عنوان رسمی فیلم مورد انتظار Annabelle 3 مشخص شد

براساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی برادران وارنر، قسمت سوم فیلم ترسناک “آنابل” (Annabelle) که ششمین قسمت از مجموعه فیلم های “احضار” (The Conjuring) محسوب می شود، با عنوان “آنابل به خانه می آید” (Annabelle Comes Home) راهی پرده ی سینما خواهد شد.

قسمت اول فیلم “آنابل” در سال 2014 به کارگردانی “جان آر. لئونتی” (John R. Leonetti) و با بودجه ای 6 میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی 257 میلیون دلاری دست پیدا کند.

بعد از مورد توجه قرار گرفتن این فیلم توسط بسیاری از مخاطبان، قسمت دوم این فیلم در سال 2017 با عنوان “آنابل: آفرینش” (Annabelle: Creation)، به کارگردانی “دیوید سندبرگ” (David Sandberg) و با بودجه ای 15 میلون دلاری ساخته شد. این فیلم با رسیدن به فروشی 306 میلیون دلاری، موفق تر از قسمت قبلی ظاهر شد.

کارگردانی فیلم جدید “آنابل به خانه می آید” بر عهده ی “گری دابرمن” (Gary Dauberman) بوده است؛ “ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga)، “پاتریک ویلسون” (Patrick Wilson) و “مدیسون آیسمن” (Madison Iseman) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

علاوه بر این، فیلمبرداری قسمت سوم فیلم “احضار” (The Conjuring)، نیز از تابستان امسال آغاز خواهد شد و این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) اکران شود.

فیلم جدید “آنابل به خانه می آید” نیز در تاریخ 3 جولای 2019 (12 تیر 1398) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم