نقش آفرینی تام هالند در فیلم جدید Cherry به کارگردانی برادران روسو

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، برادران روسو که فیلم هایی مثل “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” (Captain America: The Winter Soldier)، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” (Captain America: Civil War)، “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War) و فیلم مورد انتظار “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) را کارگردانی کرده اند، قرار است فیلم جدیدی به نام “گیلاس” (Cherry) را بسازند و “تام هالند” (Tom Holland)، بازیگر نقش مرد عنکبوتی، به عنوان اولین بازیگر این فیلم جدید معرفی شده است.

این فیلم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته ی “نیکو والکر” (Nico Walker)، ساخته خواهد شد که داستان واقعی زندگی خود نویسنده را بازگو می کند. “نیکو والکر” پزشک ارتش بوده و پس از بازگشت از عراق شدیدا به اختلال اضطرابی پس از حادثه دچار می شود و در اثر همین اضطراب درگیر اعتیاد به مواد مخدر شده و به سرقت از بانک ها رو می آورد. “والکر” در سال 2011 دستگیر شد و به زندان افتاد و قرار است در سال 2020 از زندان آزاد شود.

“تام هالند”، بازیگر 22ساله ی آمریکایی، از سال 2015 به عنوان بازیگر نقش مرد عنکبوتی انتخاب شد و در فیلم های “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه”  (Spider-Man: Homecoming)، “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War)، و فیلم موردانتظار “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home) در نقش این شخصیت به ایفای نقش پرداخته است.

“جسیکا گلدبرگ” (Jessica Goldberg) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “گیلاس” را بر عهده خواهد داشت و تاریخ اکران این فیلم تا کنون اعلام نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم