معرفی انیمه Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru؛ همراه با باد بدو

این بار با معرفی یکی از بهترین انیمه‌های ورزشی سال خدمتتون رسیدیم. این انیمه که هر قسمت بهتر از قسمت‌های قبلش عمل میکنه انتخاب خوبیه تا شما رو به خوبی سرگرم کنید. برای بیشتر آشنا شدن با این انیمه با پروشات همراه باشین.

خلاصه داستان

ژانر: ورزشی، کمدی، دراما

تعداد قسمت‌ها: ۲۳

وضعیت: در حال پخش

رده سنی: ۱۳ سال به بالا

“کاکرو” که توی دبیرستان یک دونده نابغه بوده، در کالج چون همه‌ی پول‌هاش رو از دست میده از یک سوپرمارکت دزدی می‌کنه. در حالیکه داره فرار میکنه با “هایجی” آشنا میشه. کسی که به کاکرو پیشنهاد زندگی در خوابگاهی با هزینه‌های خیلی پایین رو میده. بعد از اون کاکرو میفهمه که اون دهمین نفری هست که به خوابگاه اضافه شده و هایجی ایده احمقانه شرکت در مسابقات “هاکوئن اکیدن” که یک مارتن امدادیه رو با این ده نفر که بیشترشون تا حالا حتی تجربه دویدن رو هم نداشتن داره.

بررسی

یکی از جذابیت‌های این انیمه اینه که از ورزش در تیم‌های دبیرستانی فاصله گرفته و داره داستان یک عده دانشجوی کالج رو میگه. انیمه‌های ورزشی کمی هستن که فضای رقابت در دبیرستان رو ندارن. برای همین فضای داستان واقعا تازه و با طراوته. خلاصه اگه انیمه‌های ورزشی زیادی دیدین و به نظرتون همشون دچار تکرار و تکرار و تکرار شدن؛ این انیمه بهتون به شدت پیشنهاد میشه. داستان مثل اسمش میمونه دویدن در باد و عنوان انیمه رو در همه‌ی صحنه‌هایی که دارین دویدن اعضای تیم رو میبینین لمس میکنین. البته مثل همه‌ی انیمه‌های ورزشی شما عناصری مثل رقابت، پیدا کردن هم‌تیمی و مفاهیمی که توی انیمه‌های ورزشی معنی میشن رو میبینین. شخصیت‌ها تنوع خوبی دارن و شما میتونین تغییر رو به وضوح در همه‌ی اعضای تیم ببینین. موسیقی عالی تک‌تک سکانس‌ها رو همراهی میکنه و باعث میشه که در سفر دویدن بازیکن‌ها همراهشون بشین. آرت انیمه روانه و حرکات اصلا خشک و غیر عادی حس نمیشن و بخش‌هایی  که اکشن بیشتری داره خیلی خوب از آب در اومده.

معرفی شخصیت‌ها

Haiji Kiyose

کاپیتان تیم و کسی که تک‌تک اعضای تیم رو مجبور به دویدن میکنه. سال آخر کالجه و همه‌ی چیزایی که از یک کاپیتان انتظار میره داره. از موقعی که وارد کالج شده به آرزوی ساختن یک تیم ده نفره و شرکت در مسابقه هاکوئن ایدن در حال تلاش کردن بوده. خیلی وقتا روی اعصاب تک‌تک اعضای تیمه با این حال اعضای تیمش بهش احترام میزن و با اینکه راضی نیستن، کاری رو که میگه انجام میدن.


Kakeru Kurahara

شخصیت اصلی داستان که فکر میکنه آرزوی رسیدن هایجی به هاکوئن اکیدن احمقانه‌است و برای این که به هایجی این رو ثابت کنه همراهیش میکنه تا در فرصت مناسب میزان احمقانه بودن آرزوش رو نشونش بده. به این حال کاکرو عاشق دویدنه و با اینکه میگه آرزون هایجی احمقانه است؛ دوست داره آرزوش به واقعیت بپیونده.


Akihiro Hirata

دانشجوی سال پنجمه. در دوران دبیرستانش در تیم دو و میدانی بوده اما از اون موقع تا حالا دیگه به هیچ چیزی که مربوط به دو باشه فکر نکرده. آکیهیرو در قلبش دوست داره که یک بار دیگه به خودش فرصت بده تا دوباره در یک مسابقه دو شرکت کنه.


Yukihiro Iwakura

دانشجوی سال آخر کالج که بالاخره میخواد به خودش یک فرصت استراحت درست و حسابی و دور شدن از هرچی استرس هست رو بده. اما متاسفانه هایجی با نقشه‌هاش سد بزرگی برای خوشگذرونی‌هاش درست کرده. برای همین از هر فرصتی که داره استفاده میکنه تا از دست هایجی در بره.


Tarou Jou و  Tarou Jirou

دو برادر و دوقلوی همسان که کسی نمیتونه از هم تشخیصشون بده. قبلا توی دبیرستان توی تیم فوتبال بودن و الان تنها چیزی که براشون مهمه اینه که بین دخترا محبوب بشن.


Musa Kamara

یک دانشجو خارجی که از نیجریه اومده و معتقده که اونایی که فکر میکنن همه‌ی سیاه‌ها خوب میدون آدمایی هستن که تبعیض نژادی قائل میشن. با این حال موسی تبدیل به یکی از بچه‌های خوب تیم هایجی میشه و زیاد باعث دردسر هایجی نمیشه.


Takashi Sugiyama

یکی دیگه از بچه‌های خوب تیم هایجی. موقعی که مدرسه میرفته راه زیادی رو از بین کوه‌ها میرفته تا بتونه از خونه به مدرسه بره؛ برای همین هایجی فکر میکنه که میتونه دونده خوبی هم باشه.


Youhei Sakaguchi

دانشجوی سال سوم و وسط پیدا کردن کار برای خودشه و حالا هایجی با خودخواهیاش جفت‌پا پریده وسط زندگیش. یوهی داره تلاش میکنه استرس زیادی رو که برای مصاحبه‌های کاری متعدد و رد شدن‌های متعدد تجربه میکنه یه جوری تحمل کنه و مطمئنه دویدن با هم‌تیمی‌هاش هیچ کمکی برای حذف این استرس بهش نمیکنن.


Akane Kashiwazaki

یک اوتاکو به تمام معنا که نه بویی از دویدن برده. نه علاقه‌ای به دویدن داره نه حرفای هایجی براش مهمه. اون فقط میخواد دست از سرش بردارن تا به اتاقش و بین مانگاهاش بره تا بتونه از زندگیش لذت ببره.


صداگذاران شخصیت‌ها


امیدواریم که از خوندن این مقاله لذت برده باشین. نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما در بخش نظرات در میون بذارین.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم

  1. مهدی

    شهریور 5, 1401

    واقعا تماشایی من هر وقت حوصله ام سر میره این انیمه رو میبینم و واقعا حالم خوب میشه به شما هم پیشنهاد میکنم ببینید برای همه سنین خوبه حتی 40 به بالا

    پاسخ