آخر هفته با طعم فیلم! (شماره 10)

آخر هفته فرصت مناسبی برای دیدن فیلم های مختلف است؛ پیشنهاد ما این ده فیلم است که در ادامه خواهید دید. با پروشات همراه باشید.


1. همسر -The Wife -2017

ژانر: درام
کارگردان: “بیورن رونگه” (Björn Runge)
بازیگران: “گلن کلوز”، “جاناتان پرایس”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی زندگی زنی به نام “جوآن” است که با مردی نویسنده زندگی می کند و بعد از اینکه همسرش موفق به دریافت جایزه ی نوبل ادبیات می شود، به سوئد سفر می کنند تا در مراسم اهدای جایزه شرکت کنند. اما در آنجا اتفاقاتی رخ می دهد که “جوآن” را متوجه ی قدر نشناسی و خودشیفتگی همسرش می کند.


2. پیش از آنکه برویم -Before We Go -2014

ژانر: درام، عاشقانه، کمدی

کارگردان: “کریس ایوانز” (Chris Evans)

بازیگران: “کریس ایوانز”، “آلیس ایو”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی دختری است که قصد دارد با قطار از نیویورک به شهر بوستون برود اما در حالی که تلاش زیادی برای به موقع رسیدن به ایستگاه قطار می کند، کیفش به سرقت می رود و بعد از این اتفاق با مرد غریبه ای (با بازی “کریس ایوانز”) آشنا می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود.


3. جعبه اسباب بازی -The Toybox -2018

ژانر: هیجان انگیز، ترسناک

کارگردان: “تام ناگل” (Tom Nagel)

بازیگران: “دنیس ریچاردز”، “میشا بارتون”، “جف دنتون”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی خانواده ای است که با ماشین خود سفری به بیابان را آغاز می کنند اما در راه متوجه می شوند که ماشین آنها راز هایی در خود دارد و سعی دارد آنها را یکی پس از دیگری به قتل برساند!


4. ماجرا های دکه سمساری -2013- Pawnshop Chronicles

ژانر: کمدی، جنایی

کارگردان: “وین کریمر” (Wayne Kramer)

بازیگران: “برندن فریزر”، “الیجا وود”، “وینسنت دن آفریو”

تریلر فیلم

این فیلم مجموعه ای داستانی راجع به زندگی مردی معتاد به شیشه است که عقاید بسیار متعصبانه ای دارد و به دنبال همسر ربوده شده ی خود و یکی از دوستانش می گردد.


5. آب شناس -2014- The Water Diviner

ژانر: درام، جنگی

کارگردان: “راسل کرو” (Russell Crowe)

بازیگران: “راسل کرو”، “جان کورتنی”، “اولگا کوریلنکو”

تریلر فیلم

“راسل کرو” در این فیلم نقش یک کشاورز و آب شناس استرالیایی به نام “جاشوا کانر” را بازی می کند که سه فرزندش را در جنگ جهانی اول از دست داده است و پیدا نشدن جنازه های آنها باعث شده تا همسر “جاشوا” به افسردگی شدیدی دچار شود. “جاشوا کانر” تصمیم می گیرد برای پیدا کردن محل دفن پسرانش، به ترکیه سفر کند.


6. موتور های فانی -2018- Mortal Engines

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

کارگردان: “کریستین ریورز” (Christian Rivers)

بازیگران: “هوگو ویوینگ”، “هرا هیلمار”، “استیون لانگ”

تریلر فیلم

داستان این فیلم در دنیایی پسا آخر الزمانی می گذرد؛ شهر های دنیا دیگر روی زمین نیستند و روی چرخ های عظیمی در حرکت اند. ساکنان این شهرها برای گذراندن زندگی شان به شهر های دیگر رحم نمی کنند و به غارت کردن اموال یکدیگر می پردازند. در چنین دنیایی دو نفر در شهر لندن با یکدیگر آشنا می شوند و برای متوقف کردن یک توطئه با یکدیگر همکاری می کنند.


7. مکان های تاریک -2015- Dark Places

ژانر: درام، معمایی

کارگردان: “گیلز برنر” (Gilles Brenner)

بازیگران: “شارلیز ترون”، “نیکلاس هولت”، “کریستینا هندریکس”

تریلر فیلم

“شارلیز ترون” در این فیلم نقش دختری به نام “لیبی دی” را بازی می کند که زمانی که تنها 7 سال داشته، پدر و مادرش به طرز وحشیانه ای جلوی چشمانش به قتل می رسند. حال که 25 سال از آن حادثه می گذرد او قبول می کند که با حقایق دردناک آن شب روبرو شود و مسیر جدیدی را در زندگی اش به وجود می آورد.


8. نبرد بزرگ -2018- The Great Battle

ژانر: درام، تاریخی

کارگردان: “کیم وانگ – سیک” (Kim Gwang-Sik)

بازیگران: “پارک سونگ وونگ”، “جو سئونگ”، “نام-جو هیونگ”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی حمله ی ارتش امپراتوری تانک به قلعه ای در قلمرو امپراتوری گوگوریو و دفاع سربازان این امپراتوری از این قلعه در برابر پانصد هزار سرباز دشمن، و پیروزی در این نبرد است.


9. سلطان -2016- Sultan

ژانر: درام، ورزشی

کارگردان: “علی عباس ظفر” (Ali Abbas Zafar)

بازیگران: “سلمان خان”، “آنوشکا شارما”

تریلر فیلم

داستان این فیلم درباره ی پسرجوانی به نام “سلطان علی خان” است که عاشق دختری کشتی‌گیر در سطح حرفه‌ای می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای ثابت کردن خودش به او وارد ورزش کشتی شود و تا پای گرفتن مدال المپیک برای کشورش هم پیش برود. بعد از کسب چند مدال، او فردی بسیار متکبر و مغرور می‌شود و تمام فکر و خیال او روی کشتی و مسابقات متمرکز می‌شود. زمانی که سلطان به بزرگترین افتخار ورزشی و کسب مدال المپیک می‌رسد، چیز مهم تری را از دست می‌دهد که باعث می‌شود همسرش از او جدا شود.


10. شماره ی 9 -2009- 9

ژانر: ماجراجویی، اکشن
کارگردان: “شین آکر” (Shane Acker)
صدا پیشگان: “الیجاه وود”، “جان سی ریلی”، “جنیفر کانلی”

تریلر فیلم

داستان این انیمیشن درباره ی دانشمندی به نام “اوپنهایمر” است که در حال ساخت روباتی کوچک با پوشش کتان است و فیلم با برخاستن روبات کوچک (شماره ۹) در آینده شروع می‌شود. در طول فیلم، شاهد صحنه هایی از نابودی دنیا و انسان ها توسط ماشن ها و ربات های ساخته ی دست انسان هستیم. “اوپنهایمر” این روبات‌ها را ساخته بود اما سران کشور آن را برای اهداف نظامی و حمله به کشورها به خدمت گرفتند و بعداً این روبات‌ها به خودشان هم حمله کردند. به نظر می‌رسد در پایان دنیا جز برخی ربات‌های فلزی تنها چند ربات با پوشش کتان وجود دارند که آن‌ها نیز در هراس از ربات‌های فلزی زندگی می‌کنند و شماره ۹ نام آخرین ربات کتانی است که بعد از سال‌ها بیدار شده و به جمع این ربات‌ها پیوسته‌است و در تلاش است تا دوستانش را نجات و دلیل ساخت خود و دوستانش را متوجه شود. هر کدام از این روبات‌ها بخشی از شخصیت “اوپنهایمر” هستند و ۹ که کامل‌ترین و باهوش‌ترین آنهاست.


امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید. شما چه فیلمی را برای تماشا در آخر هفته پیشنهاد می کنید؟

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم