آنتونیو باندراس و ریچارد ای. گرانت به جمع بازیگران دنباله ی فیلم The Hitman’s Bodyguard اضافه شدند

بعد از تایید ساخت دنباله ی فیلم “محافظ مزدور” (The Hitman’s Bodyguard) توسط کمپانی “سامیت انترتینمنت” (Summit Entertainment) و اضافه شدن  “مورگان فریمن” (Morgan Freeman) به این فیلم، بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “”آنتونیو باندراس” (Antonio Banderas) و “ریچارد ای. گرانت” (Richard E. Grant) نیز به قسمت دوم این فیلم اضافه شده اند.

قسمت دوم این فیلم با عنوان “محافظ همسر مزدور” (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) و به کارگردانی مجدد “پاتریک هیوز” (Patrick Hughes) ساخته خواهد شد. علاوه بر این، حضور “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) و “ساموئل ال. جکسون” (Samuel L. Jackson) نیز در این فیلم قطعی شده است.

قسمت اول فیلم اکشن و کمدی “محافظ مزدور” در سال ۲۰۱۷ با بودجه ای ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع به فروشی ۱۷۶ میلیون دلاری دست پیدا کرد. “گری اولدمن” (Gary Oldman) و “سلما هایک” (Salma Hayek) از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

“آنتونیو باندراس”، بازیگر 58 ساله ی اسپانیایی، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “گناه اصلی” (Original Sin)، “پوستی که در آن زندگی می کنم” (The Skin I Live In) و “محافظ” (Security) را در کارنامه ی خود دارد.

“ریچارد ای. گرانت” نیز در فیلم هایی مثل “هرگز میتوانی مرا ببخشی؟” (?Can You Ever Forgive Me)، “گاسفورد پارک” (Gosford Park) و “لوگان” (Logan) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

اطلاعات بیشتری از داستان فیلم جدید “محافظ همسر مزدور” در دسترس نیست و بنا به گفته ی سازندگان آن، این فیلم جدید در سال ۲۰۲۰ به طور رسمی اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم