جان ماگارو به جمع بازیگران فیلم پیش درآمد سریال The Sopranos پیوست

بعد از معرفی بازیگرانی مثل “جان برنثال” (Jon Bernthal)، “ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga) و “ری لیوتا” (Ray Liotta) برای بازی در فیلم پیش درآمد سریال “خانواده سوپرانو” (The Sopranos)، اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “جان ماگارو” (John Magaro) نیز به این فیلم جدید اضافه شده است.

این بازیگر 36 ساله ی آمریکایی سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “ارباب” (Overlord)، “رکورد بزرگ” (The Big Short)، “روحم برای فروش” (My Soul to Take) و سریال جدید شبکه ی نتفلیکس، “آکادمی آمبرلا” (The Umbrella Academy)، را در کارنامه ی خود دارد.

عنوان انتخاب شده برای این فیلم، “قدیسان فراوان نیوآرک” (The Many Saints of Newark) است و “آلن تیلور” (Alan Taylor) وظیفه ی کارگردانی آن را بر عهده دارد. “ثور: دنیای تاریک” (Thor: The Dark World) و “نابودگر: جنسیس” (Terminator Genisys) از جمله فیلم هایی هستند که “آلن تیلور” آنها را کارگردانی کرده است.

سریال “خانواده سوپرانو” از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ و در شش فصل با ژانر دارم و مافیایی از شبکه ی HBO پخش شده و “دیوید چیس” (David Chase) کارگردانی این مجموعه ی تلویزیونی را بر عهده داشته است.

علاوه بر این، “مایکل گندولفینی” (Michael Gandolfini)، پسر “جیمز گندولفینی” (James Gandolfini)، قرار است در نقش جوانی “تونی سوپرانو” در این فیلم حضور داشته باشد.
کمپانی سازنده ی فیلم “قدیسان فراوان نیوآرک”، نیو لاین سینما است و کمپانی برادران وارنر منتشر کننده ی این فیلم خواهد بود که تا کنون تاریخ مشخصی برای اکران این فیلم اعلام نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم