گزارش باکس آفیس آخر هفته: صدر نشینی فیلم A Madea Family Funeral در دومین روز اکرانش

فیلم “مراسم ختمی به سبک خانواده ی مادئا” (A Madea Family Funeral)، که از تاریخ 1 مارس 2019 (10 اسفند 1397) اکرانش را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده بود، موفق شد با رسیدن به 9 میلیون دلار فروش، صدر نشین باکس آفیس این هفته شود.

فیلم کمدی “مراسم ختمی به سبک خانواده ی مادئا” به نویسندگی و کارگردانی “تایلر پری” (Tyler Perry) ساخته شده است. “روم فلین”، “پاتریک لاولی” و “کسی دیویس” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

داستان این فیلم درباره ی یک تجدید دیدار خانوادگی است که به یک کابوس خنده دار تبدیل می شود! خانواده ی “مادئا” که در حال سفر به جورجیا هستند، به طور غیر منتظره ای یک مراسم تدفین را برنامه ریزی می کنند که ممکن است راز های خانوادگی شان را بر ملا سازد!

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان” (How to Train Your Dragon: The Hidden World)، به کارگردانی “دین دبلوا” (Dean DeBlois)، که از تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) اکرانش را آغار کرده بود، با 6 میلیون دلار فروش در آخر هفته، در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی آمریکا قرار دارد. با این حساب، فروش کل این انیمیشن به مبلغ 74 میلیون دلار رسیده است.

فیلم “آلیتا: فرشته ی جنگ” (Alita: Battle Angel)، به کارگردانی “رابرت رودریگز” (Robert Rodriguez) نیز با یک میلیون دلار فروش، در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 66 میلیون دلار رسیده است.

فیلم های “گرتا” (Greta)، به کارگردانی “نیل جردن” (Neil Jordan) و “عاشقانه نیست؟” (Isn’t It Romantic)، به کارگردانی “تاد اشتراوس” (Todd Strauss)، هر کدام با یک میلیون دلار فروش، در رتبه های چهارم و پنجم باکس آفیس این هفته ی آمریکا قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم. باپروشات همراه باشید.

1. کاپیتان مارول – Captain Marvel

یکی از مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی جاری اکران خواهد شد، فیلم ابر قهرمانی “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) است که در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) اکران خواهد شد.

تفاوت این فیلم با سایر فیلم های منتشر شده از سوی کمپانی مارول، این است که فیلم “کاپیتان مارول” اولین فیلم این کمپانی است که در آن یک بازیگر زن نقش قهرمان اصلی داستان را بازی می کند.

در ماه های گذشته سازندگان فیلم “کاپیتان مارول” مدام به این موضوع تاکید داشتند که شخصیت “کاپیتان مارول” در این فیلم یکی از قوی ترین و بهترین شخصیت ها در سراسر فیلم های منتشرشده از سوی کمپانی مارول است.

پیش بینی می شود که فیلم “کاپیتان مارول” در اولین روز اکرانش به فروشی ۱۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کند و با این حساب بزرگترین افتتاحیه ی ماه مارس را تجربه خواهد کرد.

این فیلم با مدت زمان ۱۳۰ دقیقه (۲ ساعت و ۱۰ دقیقه) راهی پرده ی سینما خواهد شد. همچنین رده بندی سنی این فیلم PG-۱۳ تعیین شده است، که رده بندی قابل قبولی برای فیلم های ابر قهرمانی است.

“آنا بودن” (Anna Boden) و “رایان فلک” (Ryan Fleck) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته اند. ستارگانی مثل “بری لارسون”، “ساموئل ال جکسون” و “جود لاو” در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

باید دید که طرفداران فیلم “کاپیتان مارول” بعد از مدت ها انتظار، از این فیلم راضی خواهند بود یا خیر.

2. گلوریا بل – Gloria Bell

فیلم عاشقانه ی “گلوریا بل” به کارگردانی “سباستین للیو” (Sebastián Lelio) ساخته شده است. داستان این فیلم درباره ی زنی پنجاه و هشت ساله است که بعد از جدا شدن از همسرش به تنهایی و دور از فرزندانش زندگی می کند، اما تصمیم می گیرد که دوباره وارد رابطه ای عاشقانه شود و در زندگی اش تغییری ایجاد کند.

 “جولیان مور”، “جان تورتورو”، “مایکل سرا” و “براد گرت” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “گلوریا بل” نیز قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.


هر یکشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم