الیسون بری و دن استیونز به جمع بازیگران فیلم The Rental اضافه شدند

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “الیسون بری” (Alison Brie) و “دن استیونز” (Dan Stevens) در فیلم جدیدی به نام “خانه ی اجاره ای” (The Rental) به نقش آفرینی خواهند پرداخت. این فیلم به عنوان اولین تجربه ی کارگردانی “دیو فرانکو” (Dave Franco)، بازیگر 33 ساله ی آمریکایی،که سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “اکنون مرا می بینی” (Now You See Me)، “همسایه ها” (Neighbors) و “نرو” (Nerve) را در کارنامه ی خود دارد، ساخته خواهد شد.

داستان فیلم جدید “خانه ی اجاره ای” که با ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته خواهد شد، درباره ی دو زوج جوان است که برای گذراندن تعطیلات خانه ای را در منطقه ای در خارج از شهر اجاره می کنند اما اوضاع آن طور که فکر می کردند پیش نمی رود و اتفاقات عجیب و وحشتناکی به وقوع می پیوندد.

“الیسون بری” در فیلم هایی مثل “سخت شدن” (Get Hard) و “هنرمند فاجعه” (The Disaster Artist) به ایفای نقش پرداخته و در سریال “بوجک هورسمن” (BoJack Horseman) صداپیشگی شخصیت “دایان” را بر عهده داشته است.

“دن استیونز” نیز سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “دیو و دلبر” (Beauty and the Beast)، “مهمان” (The Guest) و “اجازه” (Permission) را دارد.

“شیلا وند” (Sheila Vand) و “جرملی آلن وایت” (Jeremy Allen White) دیگر بازیگرانی هستند که برای نقش آفرینی در فیلم جدید “خانه ی اجاره ای” معرفی شده اند. مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از ماه آینده آغاز خواهد شد و تاریخ دقیق اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم