آماندا سایفرد و زک افران به عنوان صدا پیشگان قسمت جدید انیمیشن Scooby-Doo معرفی شدند

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، کمپانی برادران وارنر قصد دارد قسمت جدیدی از انیمیشن “اسکوبی دو” (Scooby-Doo) را تولید کند؛ این کمپانی به تازگی “آماندا سایفرد” (Amanda Seyfried) و “زک افران” (Zac Efron) را به عنوان جدید ترین صدا پیشگان این انیمیشن معرفی کرده است.

قسمت جدید این انیمیشن با عنوان “اسکوب” (Scoob) و به کارگردانی “تونی کرون” (Tony Cervone) ساخته خواهد شد. علاوه بر “سایفرد” و “افران”، “ویل فورته” (Will Forte) و “جینا رادریگز” (Gina Rodriguez) هم از دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صدا پیشه با این پروژه ی جدید همکاری خواهند کرد.

مجموعه ی تلوزیونی “اسکوبی دو” از سال 1969 میلادی (1348 شمسی) و با عنوان های مختلفی از شبکه های مختلف تلوزیونی منتشر شده است. آخرین مجموعه ی این انیمشین با عنوان “بیخیال اسکوبی دو” (Be Cool, Scooby-Doo) از سال 2015 تا 2018 و از شبکه ی CW پخش شده است.

“زک افران” با سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “بهترین شومن” (The Greatest Showman)، “بابابزرگ کثیف” (Dirty Grandpa)، “همسایه ها” (Neighbors) و “ولگرد ساحلی” (The Beach Bum)، صدا پیشگی شخصیت “فرد” (Fred) را در انیمیشن مورد انتظار “اسکوب” بر عهده خواهد داشت.

“آماندا سایفرد” نیز که در فیلم هایی مثل “به زودی” (Anon)، “پدران و دختران” (Fathers and Daughters)، “اولین اصلاح شده” (First Reformed) و “آخرین کلمه” (The Last Word) به نقش آفرینی پرداخته است، صداپیشگی شخصیت “دافنه” (Daphne) را در انیمیشن مورد انتظار “اسکوب” بر عهده خواهد داشت.

قسمت جدید این انیمیشن قرار است در تاریخ 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) به طور رسمی منتشر شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم