25 مقصد برتر گردشگری جهان

دراین مقاله 25 مقصد برتر گردشگری در سراسر جهان، در قاره های آسیا، اروپا، آمریکا و حتی استرالیا، که بیشترین توریست را داشتند، به شما معرفی می شوند. 

1. مراکش، مراکش

همه‌چیز مراکش دوست‌داشتنی است. این شهر پر از رنگ و زیبایی و مسجد و ومکان های مختلف است که تا مدت‌ها شما را مشغول می‌کند. در ماه‌های گرم تابستان به این کشور سفر نکنید، زیرا دمای هوا بسیار زیاد است.

2. سیم ریپ، کامبوج

این شهر که اخیراً یکی از برترین مقصدهای گردشگری جهان معرفی شده است، دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است.

3. استانبول، ترکیه

شهر استانبول آثار تاریخی گذشته و زیبایی‌های مدرن را به نمایش می‌گذارد. پس حتماً به این شهر سفر کنید.

4. هانویی، ویتنام

هانویی به‌عنوان پایتخت ویتنام و دومین شهر این کشور، یکی از برترین شهرهای کشور برای گردشگری است. خیابان‌های این شهر بسیار شلوغ بوده و فرهنگ‌های مختلف در این کشور دیده می‌شود، زیرا بسیار تحت تأثیر چین و فرانسه است.

5. پراگ، جمهوری چک

این شهر اروپای مرکزی یکی از مقصدهای موردعلاقه در اروپا است. این شهر مرکز آبجو، خوش‌گذرانی و جاذبه‌های گردشگری است. اگر به این شهر رفتید حتماً از چسکی کروملوف، که رمانتیک‌ترین شهر اروپا است، دیدن کنید.

6. لندن، انگلستان

تعجبی ندارد که شهر لندن، به‌عنوان توریست پذیرترین شهر جهان، در این لیست قرار بگیرد. برای شناخت بیشتر شهر لندن می‌توانید راهنمای سفر به لندن را بخوانید.

7. رم، ایتالیا

این شهر با آثار و جاذبه‌های هنری و تاریخی فراوان در لیست 10 مقصد برتر جهان قرار دارد. برای شناخت بیشتر شهر رم می‌توانید راهنمای سفر به رم را بخوانید.

8. بوئنوس آیرس، آرژانتین

پایتخت آرژانتین یک شهر مدرن است که از تاریخ و هنر اسپانیا تأثیر پذیرفته است.

9. پاریس، فرانسه

دیدن شهر پاریس در این لیست اصلاً تعجبی ندارد. پاریس شهر عشق خوانده می‌شود، بخصوص برج زیبای ایفل که بخواهید از بالکن هتل به آن نگاه کنید. فرقی نمی‌کند که با عشقتان بخواهید به پاریس سفر کنید یا به‌تنهایی، در این شهر حسابی به شما خوش می‌گذرد.

10. کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی

بیشتر ساکنان آفریقای جنوبی این شهر را زیباترین شهر جهان می‌دانند که زیبایی‌ها و مناظر بی‌شماری دارد. اگر به پیاده‌روی یا کوه‌نوردی علاقه دارید، می‌توانید به این شهر سفر کنید.

11. نیویورک سی تی، نیویورک

این شهر به معرفی نیازی ندارد. اگر به این شهر سفر کردید حتماً از محله‌های مختلف آن دیدن کنید.

12. زرمات، سوئیس

اگر اسکی‌بازی را دوست داشته باشید، از این شهر لذت خواهید برد. این شهر زیبا در اروپا معروف است و گردشگران بسیاری به آنجا سفر می‌کنند، بنابراین باید از قبل هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

13. بارسلون، اسپانیا

این شهر مرکز خوراکی و معماری است. بنابراین اگر به این شهر سفر کردید حتماً از محله‌های مختلف آن دیدن کرده و از معماری و زیبایی آن لذت ببرید.

14. گورمه، ترکیه

این شهر زیبا مقصد بسیاری از گردشگران است که با سوارشدن بر بالون بر فراز شهر گردش می‌کنند.

15. یوبود، اندونزی

سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر کرده و از غذاهای ارگانیک، طبیعت زیبا و غروب این شهر لذت می‌برند. مزارع برنج، تپه‌های بلند، و ساکنان مهمان‌نواز باعث می‌شوند که سفر خوبی را تجربه کنید.

16. کوزکو، پرو

این شهر زیبا جز میراث یونسکو به شمار می‌رود، بنابراین شکی ندارد که در لیست 25 شهر برتر جهان قرار بگیرد.

17. سن‌پترزبورگ، روسیه

پایتخت پیشین شوروی واقعاً زیباست. فرهنگ، تاریخ و هنر این شهر باعث می‌شود که سفر خوبی داشته باشید.

18. بانکوک، تایلند

سالانه افراد زیادی به کشور تایلند سفر کرده و از پایتخت زیبای آن لذت می‌برند، این شهر زیبا و رنگارنگ با طبیعت بکرش توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

19. کاتماندو، نپال

این شهر سال‌هاست که مقصد موردعلاقه بسیاری از گردشگران بوده که متأسفانه براثر زلزله کمی تخریب‌شده است. اما اخیراً تلاش کرده‌اند تا خرابه‌های آن را بازسازی کنند، به همین دلیل اکنون می‌توانید به این شهر سفر کنید و از این شهر لذت ببرید.

20. آتن، یونان

این شهر اغلب به‌عنوان یک شهر کثیف و نامرتب و با ساکنان سرد، نامیده می‌شود. اما تاریخ و فرهنگ یونان و شهر آتن قدمت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل حتماً ارزش وقت گذاشتن و سفر کردن را دارد.

21. بوداپست، مجارستان

این شهر که تابه‌حال توسط گردشگران دست‌کم گرفته شده است، رفته‌رفته گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و امروزه یکی از برترین مقصدهای گردشگری جهان خوانده می‌شود.

22. کویینزتاون، نیوزیلند

در این شهر زیبا می‌توانید کارهای مختلفی را تجربه کنید، ازجمله بانجی جامپینگ، کوه‌نوردی، پیاده‌روی، قایق‌رانی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر.

23. هنگ‌کنگ، چین

این شهر آسیایی بسیار زیبا بوده و اگر به آنجا سفر کنید، آن‌قدر لذت می‌برید که قطعاً بازهم به آنجا می‌روید.

24. دوبی، ایالات‌متحده امارات

این شهر که از یک بیابان خشک و بی‌آب‌وعلف پدید آمد، خیلی زود به یکی از مقصدهای موردعلاقه گردشگران تبدیل شد. بدون شک بهترین خطوط هوایی در این شهر فعالیت می‌کنند، بنابراین از هرکجای جهان می‌توانید به این شهر مدرن و زیبا سفر کنید.

25. سیدنی، استرالیا

این شهر رؤیایی که پایتخت فرهنگی استرالیا است، پل سیدنی و خانه اپرا را در خود جای‌داده که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. اگر از جای دوری به این شهر سفر کرده باشید، شاید اولین جایی که بروید یک کافه باشد تا فنجانی قوه نوشیده و کمی استراحت کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم