گزارش باکس آفیس آخر هفته: شروع پر قدرت فیلم Captain Marvel در روز های آغازین اکرانش

همانطور که انتظار داشتیم، باکس آفیس این هفته با شروع اکران کایپتان مارول جان تازه ای گرفت. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.



همانطور که انتظار هم می رفت، فیلم ابر قهرمانی “کاپیتان مارول” (Captain Marvel)، که از تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) اکران خود را در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است، موفق شد بعد از گذشت سه روز به فروشی 153 میلیون دلاری در کشور آمریکا دست پیدا کند. علاوه بر این، فروش جهانی این فیلم به 302 میلیون دلار رسیده که با این حساب، فروش کل فیلم “کاپیتان مارول” تنها در روز های اولیه ی اکرانش به رقمی 455 میلیون دلاری رسیده است!

به این ترتیب، فیلم “کاپیتان مارول” از نظر میزان فروش در روزهای اول اکرانش، بعد از فیلم “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Endgame) قرار می گیرد.

این فیلم با بودجه ای 152 میلیون دلاری و به کارگردانی “آنا بودن” (Anna Boden) و “رایان فلک” (Ryan Fleck) ساخته شده است؛ ستارگانی مانند “بری لارسون”، “ساموئل ال جکسون” و “جود لاو” در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان” (How to Train Your Dragon: The Hidden World)، به کارگردانی “دین دبلوا” (Dean DeBlois)، که از تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) اکرانش را آغار کرده بود، با 14 میلیون دلار فروش در آخر هفته، در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی آمریکا قرار دارد. با این حساب، فروش کل این انیمیشن به مبلغ119 میلیون دلار رسیده است.

فیلم “مراسم ختمی به سبک خانواده ی مادئا” (A Madea Family Funeral)، به نویسندگی و کارگردانی “تایلر پری” (Tyler Perry)، نیز با 12 میلیون دلار فروش، در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد. فروش کل این فیلن تا کنون به مبلغ 45 میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن “فیلم لگو ۲: بخش دوم” (The Lego Movie ۲: The Second Part) به کارگردانی “مایک میچل” (Mike Mitchell) و فیلم “آلیتا: فرشته ی جنگ” (Alita: Battle Angel)، به کارگردانی “رابرت رودریگز” (Robert Rodriguez) هر کدام با 3 میلیون دلار فروش، به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. پارک شگفت انگیز – Wonder Park

این انیمیشن که توسط کمپانی پارامونت پیکچرز و به کارگردانی “دیوید فییس” (David Feiss) ساخته شده است، در تاریخ 15 مارس 2019 (24 اسفند 1397)، اکران خود رادر سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز خواهد کرد.

“متیو برودریک”، “جنیفر گارنر” و “کن جیونگ” از جمله بازیگرانی هستند که وظیفه ی صداپیشگی شخصیت های انیمیشن “پارک شگفت انگیز” را بر عهده داشته اند.

داستان این انیمیشن درباره ی دختری است که با استفاده از قدرت تخیل قوی خودش در زمان کودکی، در دنیایی به نام پارک شگفت انگیز، با حیوانات حرف زده و بازی می کند. اما با گذشت زمان او این قدرت تخیل را از دست می دهد. بعد از مدتی حوادثی رخ می دهد که باعث بازگشت او به این دنیای خیالی می شود.

2. اسارت – Captive State

این فیلم به کارگردانی “روپرت وایت” (Rupert Wyatt) و با ژانر علمی – تخیلی و هیجان انگیز ساخته شده است. “مدلین بروئر”، “ویرا فارمیگا” و “جان گودمن” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “اسارت” به نقش آفرینی می پردازند.

فیلم جدید “اسارت” نیز در تاریخ 15 مارس 2019 (24 اسفند 1397) در کشور آمریکا به اکران در خواهد آمد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم