تاریخ اکران فیلم Aquaman 2 مشخص شد

یک ماه پیش بود که کمپانی برادران وارنر خبر ساخت دنباله ی فیلم مشهور “آکوامن” (Aquaman) را تایید کرد و “دیوید لزلی جانسون” (David Leslie Johnson) را به عنوان نویسنده ی این فیلم جدید معرفی کرد. اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، این کمپانی تاریخ اکران قسمت دوم و دنباله ی فیلم “آکوامن” را 16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401) اعلام کرده است.

تا کنون بازگشت “جیمز وان” (James Wan) برای کارگردانی دنباله ی فیلم “آکوامن” از طرف کمپانی برادران وارنر اعلام نشده و این کمپانی هنوز اطلاعات بیشتری از قسمت جدید این فیلم را منتشر نکرده است.

قسمت اول فیلم “آکوامن” که در پاییز 2018 اکران شد، توانست با رسیدن به یک میلیارد دلار فروش جهانی پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی DC لقب بگیرد.

داستان فیلم “آکوامن” درباره ی شخصیتی به نام “آرتور کری” است که متوجه می شود وارث امپراطوری زیر آب آتلانتیس است و باید برای رهبری مردمش و تبدیل شدن به یک ابر قهرمان قدم های بزرگی بردارد.

“جیسون موموآ”، “امبر هرد”، “پاتریک ویلسون” و “نیکول کیدمن” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

علاوه بر این، قرار است اسپین آف فیلم “آکوامن” با محوریت شخصیت “ترنچ” (The Trench) نیز ساخته شود که تاریخ اکرانش هنوز مشخص نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم