رابرت پتینسون به جمع بازیگران جدید ترین فیلم کریستوفر نولان اضافه شد

در حالی که جزئیات فیلم جدید کارگردان محبوب هالیوود، “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، کمپانی برادران وارنر، بعد از معرفی “جان دیوید واشنگتن” (John David Washington) و “الیزابت دبیکی” (Elizabeth Debicki) برای نقش آفرینی در این فیلم جدید، “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) را به عنوان سومین بازیگر این فیلم معرفی کرده است.

“رابرت پتینسون” سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “گرگ و میش” (Twilight)، “مرا به یاد داشته باش” (Remember Me)، “های لایف” (High Life) و “هری پاتر و جام آتش” (Harry Potter and the Goblet of Fire) را در کارنامه ی خود دارد.

تنها جزئیاتی که از این فیلم جدید در حال حاضر در دسترس است، تاریخ اکران آن است که ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) اعلام شده است. اما کمپانی برادران وارنر به این نکته نیز اشاره کرده است که نگارش فیلمنامه ی این فیلم جدید توسط “کریستوفر نولان” به پایان رسیده است که به این ترتیب به زودی شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از این فیلم خواهیم بود.

جالب است بدانید فیلم های موفق و مشهوری مثل “تلقین” (Inception) و “دانکرک” (Dunkirk) نیز در ماه جولای سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۷ اکران شدند که فیلم “تلقین” ۸۲۵ میلیون دلار و فیلم “دانکرک” ۵۲۳ میلیون دلار در گیشه فروش داشتند.

با توجه با این نکته که فیلم هایی مثل “مینیون ها ۲” (Minions ۲)، “گشت گذار در جنگل” (Jungle Cruise) و فیلم بدون عنوانی که با همکاری مشترک کمپانی سونی و مارول در دست ساخت است، در ماه جولای سال ۲۰۲۰ اکران خواهند شد، باید دید که فیلم جدید “کریستوفر نولان” مانند دیگر فیلم های این کارگردان، موفق به جذب مخاطبان خواهد شد یا خیر.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم