فیلمبرداری فیلم The Conjuring 3 از تابستان امسال آغاز خواهد شد

کمپانی برادران وارنر به تازگی اعلام کرده است که مراحل تولید و فیلمبرداری قسمت سوم فیلم ترسناک “احضار” (The Conjuring) از ماه ژوئن 2019 (خرداد یا تیر 1398) آغاز خواهد شد.

“دیوید لزلی جانسون” (David Leslie Johnson)، نویسنده ی قسمت قبلی این فیلم، وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “احضار 3” را بر عهده خواهد داشت.

قسمت اول فیلم “احضار” در سال 2013 به کارگردانی “جیمز وان” (James Wan) و با بودجه ای 20 میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی 319 میلیون دلاری دست پیدا کند.

قسمت دوم این فیلم نیز در سال 2016 و به کارگردانی مجدد “جیمز وان” با بودجه ای 40 میلیون دلاری ساخته شد و با فروشی 320 میلیون دلاری در گیشه مواجه شد.

گفتنی است که داستان های روایت شده در این مجموعه فیلم ها، بر اساس داستان ها و اتفاقات واقعی به نمایش در آمده است.

“ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga) و “پاتریک ویلسون” (Patrick Wilson) از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر نقش آفرینی در دو قسمت قبلی فیلم “احضار”، در قسمت جدید آن نیز حضور خواهند داشت.

“جیمز وان” به عنوان کارگردان با این پروژه ی جدید همکاری نخواهد کرد و “مایکل چاوز” (Michael Chaves) کارگردانی فیلم جدید “احضار” را بر عهده خواهد داشت. “خدمتکار” (The Maiden) و فیلم مورد انتظار “نفرین لیورونا” (The Curse of La Llorona) از جمله آثاری هستند که به کارگردانی “مایکل چاوز” ساخته شده اند.

فیلم جدید “احضار 3” در تاریخ 11 سپتامبر 2020 (21 شهریور 1399) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم