احتمال حضور ادریس البا در دنباله ی فیلم Suicide Squad به جای ویل اسمیت

بعد از جدا شدن  “ویل اسمیت” (Will Smith) از قسمت دوم فیلم “جوخه انتحار” (Suicide Squad)، گفته می شود که کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با “ادریس البا” (Idris Elba)، بازیگر 46 ساله ی بریتانیایی، برای بازی در نقش “ددشات” است.

“ادریس البا” سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “کوه میان ما” (The Mountain Between Us)، “ثور” (Thor)، “برج تاریک” (The Dark Tower) و فیلم مورد “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) را در کارنامه ی خود دارد.

“جیمز گان” (James Gunn)، کارگردان ۵۲ ساله ی آمریکایی، قرار است نویسندگی و کارگردانی قسمت دوم فیلم “جوخه انتحار” را بر عهده داشته باشد.

قسمت اول فیلم ابر قهرمانی “جوخه انتحار”، که از سری فیلم های دنیای سینمایی DC محسوب می شود، در سال ۲۰۱۶ به نویسندگی و کارگردانی “دیوید آیر” (David Ayer) با بودجه ای ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد ۷۴۶ میلیون دلار در گیشه فروش کند. “ویل اسمیت”، “جرد لتو”، “مارگو رابی” و “یوئل کینامن” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

باید دید که آیا شاهد حضور “ادریس البا” در این فیلم و نقش آفرینی وی در کنار  “مارگو رابی” (Margot Robbie) خواهیم بود یا خیر.

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم جدید “جوخه انتحار” را ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اعلام کرده است.
                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم