کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم پیش درآمد سریال The Sopranos را اعلام کرد

بعد از تایید ساخت فیلمی به عنوان پیش درآمد سریال “خانواده سوپرانو” (The Sopranos) و معرفی بازیگرانی مثل “جان برنثال” (Jon Bernthal)، “ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga)، “ری لیوتا” (Ray Liotta) و  “جان ماگارو” (John Magaro) برای بازی در این فیلم، کمپانی برادران وارنر بعد از تغییر نام این فیلم، تاریخ اکران آن را نیز مشخص کرده است.

عنوان انتخاب شده برای این فیلم، “قدیسان فراوان نیوآرک” (The Many Saints of Newark) انتخاب شده بود که اکنون به “نیوآرک” (Newark) تغییر پیدا کرده است.

“آلن تیلور” (Alan Taylor) وظیفه ی کارگردانی آن را بر عهده دارد. “ثور: دنیای تاریک” (Thor: The Dark World) و “نابودگر: جنسیس” (Terminator Genisys) از جمله فیلم هایی هستند که “آلن تیلور” آنها را کارگردانی کرده است.

سریال “خانواده سوپرانو” از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ و در شش فصل با ژانر دارم و مافیایی از شبکه ی HBO پخش شده و “دیوید چیس” (David Chase) کارگردانی این مجموعه ی تلویزیونی را بر عهده داشته است.

علاوه بر این، “مایکل گندولفینی” (Michael Gandolfini)، پسر “جیمز گندولفینی” (James Gandolfini)، قرار است در نقش جوانی “تونی سوپرانو” در این فیلم حضور داشته باشد.
کمپانی سازنده ی فیلم “نیوآرک”، نیو لاین سینما است و کمپانی برادران وارنر منتشر کننده ی این فیلم خواهد بود که تاریخ اکران این فیلم جدید را 25 سپتامبر 2020 (4 مهر 1399) اعلام کرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم