گزارش باکس آفیس آخر هفته: ادامه ی صدر نشینی فیلم Captain Marvel در دومین هفته ی اکرانش

از هفته ی گذشته و با اکران فیلم ابر قهرمانی “کاپیتان مارول” (Captain Marvel)، باکس آفیس هم جان تازه ای گرفت. این فیلم برای دومین هفته ی متوالی همچنان در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم پر طرفدار “کاپیتان مارول” که از تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران خود را در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است، با 69 میلیون دلار فروش در آخر هفته صدر نشین جدول فروش آخر هفته است. گفتنی است که عملکرد این فیلم در دو هفته ی اول اکرانش، نسبت به فیلم هایی مثل “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War)، “انتقام جویان: عصر اولتران” (Avengers: Age of Ultron) و “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” (Captain America: Civil War) بهتر بوده است.فروش جهانی فیلم “کاپیتان مارول” نیز تا کنون به مبلغ 760 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم با بودجه ای ۱۵۲ میلیون دلاری و به کارگردانی “آنا بودن” (Anna Boden) و “رایان فلک” (Ryan Fleck) ساخته شده است؛ ستارگانی مانند “بری لارسون”، “ساموئل ال جکسون” و “جود لاو” در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، انیمیشن “پارک شگفت انگیز” (Wonder Park)، به کارگردانی “دیوید فییس” (David Feiss)، که از تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷)، اکران خود را در سینما های ایالت متحد امریکا آغاز کرده است، موفق شد با 16 میلیون دلار فروش، رتبه ی دوم جدول باکس آفیس را از آن خود کند. این انیمیشن توسط کمپانی پارامونت پیکچرز تولید شده است و “متیو برودریک”، “جنیفر گارنر” و “کن جیونگ” از جمله بازیگرانی هستند که وظیفه ی صداپیشگی شخصیت های انیمیشن “پارک شگفت انگیز” را بر عهده داشته اند.

فیلم “پنج قدم فاصله” (Five Feet Apart)، به کارگردانی “جاستین بالدونی” (Justin Baldoni) نیز موفق شد با 13 میلیون دلار فروش در سومین روز اکرانش، در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار گیرد.

انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان” (How to Train Your Dragon: The Hidden World)، به کارگردانی “دین دبلوا” (Dean DeBlois) و فیلم “مراسم ختمی به سبک خانواده ی مادئا” (A Madea Family Funeral)، به نویسندگی و کارگردانی “تایلر پری” (Tyler Perry) نیز به ترتیب با 9 و 8 میلیون دلار فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس آخر هفته ی آمریکا قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. ما – Us

نویسنده و کارگردان این فیلم که با ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده است، “جوردن پیل” (Jordan Peele) می باشد که فیلم مشهور “برو بیرون” (Get Out) را نیز نویسندگی و کارگردانی کرده است.

داستان فیلم جدید “ما” درباره ی پدر و مادری است که با دو فرزند خود برای تفریح به خانه ای ساحلی می روند تا چند روزی را با دوستان خود سپری کنند. اما اوضاع طبق خواسته ی آنها پیش نمی رود چرا که عده ای غریبه به طور سر زده وارد خانه ی آنها می شوند و آرامش این خانواده را به ترس و وحشت تبدیل می کنند.

“وینستون دوک” (Winston Duke)، “لوپیتا نیونگو” (Lupita Nyong’o) و “الیزابت ماس” (Elisabeth Moss) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم جدید “ما” قرار است در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) در سینما های ایالت متحد امریکا اکران شود.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم