معرفی 6 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “تایتانیک” (Titanic)

تایتانیک (1997) یک فیلم پرفروش جهانی با داستان جک و رز است، دو جوان از دو طبقه متفاوت که عاشق هم شده و پایان غم انگیزی دارند. این داستان حماسی سه ساعته با حضور لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت، با اقتباس از حادثه غرق شدن کشتی واقعی تایتانیک با 1503 سرنشین ساخته شد.

ترکیب عناصر تاریخی و عاشقانه مخاطبین سراسر جهان را خوشحال نموده و یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما را پدید آورده است.

ژانر عاشقانه با بیان داستان های زیبا اشک، خنده و گریه مان را خاج می کند. در اینجا می خواهیم شش فیلم شبیه تایتانیک را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. دفترچه خاطرات – The Notebook – 2004

یک مرد مسن در حال خواندن خاطرات برای یک زن مسن مبتلا به آلزایمر است. زن مرد را به یاد نمی آورد اما مرد هرروز داستان عشق نوآ و آلیس را روایت می کند که از دو طبقه متفاوت اند. مرد هرروز امیدوار است که زن او را به یاد آورد. ریچل مک آدامز، رایان گاسلینگ، جیمز گارنر و جینا رولندز از بازیگران این فیلم هستند. دفترچه خاطرات در جوایز مختلف نامزد شد و جوایزی را هم به خانه برد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم دفترچه خاطرات (The Notebook) را دوست دارید این فیلم ها را تماشا کنید


2. بخت پریشان – The Fault in Our Stars – 2014

داستان دو نوجوان بیمار به نام گریس و گاس که با وجود تلاش گریس برای راندن گاس به دلیل بیماری خود و ترس از آسیب به گاس، در کنار هم مانده و برای دیدن نویسنده مورد علاقه شان یک ماجراجویی را آغاز می کنند.

همچنین بخوانید: اگر به فیلم بخت پریشان (The Fault In Our Stars) علاقه دارید این 10 فیلم را تماشا کنید


3. همسر مسافر زمان – The Time Traveller’s Wife – 2009

یک فیلم عاشقانه دیگر با حضور ریچل مک آدامز که همسرش هنری (اریک بانا) بی اختیار در زمان سفر می کند و ناپدید می شود.

او اولین بار در کودکی از خودروی تصادف کرده مادرش سفر می کند. در بزرگسالی دائما به بوته زاری رفته و در آن کلر ابشیر را میبیند، زنی که در بزرگسالی عاشق اوست. مشکلات زندگی و سفرهای ناگهانی او بر ازدواج و تلاش شان برای داشتن فرزند تاثیر می گذارد.

یک فیلم عاشقانه زیبا که می تواند در کنار همسرتان از دیدن آن  لذت ببرید.

همچنین بخوانید: اگر فیلم من پیش از تو (Me Before You) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


4. روح – Ghost – 1990

Ghost (1990)

یک فیلم عاشقانه کلاسیک که زندگی مالی (دمی مور) پس از تصادف مرگبار دوست پسرش سام (پاتریک سوییزی) به هم ریخته است. سام مرده اما روحش زنده است و گرچه هیچکس نه او را دیده نه صدایش را می شنود اما او باید قاتل خود و دلیل مرگش را کشف کرده و مالی را از خطر دور نگه دارد.

طنز، اجراهای زیبا، موسیقی متن شنیدنی و داستان زیبای فیلم، فراموش نشدنی هستند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم عشقم برای همیشه (Forever My Girl) را دوست دارید این 15 فیلم را تماشا کنید


5. پی نوشت. دوست دارم – P.S. I Love You – 2007

داستان یک بیوه جوان به نام هالی که همسرش گری براثر تومور مغذی درگذشته و برایش نامه هایی به یادگار گذاشته است که در ادامه دادن زندگی به او کمک می کند.

یک فیلم شیرین و غم انگیز با حضور هیلاری سوانک و جرارد باتلر که می توانید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: اگر فیلم پیاده روی به یادماندنی (A Walk To Remember) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


6. آسمان عشق – Sky of Love – 2007

یک فیلم ژاپنی غم انگیز که در اغلب موارد اشک بیننده را درمی آورد. این فیلم از یک رمان ساخته شده که قبلا سریال اقتباسی آن هم ساخته شده بود. میکا تاهارا گوشی تلفن اش را گم کرده و زمانی که آن را در کتابخانه پیدا می کند تمام شماره ها به جز یکی پاک شده اند. یابنده سرانجام تماس گرفته و گرچه در ابتدا آزاردهنده به نظر می رسد اما رفته رفته بین آن ها دوستی شکل گرفته و کل تابستان باهم چت می کنند. پس از ملاقات حضوری با هیرو رابطه عاشقانه شان را آغاز می کنند.

با این حال این فیلم یک داستان عاشقانه بچه گانه نیست. دوست دختر قبلی هیرو می خواهد رابطه آن دو را به هم بزند. بنابراین خواهیم دید که میکا در رابطه اش با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم اکنون مرا میبینی را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


گاهی اوقات تنها به یک پتو، یک جعبه شکلات، کمی نوشیدنی و یک فیلم غم انگیز نیاز دارید. تراژدی های رمانتیک می توانند کمی حال تان را بهتر کنند. آیا این فیلم ها را تماشا کرده اید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. امیر

    شهریور 10, 1398

    زندگی عجیب
    بنجامین باتن هم به لیست اضافه کنید مرسی

    پاسخ

  2. محمد

    اردیبهشت 16, 1398

    آسمان عشق که سریال ژاپنی بود

    پاسخ

  3. golbarg

    فروردین 9, 1398

    وای آسمان عشق واقعا اشکم رو در آورد خیلی غم انگییییییییز بود

    پاسخ

  4. Sepidosia

    فروردین 3, 1398

    فیلم Notebook فوق العاده بود. اشکمو درآورد

    پاسخ