12 فیلم برتر هالیوود که ستارگان کشتی کج (WWE) در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند

سینما، تلویزیون و کشتی از زمینه های محبوب جهان است. کشتی WWE سال هاست که شبکه های تلویزیونی را به خود اختصاص داده و کشتی گیران مشهور آن بازیگری را نیز تجربه کرده اند. هالیوود به این ورزشکاران فرصتی داده تا مهارت بازیگری خود را در کنار قدرت ورزشی خود نشان دهند. ورزشکاران اندکی مانند دواین جانسون، جان سینا و البه دیو باتیستا، به شهرت و موفقیت رسیده اند.

در این مقاله می خواهیم فیلم هایی که کشتی گیران WWE در آن شرکت کردند و نقش آفرینی زیبایی داشتند را به شما معرفی کنیم. از آنجاییکه در این زمینه فیلم های مختلفی یافت می شود پس با پروشات همراه باشید.


12. رمپیج – Rampage – 2018

فیلمی با حضور د راک، دواین جانسون و جرج که تمام کلیشه های فیلم های اکشن، ترسناک و ماجراجویانه را ادغام می کند. شاید فیلم زندگی تان را تغییر ندهد اما قطعا سرگرم تان می کند. از تریلر و نمونه های فیلم مشخص است که بودجه سنگینی دارد.

همچنین بخوانید: 30 حقیقت جالب درباره دواین جانسون (راک) که نمی‌دانستید


11. هرکول – The Hercules – 2014

دواین جانسون برای تبدیل شدن به هرکول رژیم غذایی جالبی داشت. صحنه های اکشن و قدرت بازیگری او این فیلم را به یک تجربه دیدنی تبدیل کرده است. جلوه های ویژه بیان روایت و نمایش آن را تکمیل کردند. جانسون برای داشتن فیزیک بدنی هرکول 8 ماه بی وقفه تمرین کرد. اجرای زیبای جانسون و شخصیت هیجان انگیزش این فیلم را دیدنی می کند.

همچنین بخوانید: 15 فیلم که شخصیت های اصلی در انتها میمیرند


10. افسانه ای – Legendary – 2010

این فیلم از فیلم های دیگر جان سینا بهتر است و به خانواده ای می پردازد که پس از مرگ یک عزیز دوباره به هم نزدیک می شوند و کشتی نیز در کنار آن ها جریان دارد. پاتریشیا کلارکسون دیدنی بوده و در صحنه ها می درخشد. اجرای مادلین مارتین و دون گری هم دست کمی ندارد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم جنون سرعت (Need For Speed) را دوست دارید این 10 فیلم را تماشا کنید


9. عقرب شاه – The Scorpion King

اولین حضور دواین جانسون در نقش عقرب شاه در فیلم “بازگشت مومیایی” (Mummy Returns) برای طرفداران فیلم های فانتزی لذت بخش بود. ترکیب تاریخ و اکشن توانست این اثر جانسون را دیدنی کند. فیلم عقرب شاه داستان 5000 سال پیش از بازگشت مومیایی و قدرت گرفتن ماتایوس به عنوان عقرب شاه را نشان می دهد. فرعون ماتایوس و برادرانش ماتایوس را به کار می گیرند تا در ازای 20 یاقوت سرخ جادوگر ممنان را از بین ببرد. این مبلغ و شرط پسر فرعون یعنی تکت را ناراحت می کند. نگهبانان ممنان برادران را پس زده و متوجه می شوند که مورد خیانت قرار گرفته اند. ممنان به دلیل دخالت کاساندرا به ماتایوس اجازه می دهد یک شب دیگر زنده بماند اما به شرط اینکه تا گردن در صحرا دفن شود. ماجرای فرار ماتایوس و مبارزه با ممنان دیدنی است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جیسون استاتهام، ستاره بی چون و چرای سینمای اکشن


8. به جنگل خوش آمدید – Welcome to the Jungle – 2003

دواین جانسون کشتی گیر، د راک، در دومین فیلم خود درخشان ظاهر شد و نقش فردی را ایفا کرد که بدهی های قمار را جمع آوری می کند. اکنون باید به دنبال پسر رئیسش به برزیل برود . پسر نمی خواهد در آنجا بماند و با این حال کریستوفر واکن به دلایلی او را در آنجا نگه می دارد. صحنه های اکشن و مبارزه اوج داستان دیدنی است.

همچنین بخوانید: لیست برترین فیلم های اکشن تاریخ سینما با محوریت شخصیت زن


7. تماس – The Call – 2013

در این تریلر دیوید اوتانگای کشتی گیر نقش مکمل هیل بری را برعهده داشته و داستان کلیشه آن آدم ربایی توسط یک روانی را نشان می دهد. داستان و فیلمنامه کامل و البته کوتاه بوده و در 60 دقیقه خلاصه می شود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های اکشن سال 2019-2020 که نباید از دست بدهید


6. سربلند – Walking Tall – 2004

فیلمی با داستان ساده درباره یک ارتشی که پس از 8 سال به شهرش بازگشته و همه چیز را متفاوت میبیند. فیلمنامه بسیار کامل بوده وصحنه زایدی در آن دیده نمی شود. داستان ساده فیلم در عین بحث برانگیز بودن اثر را جالب می کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های اکشن که در سال 2018 اکران شدند


5. من همینم –  That’s What I Am – 2011

یک فیلم با یک موضوع خاص که شاید برای برخی آزاردهنده باشد اما نقش آفرینی بازیگران بسیار موفق و دیدنی است و احساسات بیننده را برمی انگیزد. یک فیلم با تولید WWE با حضور رندی اورتون که یک گام بزرگ محسوب می شد و امیدواریم ادامه دار باشد.

همچنین بخوانید: 14 انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها


4. نگهبانان کهکشان سری دو – Guardians of the Galaxy Vol. 2 – 2017

دیو باتیستا کشتی گیر WWE با بازی در نقش دراکس فیلم های نگهبانان کهکشان دنیای مارول به عرصه بازیگری وارد شد. پیش از این در سری اول نقش آفرینی کرده بود و در “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” هم حضور دارد که درباره آن هم صحبت می کنیم. این فیلم به گذشته استار-لرد و رابطه اش با گامورا و بقیه نگهبانان می پردازد. یک فیلم زیبا از مارول.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


3. سریع و خشن هفت – Fast and Furious 7 – 2015

فیلمی دیگر از دواین جانسون در این لیست که بازهم در نقش هابز ظاهر می شود. وین دیزل و د راک عالی ظاهر شده و دیزل به نوعی شخصیت اصلی فیلم است. با این حال، از آنجاییکه واکر به جز سری سوم در تمام فیلم ها بود و شخصیت جانسون که باوجود نقش اصلی بودن در این فیلم در بیمارستان است، کمی از هیجان فیلم را کاهش می دهد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم سریع و خشن را دوست دارید این 14 فیلم را تماشا کنید


2. نگهبانان کهکشان – Guardians of Galaxy – 2004

جلوه های ویژه و اجرا بی نظیر بوده و به ندرت در فیلم های دیگر دیده می شوند. فیلمنامه فیلم بسیار خواندنی بوده و یکی از آن فیلم هایی است که می توانید در کنار خانواده خود تماشا کنید.

همچنین بخوانید: اگر فیلم اکنون مرا میبینی را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


1. انتقام جویان: جنگ بی نهایت – Avengers: Infinity Wars – 2018

یک فیلم حماسی و ابرقهرمانی با مجموعه ای از شخصیت های مختلف و نیرومند که با وجود تمام قهرمان ها، داستان ضد قهرمان و ویلن اصلی یعنی تانوس را دنبال می کند. توجه داستان و مخاطبین به او باعث شده که قهرمان داستان به نظر رسیده و بهترین ابرقهرمان باشد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. من خودم عاشق نقش باتیستا هستم .در هر فیلمی ک باشه .خودمم هشت سال زیبای اندام کار کردم ولی متاسفانه سه ساله ک نمیتونم به دلیل وضع مالی تا جای کار کردم ک تو منطقه معروف به عمو باتیستا بودم.

    پاسخ

  2. عالی بی نظیر تشکر و قدردانی میکنم.

    پاسخ

  3. Fmd

    مهر 30, 1399

    البته فرمانده فضایی بابازی اندر تیکر و هالک هوگان رو ننوشتید و فیلم ۱۲ راند بازی دین امبروز و جان سینا و رندی اورتون و سر تکاور بابازی جان سینا و دمیز

    پاسخ