لیست انیمه ۹ تا از بهترین انیمه‌های چینی به انتخاب پروشات

انیمه‌های چینی که با اسم Donghua شناخته میشن، تونستن نسبت به سال‌های قبلی پیشرفت زیادی داشته باشن. این روزها بعضی‌ها معتقدن که انیمه‌های چینی تا چند سال آینده میتونن با انیمه‌های ژاپنی به رقابت بپردازن. برای آشنایی با بهترین انیمه‌هایی که یا توسط کمپانی‌های چینی ساخته شدن یا داستان‌هاشون از وبتون‌ها و مانهواهای چینی اقتباس شدن با پروشات همراه باشین.


۹-Ling Qi

“کیکا یو”، وارث یک خاندان جن گیر معروف و با سابقه، پس از دست دادن پدر و مادرش در وضعیت اقتصادی وخیمی قرار میگیره و مجبور میشه برای گذروندن زندگی به پیشگویی و تعمیر سیستم های رایانه ای را به صورت کارهای پاره‌وقت انجام بده. شبی از شب ها یو برای انجام دادن کاری مجبور میشه به اوراق فروشی برود ولی از قضا او شاهد مبارزه بین یک جن گیر مرموز و در عین حال جذاب، به نام “تانموکو کی”، با یک روح شیطانی میشه. این برخورد باعث میشه سرنوشت یه دریچه ی تازه به روی کیکا یو باز کنه. ولی متاسفانه سرنوشت روی دیگری به نام سنگدلی داره که باعث میشه یو با یک ماشین تصادف کنه و به روح تبدیل بشه. درست در همین زمان جن گیر خوشتیپ داستان از ناکجا آباد یهویی ظاهر و از کیکا یو میخواد که برای مبارزه با ارواح شیطانی با اون پیمان ببنده. داستان این انیمه ماجراهای بعد از بستن پیمان روحی این دو رو دنبال میکنه.


۸- Huyao Xiao Hongniang

عشق واقعی هرگز نمیمیره. حتی اگه این عشق بین یک موجود فانی مثل انسان‌ها و یک موجود نامیرا مثل یوکای‌ها باشه. ولی از اونجایی که زندگی انسان‌ها محدوده، یوکای‌هایی که محبوبشونُ از دست می‌دن باید بدون اونا به زندگی ادامه بدن. حتی اگه انسان‌ها دوباره متولد بشن و یوکای دوباره شریکشُ پیدا کنه، خاطرات گذشته‌ی انسان پاک شده. برای حل این مشکل یک یوکای سرویس جدیدی رو ارائه میده که با استفاده از اون سرویس یوکای‌ها میتونن حافظه معشوقه‌اشون رو برگردونن. پس اگه یوکایی عزیزش رو از دست بده، می‌تونه با خریدن این سرویس  حافظه‌ی محبوبش رو بازیابی کنه و دوباره روزهای عاشقانه‌شون رو شروع کنن.

این انیمه چینی به زبان ژاپنی دوبله شده و با اسم Enmusubi no Youko-cha در تلویزیون پخش شده. این انیمه یک داستان عاشقانه به سبکی کاملا جدیده و میتونه لحظات خوشی رو براتون فراهم کنه.


۷- Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage

در زمان‌های قدیم در ۹ استان “کیوشو” پیش‌بینی یم اتفاق فجیع رو کردن: اینکه به علت سقوط دنباله‌دارها به زمین، انرژی روحانی آسمان‌ها و زمین از بین میره و دوره‌ای از هرج و مرج شروع میشه. اما پیش بینی‌ها درست از آب در نمیان و دنباله‌دارها بدون برخورد با زمین از آسمان شب عبور میکنن. در همین لحظه در یک روستای دور افتاده در منطقه “سوکی” پسری به اسم “اوریکو” به دنیا میاد که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته. ۱۲ سال بعد موقعی که مردم دارن خاطرات اون پیش بینی رو به فراموشی میسپارن، قبیله “ریکنزن” یکی از ۵ فرقه قوی در ۹ استان تصمیم میگیره تا برای پذیرفتن شاگردهای جدید امتحانی رو برگذار کنن. وقتی اوریکو این رو میشنوه همراه با خدمتکارش “اوشو” به سمت محل برگذاری امتحان میرن.

داستان‌های چینی با داستان‌های ژاپنی خیلی فرق میکنن، اگه تا به حال هیچ نوع آشنایی با فیلم، انیمه، کتاب‌ها و مانهواهای چینی نداشتین شاید هیچ چیزی از دنیای انیمه سر درنیارین. اما بعد از دیدن ۶ یا ۷ قسمت کم کم با دنیاشون آشنا میشین و میتونین از دیدن انیمه لذت ببرین.


۶- Quanzhi Fashi

در یک دنیای آشنا بیدار میشه که شدیدا تغییر کرده. مدرسه اش به مدرسه ای تبدیل شده که در آن جادو تدریس میشه و همه تشویق میشن تا به یک جادوگر قدرتمند تبدیل بشن. در بیرون شهر، تعداد زیادی هیولا و حیوانات جادویی به انسان ها حمله و آنها را شکار میکنن. دنیایی بر پایه دانش تبدیل به دنیایی بر پایه جادو شده. با وجود همچین چیزی، هدفش در زندگی و وضعیتش همانطور میمونه. یکی از موجودات بی ارزش جامعه همراه با پدری مبارز و خواهری ناتوان که نمیتواند راه بره. با این حال، “مو فان” وقتی که همه به یک رهبر نیاز دارند، میفهمه که میتونه کاری بیشتر از اینها انجام بده!


۵- Da Yu Hai Tang

در این سرزمین اسطوره‌ای و کهن، مردمانی روح-مانند وجود دارن که ناظر بر نظم قلمروی فانیان هستن. یکی از آن‌ها، دختری با نام “چون”، اون به سنی رسیده که باید تحت آزمونی به نام مراسم عبور قرار بگیره تا دنیای انسان‌ها را به تنهایی تجربه و در آن به کاوش بپردازه. زمانی که وقت بازگشتش فرا رسیده، او در حین طوفانی در یک تور ماهی‌گیری به دام می‌افته و توسط پسری انسان نجات پیدا می‌کنه. هرچند، پسر در حین حادثه غرق شده و جان خود را از دست می‌ده، “چون” با احساسی سر تا پا گناه به دنیای خود بازمی‌گرده. بعد از آن ماجرا، او با “نگهبان روح” آشنا می‌شه و تصمیم می‌گیره آن پسر را در اِزای نیمی از طول عمرش احیا کنه. اما اون خبر نداشت که مداخله در نظم طبیعی دنیا عواقب شدیدی داره،  “ماهی بزرگ و بگونیا” داستان فداکاری و رستگاری “چون”، که با توانایی‌های محدودش به تقابل با مرگ، عشق و احساساتش می‌پردازه. او باید تصمیمی بگیره که آیا همه چیز را برای نجات جان یک انسان فانی فدا کنه یا تعهد اخلاقی خود را برای پاسداری از نظم جهان از دست بده.

شاید این انیمه فوق‌العاده ترین انیمه چینی تا به امروز باشه. نه تنها این انیمه در سطح چین که در کل دنیا مورد توجه قرار گرفته. دیدن یک انیمیشین که پیوند عمیقی با تعالیم و فرهنگ چینی داره و پر از مفاهیم اخلاقی و انسانیه هیچوقت خالی از لطف نیست.


۴- Douluo Dalu

تنگ سان زندگیش رو در بخش بیرونی فرقه تنگ گذروند و با مخلوقات و سلاح های مخفی سر و کار داشت. وقتی آموزش یکی از هنرهای رزمی مخفی رو از قسمت داخلی فرقه دزدید که به هنرش اضافه کنه تنها راهش برای فرار مرگ بود. ولی وقتی خودش رو از قله‌ی جهنم مرگبار پرتاب کرد توی یه دنیای جدید متولد شد، دنیای دولو دالو، دنیایی که هر شخصی اونجا روح خودش رو داره و اونایی که روحشون قوی تره میتونن تمرین کنن تا به ارباب ارواح تبدیل بشن. روحی که توی تنگ سان متولد میشه علف نقره‌آبیه، یک روح بی مصرف. آیا تنگ سان موفق میشه که بر سختی ها غلبه کنه به درجات والای ارواح برسه و توی این دنیای جدید براش افتخار به ارمغان بیاره؟

این انیمه به صورت ۳ بعدی ساخته شده و با اینکه حرکات یک مقدار آزار دهنده به نظر میرسن اما بعد از مدتی به انیمه عادت میکنین و میتونین از داستان لذت ببرین. به خاطر سبک و حرکاتی که در انیمه استفاده شده بیشتر از اینکه حس کنین دارین یک انیمه نگاه میکنین حس بازی کردن با یک بازی کامپیوتری رو تجربه میکنین. با این حال صحنه‌های اکشن انیمه همچنان از جذابیت خودشون برخوردارن.


۳- Zhen Hun Jie

“خیابان مرثیه”، که در آن ارواح شیطانی جذب میشن تا انسان‌ها بتونن نابودشون کنن. جایی که ارواح و انسانها در کنار هم زندگی میکنن، همه انسانها نمیتونن به این خیابان وارد بشن. فقط کسانی که روح نگهبان دارن میتونن وارد بشن، به همین خاطر انسان‌های محدودی هستن که میتونن وارد این خیابان بشن. “شیا لینگ” فقط یک کارآموز معمولی دانشگاه بود، اما یک ملاقات اتفاقی زندگی عادیش را تغییر میده. در این دنیا پر از ارواح شیطانی، آیا میتونین با روحیه نگهبان خود برای زنده ماندن همکاری کنین؟


۲- Quanzhi Gaoshou

“یه شو” که مدت‌ها به عنوان بهترین بازیکن باری آنلاین چند نفره “گلوری” بوده به خاطر مهارت‌هاش و کمک‌هایی که به پیشرفتن بازی در سالهایی که برای شرکت سازنده کار میکرد به عنوان خدای مبارزه شناخته میشه. اما بعد از اینکه مجبورش میکنن تا از کارش به عنوان گیمر استعفا بده در یک کافی‌نت کار پیدا میکنه. وقتی که بازی گلوری دهمین سرورش رو داره راه‌اندازی میکنه اون با یک شخصیت جدید وارد بازی میشه. یه شو به سرعت میتونه در بازی معروف بشه و توجه‌های زیادی رو به خودش جلب کنه.اون با داشتن‌ سال‌های زیادی از تجربه، دوباره بدون هیچ اسپانسر یا هم‌تیمی حرفه‌اش رو به عنوان گیمر شروع میکنه.

برخلاف بیشتر انیمه‌هایی که با این انیمه در یک ژانر قرار دارن، این انیمه در دنیای واقعی اتفاق میافته و فقط زمانی داخل بازی هستین که شخصیت اصلی وارد بازی بشه. برای همین این انیمه توی ژانرهای زیادی قرار میگیره. همونقدری که این انیمه در ژانر بازی قرار داره میتونه در ژانر زندگی روزمره هم باشه. روحیه تیمی که هم در خارج از دنیای بازی هم در دنیای بازی وجود داره میتونه این انیمه رو در ژانر ورزشی هم قرار بده. برای همین این انیمه میتونه برای تعداد زیادی از بیننده‌ها جذاب و دیدنی باشه.


۱- Mo Dao Zu Shi

وی وو شیان که عنوان استاد بزرگ  فرقه شیطانی رو داره، زندگیش رو با جسارت در حالی که در دنیا میگرده میگذرونه. میلیون‌ها نفر از اون متنفرن و در آخر به دست بهترین و مورد اعتمادترین دوستش به همراه قویترین فرقه‌های رزمی کشته میشه. چندین سال بعد یک دیوانه که مورد آزار و اذیت بقیه قرار گرفته بدنش رو به وو شیان اهدا میکنه تا اون انتقامش رو از کسانی که اذیتش کردن بگیره. ووشیان بعد از بدست آوردن بدن جدیدش بدست یکی از قویترین مبارزان لان وان ژی که در زندگی قبلیش دشمن به خون تشنه‌اش بوده میافته. این انیمه داستانیه که ووشیان در مورد اینکه چطور تبدیل به رهبر فرقه شیطانی و دشمن لان وان ژی شد تعریف میکنه.

جذابترین بخش این انیمه جدا از داستان جذابش، آرت فوق‌العاده و بی‌نظیرشه که کاری میکنه که نتونین چشمتون رو از انیمه بر دارین. در کنار اون موسیقی فوق‌العاده و مبارزه‌هایی که فقط از عهده فیلم‌های چینی برمیاد، باعث میشه این انیمه و لذتی که موقع دیدنش تجربه میکنین فراموش نشدنی بشه.


با این لیست موافقین؟ شما چه انیمه‌های چینی میشناسین که باید در این لیست باشن؟ لطفا نظراتتون رو با ما در میون بذارین.

                               

دیدگاه‌ها (111)

بستن فرم

  1. ……

    اسفند 21, 1400

    انیمه معجزه خدایان بهشتی واقعا عالیه و چینی هست و آرتش واقعا فوق العاده هست

    پاسخ

    • مملی😂 در پاسخ به ......

      تیر 5, 1401

      منم تضمین میکنم واقعا عالیهههه

      پاسخ

    • نگار در پاسخ به ......

      مهر 14, 1401

      فصل یکو فقط دیدم، دوش اومده؟
      درباره سریالش که داشت ساخته می‌شد خبر داری
      انیمه محبت خدایان اسمان

      پاسخ

  2. دانیال

    بهمن 27, 1400

    اقا فصل ۶ انیمه نبرد از طریق اسمان ها کی میاد اصن چهجوری ،ایا میاد اصن؟ چون خیلی این انیمه چینی قشنگ بود لطفا جواب بدید

    پاسخ

  3. زززز

    بهمن 12, 1400

    سلام من دنبال یه انیمبشن هیتم که پسری با زدن عینک داخل یه بازیمیشد که باید در اون بازی بجنگی تا زنده بمونی خیلیا در اون بازی بودن از جمله دختری که بعد ها معلوم شد اون دختر کوره اگهنیدونین بگین ممنون

    پاسخ

    • Amin در پاسخ به زززز

      اسفند 14, 1400

      بعد معکوس

      پاسخ

  4. Hamid

    دی 19, 1400

    سلام وقتتون بخیر.فصل سوم سریالQuanzhi Gaoshou (پادشاه آواتار) کی میاد؟

    پاسخ

  5. Nice_Music

    آذر 26, 1400

    برین این کانال فقط انیمه چینی میزاره

    Donghua_Chinese

    پاسخ

  6. dorsa

    آبان 27, 1400

    سلام کسی میدونه فصل دوم انیمه psychic princess کی منشتر میشه

    پاسخ

    • آتنا در پاسخ به dorsa

      دی 19, 1400

      فعلا که خبری نیست ادامشو میتونین مانهواشو بخونین ترجمه ام شده

      پاسخ

  7. Janatan Constantin

    مهر 19, 1400

    انیمه مثل Douluo Dalu معرفی کنید لطفاً.

    پاسخ

    • kamran در پاسخ به Janatan Constantin

      آذر 18, 1400

      من تعریف این انیمه رو شنیدم میخوام ببینم کلا انیمه نگا نمیکردم ولی اولین انیمه ای که دیدم هنوزم در حال پخش اسمش هست ==نبرد از طریق اسمان هاBattle Through the Heavens=خییییلی قشنگه هرکی دیدش مثل این انیمه هرچی بود بهم بگید نگاه میکنم

      پاسخ

      • JanatanX در پاسخ به kamran

        دی 18, 1400

        ناب بود انیمش ببین یکی بت معرفی میکنم تایم هر قسمتش کمه اما نابه
        Tales of demons and gods

        پاسخ

  8. Helma

    مهر 5, 1400

    کسی میدونه معجزه خدایان آسمان فصل دومش کی میاد؟
    لطفااا بگین

    پاسخ

    • zeynab shabani در پاسخ به Helma

      آبان 15, 1400

      سلام یه کانال هست تو تلگرام که فصل 2شو کامل گذاشته اسم کانال شهر انیمه های چینی هست

      پاسخ

    • Maesoomeh در پاسخ به Helma

      آذر 17, 1400

      سلام زمان دقیقش مشخص نیس فقط معلومه که تو سال ۲۰۲۲ میاد اکه نمیتونی تحمل کنی بهت پیشنهاد می کنم چیپتر هاش رو بخونی که تو وات پد ترجمه فارسیش موجوده

      پاسخ

  9. زهرا

    شهریور 17, 1400

    سلام دوستان من دنبال یه انیمیشن میگردم که حتی موضوع اشم خیلی دقیق یادم‌نیست ولی یادمه ی سری افراد بودن ک با ی سری موجودات مثله هیولا ها می‌جنگیدن. تم اش خیلی قشنگ و دارک بود و تو دنیای مدرن بود فضا . تاریخی نبود . ممنون میشم راهنماییم‌کنید

    پاسخ

  10. Ala

    مرداد 8, 1400

    توی همچین سایتی چرا باید اشتباهی به این بزرگی باشه؟ انیمه فقط مختص ژاپنه و انیمیشن های چینی اسمشون دونگهواعه…باید بنویسین دونگهوای mo dao zu shi نه انیمه ی mo dao su shi…
    و چرا دونگهوای معجزه ی خدایان بهشتی تو این لیست نیست؟
    این مقاله از دم پر از اشکاله!

    پاسخ

    • s در پاسخ به Ala

      شهریور 17, 1400

      دوست عزیز از روی این ناول، انیمه هم ساخته شده.

      پاسخ

  11. ساحل

    مرداد 1, 1400

    سلام کسی نمیدونه انیمه چینی همسر دوم رو کجا میتونم نگاه کنم تو گوگل فقط ده قسمتش زیرنویس داشت و بقیه اش نیومده بودد

    پاسخ

  12. nana

    تیر 24, 1400

    سلام ببخشید فصل 3 انیمه Mo Dao Zu Shiکی قراره بیاد خیلی وقته منتظرم
    تریلر داره انگار
    آیا واقعا فصل 3 داره ممنون ساتی که این انیمه رو قرار داده بهم معرفی کنید ممنون

    پیشنهاد میشه ببنیدش از دست ندینش واقعا عالی

    پاسخ

  13. Girl

    تیر 18, 1400

    Wow
    بهترین فقطMo Dao Zu Shi برای کسایی ک یائویی هم دوست دارن عالیهಠ-ಠ
    ولی من مانهوا ش خوندم. خود انیمه ش ندیدم:|
    ولی خدایی داستانش بی نظرههههه😻💦

    پاسخ

    • اتل متل ته توله گاو حسن چتوله در پاسخ به Girl

      شهریور 19, 1400

      توی انیمه توی فصل 1 و 2 فقط روال داستان و فایت اینا بود ولی تو فصل 3 کم کم داره به صورت محسوس 😈جوننننننن

      پاسخ

  14. علی

    اردیبهشت 28, 1400

    انیمه میدان های نبرد در آسمان جاش خالیه این انیمه از فصل خوب میشه

    پاسخ

  15. blue

    اردیبهشت 20, 1400

    سلام فصل 3 Soul Land کی میاد

    پاسخ

  16. Farjam kazemi8

    اردیبهشت 1, 1400

    سلام من یه انیمه چینی دیدم تا فصل ۲ داره میخوام بدونم فصل ۳ کی میاد اسمشWu dong qian kun هست

    پاسخ

  17. Saman

    فروردین 9, 1400

    انیمه های چینی هم تونستن جایگاه مناسبی برای خودشون کسب کنند ولی من با لهجه زبان چینی نمی تونم ارتباط بگیرم به خاطر همین 2 تا انیمه چینی بیشتر ندیدم

    پاسخ

    • Yasin1 در پاسخ به Saman

      اردیبهشت 22, 1400

      بعد از ۴ یا ۵ تا انیمه چینی دیدن مثل زبان ژاپنی عادت میکنی بهش

      پاسخ

  18. Touka

    فروردین 5, 1400

    انیمه مثه استاد تعالیم معرفی کنید

    پاسخ

    • اتت در پاسخ به Touka

      فروردین 16, 1400

      افسانه جن گیری و دونگهو

      پاسخ

    • B.n در پاسخ به Touka

      اردیبهشت 17, 1400

      Heaven’s official blessing نویسنده ی ناولش با استاد تعالیم شیطانی یکی بوده
      Scum villain self surviving sistem هم همینطور (مطمئن نیستم درست نوشتم اما اختصارا بهش میگن svsss)

      پاسخ

    • otaku5887 در پاسخ به Touka

      تیر 4, 1400

      برکت رسمی بهشت یا معجزه خدایان آسمان

      پاسخ

    • setayesh در پاسخ به Touka

      مرداد 15, 1400

      دونگهوا
      HEAVEN OFFICIAL’S BLESSING
      فوق العادست

      پاسخ

  19. لیلیا

    اسفند 23, 1399

    سلام ببخشید میدونید فصل ۳ انیمه استاد تعالیم کی میاد

    پاسخ

  20. nana

    اسفند 15, 1399

    جای heaven official’s blessing خیلی خالیه🙁
    ولی با mo dao zu shi و ling Q کاملن موافقم👌🏻👌🏻

    پاسخ