اگر انیمه “بلیچ” (Bleach) را دوست دارید این 12 انیمه را تماشا کنید

یکی از محبوب ترین انیمه های شونن که شخصیت ها و مفاهیم جالبی دارد. بنابراین از قسمت اول توجهتان به آن جلب می شود. ایچیگو کوروساکی نوجوانی است که رویارویی اش با یک شینیگامی زندگی اش را تغییر خواهد داد. اکنون خودش یک سول ریپر یا شینیگامی است و باید انسان ها را از شر هیولاهایی به نام هالوز نجات دهد. اگر می خواهید یک انیمه مشابه را تماشا کنید به جای درستی آمده اید. در اینجا فهرستی از انیمه های مشابه را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. ناروتو – Naruto – 2002

یکی از محبوب ترین انیمه های موجود که دو سری آن در مجموع 400 قسمت عرضه کرده است. پس حتما قسمت های آن را تماشا کنید. ناروتو اوزوکامی یگ نینجای جوان است که می خواهد بهترین نینجا و رهبر روستایش، کونوها باشد. در روز تولدش، اهریمن نه دم به روستای او حمله می کند. رهبر روستا اهریمن را در جسم ناروتوی متولد شده اسیر می کند تا از روستا محافظت شود. این انیمه ماجراجویی های ناروتو در رسیدن به اهداف را نشان می دهد. این انیمه شخصیت های جالب و دیدنی دارد.

همچنین بخوانید: اگر انیمه شمشیرزن دوره گرد (Rurouni Kenshin) را دوست دارید این 12 انیمه را تماشا کنید


11. وان پیس – One Piece – 1999

یکی از بهترین انیمه های شونن با صحنه های اکشن و ماجراجویی که تاکنون بیش از 800 قسمت از آن پخش شده است. پس حتما آن را تماشا کنید. داستان مانکی دی.لوفی و همراهانش که برای یافتن گنج معروف وان پیس سفری را آغاز می کنند. این انیمه کلاسیک درباره دزدان دریایی پر از صحنه های اکشن و درام است که لوفی با سفر به جزیره و یافتن گنج وان پیس خود را رئیس دزدان دریایی می نامند. پادشاه قبلی با نام گل. دی راجر این گنج را به جا گذاشت. در این ماجراجویی با مانکی و همراهان اش همراه باشید.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


10. هانتر – Hunter x Hunter – 2011

در دنیای هانتر یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین شغل ها شکارچی بودن است زیرا این افراد با مهارت های خود به کارهای خطرناک دست میزنند. اما یک شکارچی باید موانع مختلف را رد کند تا به این مقام برسد. گان فریکس که در کودکی تصور می کرد والدین اش مرده اند اما حالا می داند که پدرش زنده بوده و یک شکارچی خبره است. او تصمیم می گیرد در مسابقات مختلف شرکت کند و با افراد جدید آشنا می شود. یکی از آن ها کیلوآ، یک مزدور است که بهترین دوست و همراه ماجراجویی های او خواهد بود.

همچنین بخوانید: 24 انیمه ترسناک کل تاریخ سینما که هر انیمه بازی باید ببیند


9. هفت گناه مرگبار – Nanatsu no Taizai – 2014

دنیای این انیمه به قرون وسطای اروپا شباهت داشته و شوالیه ها با شیاطین مبارزه می کنند. تنها شوالیه های قدرتمند مقدس می توانند از امپراتوری بریتانیا محافظت کنند. مردم به آن ها احترام گذاشته و یک شوالیه مقدس بسیار قابل احترام است. اما گویا عده ای می خواهند علیه آنها شورش کرده و حاکم امپراتوری لیونز شوند. این گروه هفت گناه مرگبار نام داشته و از هفت شوالیه قدرتمند تشکیل شده اند. شوالیه های مقدس آنها را شکست داده اما هنوز شایعاتی وجود دارد. اما زمانی که شوالیه های مقدس تصمیم دارند حاکم لیونز را براندازند، پرنسس الیزابت باید به دنبال گناهانش باشد تا قلمرو را از شر شوالیه های مقدس نجات دهد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های خاطره انگیز دهه 1990 که نباید از دست بدهید


8. دراگون بال – Dragon Ball – 1986

از زمان آغاز سری دراگون بال سه دهه می گذرد و این انیمه توانسته در سال ها طرفداران خود را حفظ نماید. سان گوکو، قهرمان داستان، می خواهد از زمین در برابر بیگانه ها محافظت می کند. این انیمه بسیار محبوب بوده و یکی از انیمه های الهام بخش انیمه های مربوط به قدرت به شمار می رود. شخصیت های اصلی با وجود هر مانع سخت تلاش کرده و برای مبارزه با دشمنان آماده می شوند. این فرایند دشوار اما لذتبخش است.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه آکادمی قهرمان من علاقه دارید این 14 انیمه را ببینید


7. جنگیر آبی – Ao no Exorcist – 2011

 

قهرمان این انیمه رین اکومورا، یک نوجوان معمولی است که همیشه به مشکل دچار می شود. یک روز شیاطین به سراغش آمده و رین متوجه می شود فرزند شیطان است و شیطان از او می خواهند دنیای انسان ها را از آن خود نماید. رین نمی خواهد دشمن شیطان شود و به همین دلیل با تبدیل شدن به یک جنگیر با او مبارزه می کند. او به آکادمی تعلیم جنگیرها وارد شده و البته همه با این راز او مهربان نیستند.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه انیمه شهر اشباح (Spirited away) علاقه دارید این 10 فیلم را از دست ندهید


6. حمله به تایتان – Attack on Titan – 2013

یکی از محبوب ترین انیمه های موجود که دنیای اکشن، درام و رازآلود را باهم ادغام می کند. تا به حال دو سری و نیم از این انیمه پخش شده و قسمت دیگر آن هم در آوریل اکران می شود. در دنیای این انیمه به دلیل وجود هیولاها انسان ها در آستانه انقراض قرار دارند. تایتان ها در مسیر خود همه چیز را نابود کرده و از انسان ها تغذیه می کنند. آن ها برای شکست تایتان ها تکنیک های سه بعدی را تمرین کرده و فرا می گیرد اما او رازی دارد که می تواند سرنوشت انسان را تغییر دهد. ایرن پس از مرگ مادر قسم می خورد که برای گرفتن انتقام مادرش همه تایتان ها را از بین ببرد. اما در این مسیر مشکلاتی وجود دارد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه خون آشامی برتر در تاریخ انیمه به انتخاب پروشات


5. کیسیجو: ماکسیم – Parasyte: The Maxim – 2014

شباهت های شخصیت های اصلی این انیمه را در این لیست قرار داد. ایشیگو و شینیچی قدرت هایی دارند که آن ها را به دشمنان شان شبیه می کند. بیگانه ها به زمین حمله کرده اند و تصمیم گرفته اند با حمله به جسم آن ها و کنترل ذهن شان زنده بمانند. شینیچو ایزومی یکی از اهداف آن ها بوده که خوشبختانه بیگانه به دستش حمله کرده و نتوانسته از گوشش به مغز او برود، زیرا در گوش هایش هدفون بود. اکنون دست راست او توسط این بیگانه کنترل شده و هردو باید در زنده ماندن به هم کمک کنند.

همچنین بخوانید: 14 انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها


4. آکادمی قهرمان من – Boku no Hero Academia – 2016

اگر از انیمه های ابرقهرمانی لذت برده و می خواهید یک انیمه مشابه بلیچ را تماشا کنید، به تماشای این این انیمه بنشینید. شخصیت ها و مفهوم جالب است و کیفیت آن انیمه را دیدنی می کند. کوئیرک ها توانایی های ابرقهرمانی هستند که در انسان هم دیده می شود. امروزه همه انسان ها این توانایی را دارند اما ایزوکو میدوریا اینچنین نیست، او دوست دارد شبیه بت خود باشد اما گویا این تنها رویاست. میدوریا پس از مواجهه با بت خود متوجه می شود این توانایی اکتسابی است و برای به دست آوردن آن تلاش می کند. بنابراین باید شاهد ماجراجویی او در اکادمی ابرقهرمانی باشید.

همچنین بخوانید: 24 انیمه ترسناک کل تاریخ سینما که هر انیمه بازی باید ببیند


3. توکیو غول – Tokyo Ghoul – 2014

دلیل قرار گفتن این انیمه در این لیست مانند “کیسیجو: ماکسیم” و “جنگیر آبی” است. قهرمان این انیمه قدرت ها و توانایی های دشمن خود را داراست. در دنیای “توکیو غول” موجوداتی به نام غول وجود دارند که از انسان تغذیه می کنند و توانایی شان برای ادغام با انسان آن ها را قدرتمندتر می کند. حکومت باید این موجود را نابود کند. کن کانکی دانش آموزی است که دیدن یک غول زندگی اش را تغییر می دهد. او اکنون نیمه انسان و نیمه غول است و به هردو گونه تعلق دارد. پس باید بین دو جامعه تعادل ایجاد کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های خاطره انگیز دهه 1990 که نباید از دست بدهید


2. فری تیل – Fairy Tail – 2009

یکی از انیمه های محبوب حاضر که در ژانر ماجراجویانه، جادویی و اکشن بوده و داستان ها و شخصیت ها بسیار جالب اند. این دنیا جادویی بوده و با کمک جادو همه مشکلات حل می شود. جادوگران اتحادیه ای تشکیل داده و درخواست کار می پذیرند. فری تیل یکی از این اتحادیه هاست که بسیار محبوب بوده و لوسی هرتفیلیا تصمیم می گیرد یک جادوگر حرفه ای شده و به این اتحادیه بپیوندد. یکی از مهارت های او یافتن کلید درهای آسمانی است. اما مردی می خواهد از او سواستفاده کند و فریب اش می دهد. سپس پسری به نام ناتسو که یکی از اعضای اتحادیه است لوسی را نجات داده و از او می خواهد که عضو انجمن شود. بنابراین یک ماجراجویی آغاز می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه‌ی سینمایی زمستانی که ژاپنی ها انتظارش را می‌کشند


1. شمشیرزن دوره‌ گرد – Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan – 1996

یک انیمه محبوب که اگر مضامین سامورایی را دوست دارید از آن لذت خواهید برد. کنشین یک شمشیرباز است که از کمک به افراد نیازمند لذت می برد. اما در گذشته یک مزدور توانمند بود که کسی نمی توانست با او رقابت کند. پس برای جبران اشتباهاتش می خواهد به افراد نیازمند کمک کند. حتی شمشیری دارد که لب معکوس آن قتل را دشوار می کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه هایی که در سال 2019 و 2020 منتظر اکران شان هستیم


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (18)

بستن فرم

  1. Ichigo

    فروردین 24, 1400

    دوستان انیمه های (تیغه شیطان/توکیو غول/مدرسه قهرمانانه من/دفترچه مرگ/مرد تک مشتی) بهترین انیمه های هستند که دیدم بلیچ رو هم الان دارم نگاه میکنم فعلا تا قسمت ۲۲ دیدم

    پاسخ

  2. علی

    بهمن 12, 1399

    بجز شمشیر زن دوره گرد بقیه رو دیدم لیست بدی نیست اما خیلی انیمه های سطح بالای جدید هستن که باشن بهتره . خیلی چیزا مثل موب ۱۰۰۰۰ یا سرزمین ارواح یا شبدر سیاه . btoom. قهرمان محتاط .up holder. زمانی که به انوان اسلایم تناسخ یافتم. افتخار قاتلان. شیکی. Danmachi. Arifure ta shokuy you sekai saikyou. سرزمین آبی . قاعده کلی .گلدن تایم. پایان جهان . کیمیاگر تمام فلزی . عاشقان شیطان نیمه وقت . konosuba. چارلت . دارلینگ در فرنگس . ملازم صفر . دردنیای دیگر با تلفن همراه .شمشیر زنی آنلاین . شروع زندگی از صفر در دنیای دیگر . بغل دستی من آقای هیولا .قهرمان سپر. ناروتو .بلیچ جن گیر آبی .akame go kill. قاتل پستچی. مدرسه قهرمان من . و…. بود بهتر بود . دیگه دستم نا نداشت بیشتر بنویسم وگرنه خیلی بهترم هست

    پاسخ

  3. ابل

    دی 11, 1399

    داداش تو اگه مانگای بروتو چپتر 52 رو بخونی قدرت ناروتو رو می فهمی

    پاسخ

  4. معرف

    شهریور 16, 1399

    انیمه ی مرد خاکستری d gray man رو هم معرفی کنید واقعا قشنگه، و اگر نمونه ای هم مثل این انیمه سراغ دارید لطفا در سایت قرار بدید. ممنون

    پاسخ

    • Rs در پاسخ به معرف

      شهریور 17, 1399

      راستش در مقابل مانگاش تعریفی نداره ، بذارین اینطوری بگم ، نویسنده مانگا انقد ناراضی بود دیگه اجازه نداد که ادامه بدنش

      پاسخ

      • Rock lee در پاسخ به Rs

        آبان 8, 1399

        فازت چیه؟

        پاسخ

        • امیرعلی در پاسخ به Rock lee

          دی 6, 1399

          راس میگه
          بعد از اتفاقاتی که توی آرک داستان های ناشناخته زانپاکتو افتاد نویسنده مانگا ازشون خواست تمومش کنن ولی نکردن و توی آرک های بعدی هم گند زدن
          ولی آرکای اولش عالی بودن

          پاسخ

        • امیرعلی در پاسخ به Rock lee

          دی 6, 1399

          انمیه ناروتو 120 قسمت
          انیمه ناروتو شیپودن 500 قسمت
          بوروتو تا حالا 130 قسمت
          حالا چطوری اینا جمعا شدن 400 قسمت؟؟؟؟؟؟؟؟/

          پاسخ

        • Rs در پاسخ به Rock lee

          دی 6, 1399

          من باید این سوالو ازت بپرسم ، به چیزی که من گفتم میگن Fact عزیزم یک حقیقته نمیدونی بدون 😅

          پاسخ

  5. محمد مهدی

    شهریور 2, 1399

    انیمه قیام قهرمان سپر و انیمه افسانه ارسلان که در باره ایران باستانه هم عالی و اگر کسی می دونه فصل سوم انیمه افسانه ارسلان کی میاد ممنون میشم بهم بگه

    پاسخ

  6. RADIKAL

    خرداد 9, 1399

    ای کاش زودتر فصل جدیدش بیاد اصلا نمیتونم صبر کنم😭😭😭
    و انیمه overlord فصل جدیدش کی میاد ؟🤔
    😭😢😢

    پاسخ

  7. جواد

    خرداد 13, 1398

    هر چیز دان می کنید توکیو غول رو دان نکنین فوق العاده چرت پرت اخرش معلوم نیست بجاش attack of titan دان کنین عالی

    پاسخ

    • itachi_14 در پاسخ به جواد

      بهمن 9, 1398

      با احترام بايد بگم كه انيمه توكيو غول نيازى به پايان نداره و در روتد داستان پايان پيدا ميكنه و هر فصل داستان متفاوتى رو نشون ميده و انيمه ايه كه بخش هاى تاريك و روشن انسان هارو نشون ميده و ذهن رو به چالش ميكشه يه انيمه شونن با زاويه ديد مختلف با صحنه هاى اكشن و درام و چالش بر انگيز هيجان انگيز و پر مخاطب و انيمه نبرد با تايتان ها در زمينه و شاخه هاى گيترده درست مثل توكيو غول عمل ميكنه تو هر دوى اين انيمه ها قراره در سال 2020 مجددا به صحنه دنياى انيمه برگردن 🙂

      پاسخ

    • itachi_14 در پاسخ به جواد

      بهمن 9, 1398

      انيمه رقص با شيطان ، دروغ آوريل ، خادم سياه ، فرشتگان مرگ انيمه هاى جالبي هستن 🙂

      پاسخ

  8. sajjad

    خرداد 2, 1398

    کنشین واقعا انیمه خیلی خوبیه من خودم تازه شروع به دیدنش کردم و به جرئت میتونم بگم جزو 20 انیمه تاپ دنیاست

    پاسخ

  9. t.m kobayashi

    خرداد 2, 1398

    فقط توکیوغول خفنه …….. خیلی خفنه ….. از بس خفنه دارم منفجر میشم …….

    پاسخ

    • Sentence در پاسخ به t.m kobayashi

      اسفند 21, 1398

      اره فصل یکش و دوش
      سه و چهار چرررت متاسفانه

      پاسخ