کلارک پیترس به جدید ترین فیلم اسپایک لی اضافه شد

بعد از معرفی “چادویک بوزمن” (Chadwick Boseman)، “دلروی لیندو” (Delroy Lindo)، “ژان رنو” (Jean Reno) و “ایسایا ویتلک جونیور” (Isiah Whitlock Jr) برای بازی در جدید ترین فیلم “اسپایک لی” (Spike Lee) به نام “دا فایو بلادز” (Da ۵ Bloods)، به تازگی “کلارک پیترس” (Clarke Peters)، بازیگر 66 ساله ی آمریکایی، نیز به این فیلم جدید اضافه شده است.

آخرین فیلمی که به کارگردانی “اسپایک لی” ساخته شده، فیلم درام و جنایی “بلکککلنزمن” (BlacKkKlansman) است که در تابستان ۲۰۱۸ اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی ۸۹ میلیون دلاری دست پیدا کند. علاوه بر این، این فیلم در مراسم اسکار 2019، جایزه ی بهترین فیلمنامه ی اقتباسی را کسب کرد.

فیلم های دیگری مثل “نفوذی” (Inside Man)، “شای- رک” (Chi-Raq) و “معجزه در سنت آنا” (Miracle at St. Anna) از جمله آثاری هستند که به کارگردانی “اسپایک لی” ساخته شده اند.

“کلارک پیترس” سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “سه بیلیورد خارج از ابینگ، میزوری” (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri)، “نیکوکار” (The Benefactor)، “ناتینگ هیل” (Notting Hill) و سریال “وایر” (The Wire) را در کارنامه ی خود دارد.

داستان فیلم جدید “دا فایو بلادز” راجع به دو افسر نظامی است که در جنگ ویتنام شرکت داشته اند و اکنون یک بار دیگر به ویتنام باز می گردند که به دنبال معصومیت و انسانیت از دست رفته ی خود بگردند.

شبکه ی نتفلیکس تاریخ دقیق اکران این فیلم را تا کنون اعلام نکرده است. اما طبق گفته ی “اسپایک لی”، فیلمبرداری و مراحل تولید فیلم “دا فایو بلادز” از بهار ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم