نقش آفرینی کری کُن و فین ولفهارد در دنباله ی فیلم Ghostbusters

حدود دو ماه پیش بود که کمپانی “سونی پیکچرز” (Sony Pictures) خبر ساخت قسمت سوم فیلم “شکارچیان روح” (Ghostbusters)، به کارگردانی “جیسون رایتمن” (Jason Reitman)، را تایید کرد و اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف این کمپانی، “کری کُن” (Carrie Coon) و “فین ولفهارد” (Finn Wolfhard) به عنوان اولین بازیگران این فیلم جدید معرفی شده اند.

“کری کُن”، بازیگر 38 ساله ی آمریکایی، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War)، “دختر گمشده” (Gone Girl) و همچنین سریال های “گناهکار”(The Sinner) و “بازماندگان” (The Leftovers) را در کارنامه ی خود دارد.

“فین ولفهارد”، بازیگر 16 ساله ی کانادایی، که بیشتر برای بازی اش در سریال محبوب “چیز های عجیب” (Stranger Things) شناخته می شود، در فیلم های دیگر مثل “آن” (It) و فیلم مورد انتظار “خانواده ی آدام” (The Addams Family) نیز به نقش آفرینی پرداخته است.

اولین قسمت از فیلم “شکارچیان روح” در سال ۱۹۸۴ میلادی (۱۳۶۳ شمسی) و به کارگردانی “ایوان رایتمن” (Ivan Reitman)، پدر “جیسون رایتمن”، تولید و اکران شد.

بعد از گذشت ۳۲ سال از پخش فیلم “شکارچیان روح”، “پال فیگ” (Paul Feig)، کارگردان ۵۶ ساله ی آمریکایی، در تابستان سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت قسمت جدیدی از این فیلم را به عنوان دنباله ی قسمت قبلی تولید کند. این فیلم با بودجه ای 144 میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد فروشی 229 میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

داستان این فیلم درباره ی حمله ی ارواح به شهر منهتن و تسخیر تمام شهر توسط آنها است. به دنبال این اتفاق مردم شهر بسیار وحشت زده می شوند تا اینکه یک فیزیکدان به همراه گروهی از دوستانش وسیله ای را برای شکار و دستگیری ارواح اختراع می کنند تا به مردم کمک کرده و ارواح را از شهر بیرون کنند. اما اوضاع طبق برنامه ریزی آنها پیش نمی رود و مشکلاتی بر سر راهشان قرار می گیرد.

به گفته ی کمپانی “سونی پیکچرز”، قسمت سوم فیلم “شکارچیان روح” سال 2020 اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم