نقش آفرینی مورگان فریمن در دنباله ی فیلم The Hitman’s Bodyguard

بعد از تایید ساخت دنباله ی فیلم “محافظ مزدور” (The Hitman’s Bodyguard) توسط کمپانی “سامیت انترتینمنت” (Summit Entertainment)، این کمپانی به تازگی “مورگان فریمن” (Morgan Freeman) را برای بازی در قسمت دوم و دنباله ی این فیلم معرفی کرده است.

قسمت دوم این فیلم با عنوان “محافظ همسر مزدور” (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) و به کارگردانی مجدد “پاتریک هیوز” (Patrick Hughes) ساخته خواهد شد. علاوه بر این، حضور “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) و “ساموئل ال. جکسون” (Samuel L. Jackson) نیز در این فیلم قطعی شده است.

قسمت اول فیلم اکشن و کمدی “محافظ مزدور” در سال 2017 با بودجه ای 30 میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع به فروشی 176 میلیون دلاری دست پیدا کرد. “گری اولدمن” (Gary Oldman) و “سلما هایک” (Salma Hayek) از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

“مورگان فریمن”، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود، در فیلم هایی مثل “هفت” (Seven)، “دختر میلیون دلاری” (Million Dollar Baby)، “تحت تعقیب” (Wanted)، “لوسی” (Lucy) و “شوالیه تاریکی بر می خیزد” (The Dark Knight Rises) به نقش آفرینی پرداخته است.

این بازیگر 81 ساله ی آمریکایی، در سال 2005 موفق سابقه ی دریافت جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، برای بازی در فیلم “دختر میلیون دلاری” را در کارنامه ی خود دارد.

اطلاعات بیشتری از داستان فیلم جدید “محافظ همسر مزدور” در دسترس نیست و بنا به گفته ی سازندگان آن، این فیلم جدید در سال 2020 به طور رسمی اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم