نقش آفرینی ریچل وایس در فیلم جدیدی به نام Lanny

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “ریچل وایس” (Rachel Weisz)، نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار 2019، قرار است در فیلم جدیدی به نام “لنی” (Lanny) که با اقتباس از کتابی به همین نام، نوشته ی “مکس پورتر” (Max Porter) ساخته خواهد شد، به ایفای نقش بپردازد.

این بازیگر 49 ساله ی بریتانیایی، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “سوگولی” (The Favourite)، “نافرمانی” (Disobedience)، “خرچنگ” (The Lobster) و “دختر عموی من ریچل” (My Cousin Rachel) را در کارنامه ی خود دارد.

داستان فیلم “لنی” در دهکده ای در 60 مایلی لندن می گذرد. ساکنان این دهکده مانند هر دهکده ی دیگری جامعه ی کوچکی با آداب و سنت ها و تاریخ مخصوص به خود تشکیل داده اند و همه کما بیش از زندگی یکدیگر باخبر  اند. تنها موضوع ترسناک در این دهکده شخصیتی خیالی به نام “پاپا توت ورک” است که قبلا موضوع نقاشی بچه های دهکده بوده است. “پاپا توت ورک” مردی است که دندان های سبز درازش از دهانش بیرون زده اند. اما انگار اکنون این شخصیت خیالی به دنیای واقعی وارد شده و در کمین کسی نشسته که پیدایش کند.
بعد از مدتی، “لنی” وارد داستان می شود. “لنی” پسری بازیگوش و زیبا است که با خانواده اش به تازگی به این دهکده نقل مکان کرده است. اما در همان زمان، آدم ربایی ای در دهکده رخ می دهد و زندگی ساکنان اش برای همیشه تغییر می کند.

جزئیاتی از نقش “ریچل وایس” در این فیلم منتشر نشده است. فیلم “لنی” از شبکه ی BBC پخش خواهد شد و تا کنون نویسنده و کارگردانی برای این فیلم معرفی نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم