قسمت سوم فیلم Sherlock Holmes با تاخیر اکران خواهد شد

در حالی که کمپانی برادران وارنر پیش از این تاریخ اکران فیلم جدید “شرلوک هلمز 3” (Sherlock Holmes 3) را 25 دسامبر 2020 (5 دی 1399) اعلام کرده بود، بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف این کمپانی، قسمت سوم فیلم “شرلوک هلمز” با یک سال تاخیر و در تاریخ 21 دسامبر 2021 (30 آذر 1400) اکران خواهد شد و علت به تاخیر افتادن تاریخ انتشار این فیلم هنوز اعلام نشده است.

قسمت اول فیلم “شرلوک هلمز”در سال 2009 به کارگردانی “گای ریچی” (Guy Ritchie) و با بودجه ای 90 میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی 524 میلیون دلاری دست پیدا کند.

قسمت دوم این فیلم نیز در سال 2011 به کارگردانی مجدد “گای ریچی” و با عنوان “شرلوک هلمز: بازی سایه ها” (Sherlock Holmes: A Game of Shadows) ساخته شد. این فیلم توانست فروشی 545 میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

“کریس برانکاتو” (Chris Brancato) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “شرلوک هلمز 3” را بر عهده خواهد داشت و تا کنون اطلاعاتی از جزئیات داستان این فیلم منتشر نشده است.

حضور دو بازیگر نقش اصلی این مجموعه فیلم، یعنی “رابرت داونی جونیور” (Robert Downey, Jr.) و “جود لا” (Jude Law) در قسمت جدید فیلم “شرلوک هلمز” نیز قطعی شده است.

در هر صورت طرفداران مجموعه فیلم های “شرلوک هلمز” باید یک سال بیشتر منتظر تماشای قسمت جدید این فیلم باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم