لیست انیمه ۹ تا از بهترین انیمه‌های چینی به انتخاب پروشات

انیمه‌های چینی که با اسم Donghua شناخته میشن، تونستن نسبت به سال‌های قبلی پیشرفت زیادی داشته باشن. این روزها بعضی‌ها معتقدن که انیمه‌های چینی تا چند سال آینده میتونن با انیمه‌های ژاپنی به رقابت بپردازن. برای آشنایی با بهترین انیمه‌هایی که یا توسط کمپانی‌های چینی ساخته شدن یا داستان‌هاشون از وبتون‌ها و مانهواهای چینی اقتباس شدن با پروشات همراه باشین.


۹-Ling Qi

“کیکا یو”، وارث یک خاندان جن گیر معروف و با سابقه، پس از دست دادن پدر و مادرش در وضعیت اقتصادی وخیمی قرار میگیره و مجبور میشه برای گذروندن زندگی به پیشگویی و تعمیر سیستم های رایانه ای را به صورت کارهای پاره‌وقت انجام بده. شبی از شب ها یو برای انجام دادن کاری مجبور میشه به اوراق فروشی برود ولی از قضا او شاهد مبارزه بین یک جن گیر مرموز و در عین حال جذاب، به نام “تانموکو کی”، با یک روح شیطانی میشه. این برخورد باعث میشه سرنوشت یه دریچه ی تازه به روی کیکا یو باز کنه. ولی متاسفانه سرنوشت روی دیگری به نام سنگدلی داره که باعث میشه یو با یک ماشین تصادف کنه و به روح تبدیل بشه. درست در همین زمان جن گیر خوشتیپ داستان از ناکجا آباد یهویی ظاهر و از کیکا یو میخواد که برای مبارزه با ارواح شیطانی با اون پیمان ببنده. داستان این انیمه ماجراهای بعد از بستن پیمان روحی این دو رو دنبال میکنه.


۸- Huyao Xiao Hongniang

عشق واقعی هرگز نمیمیره. حتی اگه این عشق بین یک موجود فانی مثل انسان‌ها و یک موجود نامیرا مثل یوکای‌ها باشه. ولی از اونجایی که زندگی انسان‌ها محدوده، یوکای‌هایی که محبوبشونُ از دست می‌دن باید بدون اونا به زندگی ادامه بدن. حتی اگه انسان‌ها دوباره متولد بشن و یوکای دوباره شریکشُ پیدا کنه، خاطرات گذشته‌ی انسان پاک شده. برای حل این مشکل یک یوکای سرویس جدیدی رو ارائه میده که با استفاده از اون سرویس یوکای‌ها میتونن حافظه معشوقه‌اشون رو برگردونن. پس اگه یوکایی عزیزش رو از دست بده، می‌تونه با خریدن این سرویس  حافظه‌ی محبوبش رو بازیابی کنه و دوباره روزهای عاشقانه‌شون رو شروع کنن.

این انیمه چینی به زبان ژاپنی دوبله شده و با اسم Enmusubi no Youko-cha در تلویزیون پخش شده. این انیمه یک داستان عاشقانه به سبکی کاملا جدیده و میتونه لحظات خوشی رو براتون فراهم کنه.


۷- Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage

در زمان‌های قدیم در ۹ استان “کیوشو” پیش‌بینی یم اتفاق فجیع رو کردن: اینکه به علت سقوط دنباله‌دارها به زمین، انرژی روحانی آسمان‌ها و زمین از بین میره و دوره‌ای از هرج و مرج شروع میشه. اما پیش بینی‌ها درست از آب در نمیان و دنباله‌دارها بدون برخورد با زمین از آسمان شب عبور میکنن. در همین لحظه در یک روستای دور افتاده در منطقه “سوکی” پسری به اسم “اوریکو” به دنیا میاد که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته. ۱۲ سال بعد موقعی که مردم دارن خاطرات اون پیش بینی رو به فراموشی میسپارن، قبیله “ریکنزن” یکی از ۵ فرقه قوی در ۹ استان تصمیم میگیره تا برای پذیرفتن شاگردهای جدید امتحانی رو برگذار کنن. وقتی اوریکو این رو میشنوه همراه با خدمتکارش “اوشو” به سمت محل برگذاری امتحان میرن.

داستان‌های چینی با داستان‌های ژاپنی خیلی فرق میکنن، اگه تا به حال هیچ نوع آشنایی با فیلم، انیمه، کتاب‌ها و مانهواهای چینی نداشتین شاید هیچ چیزی از دنیای انیمه سر درنیارین. اما بعد از دیدن ۶ یا ۷ قسمت کم کم با دنیاشون آشنا میشین و میتونین از دیدن انیمه لذت ببرین.


۶- Quanzhi Fashi

در یک دنیای آشنا بیدار میشه که شدیدا تغییر کرده. مدرسه اش به مدرسه ای تبدیل شده که در آن جادو تدریس میشه و همه تشویق میشن تا به یک جادوگر قدرتمند تبدیل بشن. در بیرون شهر، تعداد زیادی هیولا و حیوانات جادویی به انسان ها حمله و آنها را شکار میکنن. دنیایی بر پایه دانش تبدیل به دنیایی بر پایه جادو شده. با وجود همچین چیزی، هدفش در زندگی و وضعیتش همانطور میمونه. یکی از موجودات بی ارزش جامعه همراه با پدری مبارز و خواهری ناتوان که نمیتواند راه بره. با این حال، “مو فان” وقتی که همه به یک رهبر نیاز دارند، میفهمه که میتونه کاری بیشتر از اینها انجام بده!


۵- Da Yu Hai Tang

در این سرزمین اسطوره‌ای و کهن، مردمانی روح-مانند وجود دارن که ناظر بر نظم قلمروی فانیان هستن. یکی از آن‌ها، دختری با نام “چون”، اون به سنی رسیده که باید تحت آزمونی به نام مراسم عبور قرار بگیره تا دنیای انسان‌ها را به تنهایی تجربه و در آن به کاوش بپردازه. زمانی که وقت بازگشتش فرا رسیده، او در حین طوفانی در یک تور ماهی‌گیری به دام می‌افته و توسط پسری انسان نجات پیدا می‌کنه. هرچند، پسر در حین حادثه غرق شده و جان خود را از دست می‌ده، “چون” با احساسی سر تا پا گناه به دنیای خود بازمی‌گرده. بعد از آن ماجرا، او با “نگهبان روح” آشنا می‌شه و تصمیم می‌گیره آن پسر را در اِزای نیمی از طول عمرش احیا کنه. اما اون خبر نداشت که مداخله در نظم طبیعی دنیا عواقب شدیدی داره،  “ماهی بزرگ و بگونیا” داستان فداکاری و رستگاری “چون”، که با توانایی‌های محدودش به تقابل با مرگ، عشق و احساساتش می‌پردازه. او باید تصمیمی بگیره که آیا همه چیز را برای نجات جان یک انسان فانی فدا کنه یا تعهد اخلاقی خود را برای پاسداری از نظم جهان از دست بده.

شاید این انیمه فوق‌العاده ترین انیمه چینی تا به امروز باشه. نه تنها این انیمه در سطح چین که در کل دنیا مورد توجه قرار گرفته. دیدن یک انیمیشین که پیوند عمیقی با تعالیم و فرهنگ چینی داره و پر از مفاهیم اخلاقی و انسانیه هیچوقت خالی از لطف نیست.


۴- Douluo Dalu

تنگ سان زندگیش رو در بخش بیرونی فرقه تنگ گذروند و با مخلوقات و سلاح های مخفی سر و کار داشت. وقتی آموزش یکی از هنرهای رزمی مخفی رو از قسمت داخلی فرقه دزدید که به هنرش اضافه کنه تنها راهش برای فرار مرگ بود. ولی وقتی خودش رو از قله‌ی جهنم مرگبار پرتاب کرد توی یه دنیای جدید متولد شد، دنیای دولو دالو، دنیایی که هر شخصی اونجا روح خودش رو داره و اونایی که روحشون قوی تره میتونن تمرین کنن تا به ارباب ارواح تبدیل بشن. روحی که توی تنگ سان متولد میشه علف نقره‌آبیه، یک روح بی مصرف. آیا تنگ سان موفق میشه که بر سختی ها غلبه کنه به درجات والای ارواح برسه و توی این دنیای جدید براش افتخار به ارمغان بیاره؟

این انیمه به صورت ۳ بعدی ساخته شده و با اینکه حرکات یک مقدار آزار دهنده به نظر میرسن اما بعد از مدتی به انیمه عادت میکنین و میتونین از داستان لذت ببرین. به خاطر سبک و حرکاتی که در انیمه استفاده شده بیشتر از اینکه حس کنین دارین یک انیمه نگاه میکنین حس بازی کردن با یک بازی کامپیوتری رو تجربه میکنین. با این حال صحنه‌های اکشن انیمه همچنان از جذابیت خودشون برخوردارن.


۳- Zhen Hun Jie

“خیابان مرثیه”، که در آن ارواح شیطانی جذب میشن تا انسان‌ها بتونن نابودشون کنن. جایی که ارواح و انسانها در کنار هم زندگی میکنن، همه انسانها نمیتونن به این خیابان وارد بشن. فقط کسانی که روح نگهبان دارن میتونن وارد بشن، به همین خاطر انسان‌های محدودی هستن که میتونن وارد این خیابان بشن. “شیا لینگ” فقط یک کارآموز معمولی دانشگاه بود، اما یک ملاقات اتفاقی زندگی عادیش را تغییر میده. در این دنیا پر از ارواح شیطانی، آیا میتونین با روحیه نگهبان خود برای زنده ماندن همکاری کنین؟


۲- Quanzhi Gaoshou

“یه شو” که مدت‌ها به عنوان بهترین بازیکن باری آنلاین چند نفره “گلوری” بوده به خاطر مهارت‌هاش و کمک‌هایی که به پیشرفتن بازی در سالهایی که برای شرکت سازنده کار میکرد به عنوان خدای مبارزه شناخته میشه. اما بعد از اینکه مجبورش میکنن تا از کارش به عنوان گیمر استعفا بده در یک کافی‌نت کار پیدا میکنه. وقتی که بازی گلوری دهمین سرورش رو داره راه‌اندازی میکنه اون با یک شخصیت جدید وارد بازی میشه. یه شو به سرعت میتونه در بازی معروف بشه و توجه‌های زیادی رو به خودش جلب کنه.اون با داشتن‌ سال‌های زیادی از تجربه، دوباره بدون هیچ اسپانسر یا هم‌تیمی حرفه‌اش رو به عنوان گیمر شروع میکنه.

برخلاف بیشتر انیمه‌هایی که با این انیمه در یک ژانر قرار دارن، این انیمه در دنیای واقعی اتفاق میافته و فقط زمانی داخل بازی هستین که شخصیت اصلی وارد بازی بشه. برای همین این انیمه توی ژانرهای زیادی قرار میگیره. همونقدری که این انیمه در ژانر بازی قرار داره میتونه در ژانر زندگی روزمره هم باشه. روحیه تیمی که هم در خارج از دنیای بازی هم در دنیای بازی وجود داره میتونه این انیمه رو در ژانر ورزشی هم قرار بده. برای همین این انیمه میتونه برای تعداد زیادی از بیننده‌ها جذاب و دیدنی باشه.


۱- Mo Dao Zu Shi

وی وو شیان که عنوان استاد بزرگ  فرقه شیطانی رو داره، زندگیش رو با جسارت در حالی که در دنیا میگرده میگذرونه. میلیون‌ها نفر از اون متنفرن و در آخر به دست بهترین و مورد اعتمادترین دوستش به همراه قویترین فرقه‌های رزمی کشته میشه. چندین سال بعد یک دیوانه که مورد آزار و اذیت بقیه قرار گرفته بدنش رو به وو شیان اهدا میکنه تا اون انتقامش رو از کسانی که اذیتش کردن بگیره. ووشیان بعد از بدست آوردن بدن جدیدش بدست یکی از قویترین مبارزان لان وان ژی که در زندگی قبلیش دشمن به خون تشنه‌اش بوده میافته. این انیمه داستانیه که ووشیان در مورد اینکه چطور تبدیل به رهبر فرقه شیطانی و دشمن لان وان ژی شد تعریف میکنه.

جذابترین بخش این انیمه جدا از داستان جذابش، آرت فوق‌العاده و بی‌نظیرشه که کاری میکنه که نتونین چشمتون رو از انیمه بر دارین. در کنار اون موسیقی فوق‌العاده و مبارزه‌هایی که فقط از عهده فیلم‌های چینی برمیاد، باعث میشه این انیمه و لذتی که موقع دیدنش تجربه میکنین فراموش نشدنی بشه.


با این لیست موافقین؟ شما چه انیمه‌های چینی میشناسین که باید در این لیست باشن؟ لطفا نظراتتون رو با ما در میون بذارین.

                               

دیدگاه‌ها (111)

بستن فرم

  1. آرتمیس

    بهمن 21, 1399

    فقط ارباب تعالیم شیطانیییی یا همون mo dao zo shi هیچی رو دستش نیس*-*

    پاسخ

  2. Merinet🖤❤Adrian

    بهمن 20, 1399

    ب نظر من همشون خوبن اما میتونست انیمه (فویائو) و (پادشاه بزرگ مقبره ) هم قرار بگیره ، لگه تونستین قرار بدین ممنون میشم ، دوست دارم تا دوستان دیگرمم از این نوع انیمه ها ببینند

    پاسخ

  3. Faeze

    بهمن 7, 1399

    من تاحالا انیمه چینی ندیدم
    واقعا قشنگن؟؟؟

    پاسخ

  4. Nh

    دی 24, 1399

    من دو سال پیش یک انیمه سینمایی چینی دیدم ولی متاسفانه اسمش یادم نیست ماجراش درباره یک پسر بود که با چند نفر دیگه داخل یک اتاق از خواب بیدار میشن و بهشون سلاح داده میشه تا وارد یک شهر بشن و هیولاهای اونجا رو بکشن و در نهایت یک عضو از هر گروه که بتونه زنده بمونه به زندگی عادیش برمیگرده اگه میدونید کدوم انیمه س بهم بگید ممنون میشم

    پاسخ

    • فرهاد در پاسخ به Nh

      بهمن 15, 1399

      انیمه چینی ندیدم ولی یه انیمه ژاپنی به نام gantz هست که موضوع شبیه چیزی که شما گفتین

      پاسخ

    • Merinet🖤❤Adrian در پاسخ به Nh

      بهمن 20, 1399

      منم دیدم ، خیلی باحال بود ، اگه اسمشو یادم اومد بهت میگم ، چون تو کامپیوترم دارم ، فقط نمیدونم کجاست اگه پیدا کردم حتما اطلاع میدم

      پاسخ

    • Pm در پاسخ به Nh

      فروردین 23, 1400

      میگم احتمالا اینی که دیدی قهرمان سپر نیس؟

      پاسخ

    • N در پاسخ به Nh

      اردیبهشت 21, 1400

      گمونم منظورت سینمایی Gantz باشه ک ژاپنیه ن چینی

      پاسخ

  5. MahdiHM7

    دی 9, 1399

    من از انیمه های چینی اصلا خوشم نمیومد ولی بعد soul land عاشق این سبکشون شدم

    پاسخ

  6. سعید

    دی 1, 1399

    به نظرم انیمه fights break sphere هم میتونست توی این لیست باشه از انیمه های بالا فقط 2 تاش رو دیدم یکی mo dao zu shi و دومی هم سرزمین ارواح سرزمین ارواح رو به خاطر این دیدم چون سریال جدید شیائو ژان بود و انصافا هر دو داستان به شدت زیبایی داشتن

    پاسخ

  7. Mj

    آبان 13, 1399

    میشه بگید فصل ۳ Mo Dao Zu Shi
    کی میاد و فصل دو که همش ۸ قسمت نیست سایتای دیگه ۱۵ قسمت دارن ولی نمیاره میشه یه سایت معرفی کنید که بشه راحت دانلود کرد لطفا یکی یک جواب درست بده …

    پاسخ

    • کینا در پاسخ به Mj

      آذر 9, 1399

      فصل اول 15 قسمته و فصل دوم 8 قسمته توی خود قسمت هشت هم نوشته قسمته آخره، و فصل سوم سال 2021 میاد^^

      پاسخ

      • حنا در پاسخ به کینا

        فروردین 5, 1400

        الان ک ۲۰۲۱ شد چرا نمیاد:(

        پاسخ

        • B.n در پاسخ به حنا

          اردیبهشت 17, 1400

          به نظرم ناول رو بخون مفید تره تا منتظر باشی فصل سه بیاد🙂💔

          پاسخ

        • Mobina در پاسخ به حنا

          تیر 19, 1400

          میگن ۹ شهویر ۱۴۰۰(همین یه ماه بعد ) میاد

          پاسخ

  8. اسما

    مهر 26, 1399

    من شماره یک رو دیدم هم انیمه هم سریالش با اسم “بی وقفه” فوق العاده ماجرای جالب و قشنگی دارن به خوبی ساخته شده و به جزئیاتم عالی پرداخته شده. مو دو زوشی ، بی وقفه یا همون انیمه ها و سریال مربوط به داستان استاد تعالیم شیطانی جزو بهترین ماجراهاییه که تا الان دنبال کردم و برام جذاب بوده. امکان نداره ببینینش و عاشقش نشین سریال the untamed یا همون بی وقفه رو هم به همه پیشنهاد میدم زبون و طرز ادای کلمات به چینی توی سریال اصلن ازار دهنده نیستو برعکس به نظر من خیلی قشنگ اومد
    انیمه های این اثر کلن خیلی با مزه و جذابن جوری که اصلن نمیشه ازش چشم برداشت

    پاسخ

  9. پرنیان

    شهریور 12, 1399

    به طور کلی انیمه های چینی طراحی قشنگ و گیرایی دارند اما مشکل اصلیشون داستان هست که به طور کلی و متداول عاشقانه هستند و داستان های جذابی ندارن

    پاسخ

  10. Mia

    مرداد 11, 1399

    مانهوای mo dao zu shi ترجمه شدش تو امی دانلود موجوده

    پاسخ

  11. هلیا

    مرداد 9, 1399

    mo dao zu shi عالیییی بود
    کسی نمیدونه مانهواش رو از کجا باید پیدا کنم

    پاسخ

  12. kiana

    تیر 24, 1399

    شماره 9 یه انیمه ی ژاپنیه چینی نیست و ژانرش هم شونن آی هست اگه نمیدونید شونن آی چیه روابط ملایم دو پسر رو نشون میده که دخترا بیشتر این سبکا رو میپسندن mo dao zu shi هم شونن آیه (شماره 1) ولی به خاطر قوانین سفت و سخت چین خیلی محدودیت دارن

    پاسخ

  13. shino

    خرداد 30, 1399

    سلام انیمه mo dao zo shi ژانر شونن ای داره و میشه گفت داخل انیمه چیز زیادی در باره علاقه لان وانگجی به ووشیان رو توضیح نداده در کل اگر باور نمیکنین به قسمت هایه 119و 120 مانهوا مراجعه کنید این انیمه از رویه ناولی با ژانر یائوی ساخته شده 🙂 به جرعت میتونم بهترین انیمه ای بود که تا به حال دیدم

    پاسخ

  14. بهار

    خرداد 27, 1399

    من آخری (شماره1) رو دیدم…فوق العاده بود…به شدت دوس داشتم
    ممنون از زحماتتون

    پاسخ

  15. taranom

    اسفند 11, 1398

    ژانر انیمه MO DAO ZU SHI چیه ؟؟؟؟
    با تشکر از شما :)))

    پاسخ

  16. آبتین

    بهمن 29, 1398

    تنها انیمه ای که از این لیست دیدم Da Yu Hai Tangکه به نظرم همنطور که گفتید تمایت فرهنگ چین رودر برگرفته و همچنین معنا و مفهوم زیبایی از عشق و فداکاری رو به نمایش می ذاره

    پاسخ

    • Parya در پاسخ به آبتین

      آبان 7, 1399

      واقعا خوبه یا تعریف تو خالیه من خیلی از انیمه های زیبا و عاشقانه رو دوست دارم برای همین هرکس که یه انیمه رو دیده ازش سوال میکنم

      پاسخ

  17. محمد

    بهمن 8, 1398

    سلام معرفی انیمه خوبتون ممنون آیا انیمه مثل douluo dalu هست بهم معرفی کنید ممنون میشم

    پاسخ

  18. تارا

    شهریور 6, 1398

    من چندین ساله که دارم انیمه ژاپنی میبینم، ولی به جرات میتونم بگم Mo Dao Zu Shi از هر انیمه ای که تا حالا دیدم یه سر و گردن بالاتره. داستان جذاب، گرافیک بی نظیر و موسیقی فوق العادش باعث میشه نشه از این انیمه چشم برداشت.
    همچنین مانهوا(مانگای) تمام رنگی و زیبایی داره که اگه خواستین اطلاعات بیشتری از انیمه بدست بیارید میتونید به مانهوا مراجعه کنین و داستانو از اونجا بخونید.

    پاسخ

    • sleepyrabbit در پاسخ به تارا

      شهریور 30, 1398

      با نظرتون کاملا موافقم
      این انیمه با داستان خاص و گرافیک متفاوت و آهنگاش آدمو جادو میکنه
      ممکنه اولاش یکم زبونش اذیت کنه ولی وقتی رو دور دیدنش بیوفتی دیگه حتی یادت میره قسمت چند بودی!!!

      پاسخ

    • Anita در پاسخ به تارا

      دی 7, 1398

      سلام
      میشه بگی از کجا مانهواش رو پیدا کنم لینک میدی لطفا من دنبال مانهواش هرچی گشتم پیداش نکردم

      پاسخ

      • Seciel در پاسخ به Anita

        بهمن 8, 1398

        توی کانال تلگرام yaoi world هستش

        پاسخ

    • Lili در پاسخ به تارا

      تیر 22, 1399

      میتونم بپرسم مانهواش رو از کجا میخونین…؟!
      ممنون میشم ک جوابم رو بدین… 🙂

      پاسخ

      • Sanam در پاسخ به Lili

        مرداد 1, 1399

        اگر مانهوای mo dao zu shi رو میگی
        من خودم از تو سایتای
        http://www.mangaowl.com
        http://www.rocaca.com
        http://www.mangazone.com
        دنبالش میکنم
        البته ببین توی سایت rocaca میتونی تاریخای آپدیتشو دنبال کنی و از اون دوتا سایت دیگش بخونی
        اینطوری بهتره

        پاسخ

    • Parya در پاسخ به تارا

      آبان 7, 1399

      واقعا خوبه

      پاسخ

  19. مصطفی

    تیر 10, 1398

    سلام
    خیلی ممنون
    چند انیمه ی چینی رو ندیده بودم با استفاده از لیست تون پیدا کردم
    به نظرم سه تا انیمه دیگه چینی هم ارزش دیدن داره
    1ـ داستان های الهه و شیاطین
    2ـ نبرد در راه آسمان ها (میدان های مبارزه)
    3ـ جهان رزمی
    از داستان دوتای آخری، سریال هم ساخته شده که خیلی خوشم نیومد
    رمان و مانهوای داستان الهه و شیاطین هم خیلی عالیه اما مانهوای دوتای دیگه رو نخوندم اما میگن خیلی عالیه
    در ضمن تو دنیای داستان انیمه Douluo Dalu چند داستان دیگه ههم هست که رمانش قبلا تموم شده اما مانهواش در حال انتشاره به اسم Douluo Dalu1، Douluo Dalu2، Douluo Dalu2.5، Douluo Dalu3، Douluo Dalu4 و بین داستان هرکدوم چندین هزار سال فاصله است

    پاسخ

  20. hale

    اردیبهشت 30, 1398

    سلام. خیلی ممنون. می خواستم بدونم آیا میتونید انیمه ای مشابه با انیمه mo dao zu shi معرفی کنید ؟

    پاسخ

    • علیرضا در پاسخ به hale

      دی 10, 1398

      به تازگی سریال این انیمه رو ساختن که 50 قسمت داره و براساس رمانی هست که انیمه هم از روی اون ساخته شده……… میتونید با جست و جوی اسم فارسیش : بی قفه ….. یا رام نشده ……… سریالش رو دانلود کنید………. واقعا عالی و زیباست و با امتیاز 9.4 از سایت مای دراما، رکورد تمام سریال های چینی رو شکسته و فعلا بهترین سریال چینی تاریخ هست……. البته باید بگم که تو 10-15 قسمت اول، چون داستان در حال شکل گیری هست، یه خورده هیجان پایینه که اگر از انیمه اش راضی بوده باشید، تحملش براتون ممکنه ……….. امیدوارم دانلود کنید و راضی باشید….///

      پاسخ

      • رزا در پاسخ به علیرضا

        اردیبهشت 26, 1399

        خبر ندارید که فصل 3 انیمهmo dao zu shi کی قراره پخش شه؟ اخه فصل 2 که 8 قسمت بیشتر نداشت اخرش هم اتفاق خاصی نیوفتاد….از طرفی این انیمه یائویی هست ولی تا قسمت 8 فصل 2 از علاقه یا عشق بین وِی ووشیان و لان وانگجی چیز واضح و کاملی نداشت…خیلی دوست دارم بدونم ادامش کِی و چطوری برگزار میشه و اینکه مانهواش دقیقا مثل انیمش هست؟ همونو بخونیم فرقی با ادامه انیمه نداره؟

        پاسخ

        • اهو در پاسخ به رزا

          اردیبهشت 29, 1399

          الکی انیمه رو بدنام نکنید. اصلا هم یائویی نیست. سریالش تا اخر داستان پوشش داده و درضمن احتمالا حالا حالا ها نمیاد فصل 3.سریال رو ببینید خوبه. ولی انیمه رو بدنام نکنید.

          پاسخ

          • kiana در پاسخ به اهو

            تیر 24, 1399

            بدنام چیه😐 خب ژانرشه دیگه یائویی نیست ولی شونن آی که هست و به وضوح توی رمانش و مانهواش اشاره شده که لان ژان یه حس هایی به وی یینگ داره حتی تو سریالشم مشخصه تنها جایی که خیلی مبهمه همین تو انیمس 🤷‍♀️

            پاسخ

            • Sanam در پاسخ به kiana

              مرداد 1, 1399

              تو داستان اصلی باهم ازدواج میکنن میرن سر خونه زندگیشون😂 و ماجراهای خوشکل بعدش

              پاسخ

          • Sanam در پاسخ به اهو

            مرداد 1, 1399

            درسته ک انیمش رو یائویی نساختن خب چون مجوز ندادن ولی محور اصلیه داستان همین یائویی بودن و عشق لان ژان ب وی یینگه ک بعدا وقتی ی اتفاقایی میوفته موقعی ک وی یینگ تو بدن جدیدشه برادر لان ژان ک همون لان شیچن باشه همه چیزو ب وی یینگ میگه و دیگه مشخصه چی میشه😁😂💜

            پاسخ

            • لیلیا در پاسخ به Sanam

              اسفند 23, 1399

              خوب چی میشه
              من میخوام بدونممممممم😭

              پاسخ

        • amin در پاسخ به رزا

          خرداد 10, 1399

          انیمه یائویی نیست شونن-آیه یعنی پر از پسرای خوشگل که کمی چاشنیه یائویی داره

          پاسخ

        • آنیتا در پاسخ به رزا

          خرداد 26, 1399

          گفتن شاید که فصل ۳ شاید همین سال ۲۰۲۰ بیاد.اما می تونی مانهواش رو ببینی.اونم خیلی قشنگه.

          پاسخ

          • Sanam در پاسخ به آنیتا

            مرداد 1, 1399

            اول تاریخ داده بودن ک ممکنه تو مرداد ماه بیاد ولی خب الان ب نظر میگن سال دیگه ک 2021 باشه بیاد

            پاسخ

        • بهار در پاسخ به رزا

          خرداد 27, 1399

          کجاش آخه یائویی بود؟
          به نظرم فقط یه رابطه دوستی بیشتر نبود.

          پاسخ

          • kiana در پاسخ به بهار

            تیر 24, 1399

            سانسور کرده بودن

            پاسخ

          • Sanam در پاسخ به بهار

            مرداد 1, 1399

            اتفاثا محور اصلی داستان یائویی هست ولی بخاطر اینکه مجوزشو ندادن مجبور شدن این قسمتو کاملا حذف کنن ک داستان اصلیشه
            ولی خب شما اگر رمانشو بخونی خیلی خیلی دقیق تر و قشنگ تر همه چیو توضیح داده چیزایی ک کلا از انیمه حذف شدن

            پاسخ

            • Fateme در پاسخ به Sanam

              آبان 10, 1399

              رمانشو از کجا میشه خوند؟

              پاسخ

              • nana در پاسخ به Fateme

                اسفند 15, 1399

                من از کانال بوی لاوز توی تلگرام خوندم
                ولی توی واتپد هم دارن ترجمش میکنن

                پاسخ

                • حنا در پاسخ به nana

                  فروردین 5, 1400

                  میشه ایدی کانالشو بدی

                  پاسخ

        • Sanam در پاسخ به رزا

          مرداد 1, 1399

          اول گفته بودن تو مرداد ماه ک همین ماه باشه میاد تو 2020 ولی خب الان من ی جایی خوندم ک میگه احتمالا تو 2021 میاد

          پاسخ

        • nana در پاسخ به رزا

          اسفند 15, 1399

          انیمه یاعویی نیست برومنسه چون تو چین نمیزارن یاعویی بسازن🚶🏻‍♀️سریالشم بدون صحنست
          ولی ناولش عاشقانست

          پاسخ