پوستر های جدیدی از فیلم مورد انتظار Spider-Man: Far From Home منتشر شد

سرانجام بعد از گذشت دو ماه از انتشار تریلر فیلم مورد انتظار “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home)، کمپانی سونی پیکچرز به تازگی پوستر های جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

این فیلم، دنباله ی فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) به کارگردانی “جان واتس” (Jon Watts) محسوب می شود که در سال ۲۰۱۷ اکران شده است.

کارگردانی فیلم جدید و مورد انتظار “مرد عنکبوتی: دور از خانه”، بار دیگر بر عهده ی “جان واتس” خواهد بود که فیلم هایی مثل “دلقک” (Clown) و “ماشین پلیس” (Cop Car) را کارگردانی کرده است.

داستان فیلم ابر قهرمانی “مرد عنکبوتی: دور از خانه”، بعد از اتفاقات فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) در جریان است. زمانی که “پیتر پارکر” برای تعطیلات تابستانی همراه با دوستانش به اروپا سفر می کند و در همین حین، با یکی از دشمنانش به نام “میستریو” (Mysterio) برای شرکت در یک نبرد همکاری می کند.

“تام هالند”، “جیک جیلنهال”، “مایکل کیتون” و “مریسا تومی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم