تریلر جدیدی از فیلم کمدی Long Shot با بازی شارلیز ترون منتشر شد + ویدئو

یک ماه پیش بود که اولین تریلر رسمی فیلم کمدی “لانگ شات” (Long Shot) منتشر شد؛ دومین تریلر این فیلم نیز به تازگی منتشر شده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

این فیلم به کارگردانی “جاناتان لوین” (Jonathan Levine) ساخته شده است. فیلم هایی مثل “بدن های گرم” (Warm Bodies)، “شب قبل” (The Night Before) و “ربوده شده” (Snatched) از جمله آثاری هستند که توسط این کارگردان ۴۲ ساله ی آمریکایی ساخته شده اند.

“الیزابت هانا” (Elizabeth Hannah) و “دن استرلینگ” (Dan Sterling) نیز وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “لانگ شات” را بر عهده داشته اند.

داستان فیلم “لانگ شات” راجع به مردی به نام “فرد فراسکی” است که روزنامه نگاری بیکار است و سبک زندگی بدی دارد. او ناگهان با پرستار دوران کودکی اش “شارلوت فیلد” ملاقات می کند و عاشق اش می شود. “شارلوت” زنی قوی و بانفوذ است و برای کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود و تصمیم می گیرد که در تیم کارکنانش شغلی به “فرد فراسکی” بدهد.

علاوه بر “شارلیز ترون”، “الکساندر اسکارشگرد”، “ست روگن” و “جون دایان ری فیل” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم کمدی  “لانگ شات” در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم