریب است.

“جفری راش” و “جای کورتنی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “پسر طوفان” در تاریخ  ۵ آپریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم