معرفی 15 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “من افسانه ام” (I Am Legend)

فیلم “من افسانه ام” با اقتباس از کتابی به همین نام داستان آخرین مرد زنده روی زمین را نشان می دهد. دانشمندان برای درمان سرطان فرمولی یافتند که با شکست مواجه شد و قربانیان یا از دنیا رفتند یا به زامبی تبدیل شدند. رابرت نویل یک مامور ارتش است که گویا در برابر تاثیرات ایمن بود. زمانی که کسی در شهر باقی نمانده تنها همراه او سگش سام است. فیلم ماجراجویی او برای یافتن درمان، یافتن نجات یافتگان و زنده ماندن او از یکی از حملات شبانه را به تصویر می کشد.

یک داستان ترسناک که خطر را به زیبایی به تصویر کشیده و با نشان دادن سگ نیاز انسان به ارتباطات انسانی را نشان می دهد. اگر به داستان های آخرالزمانی علاقه دارید، در اینجا فهرستی از فیلم های مشابه را معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. بدن های گرم – Warm Bodies – 2013

اغلب فیلم های زامبی آن را از نگاه انسان ها به تصویر می کشد اما در سر زامبی ها چه می گذرد؟ این فیلم داستان یک زامبی به نام آر را نشان می دهد که دختری به نام جولی را دیده و عاشق او می شود. پس از کشتن دوست پسر جولی و خوردن مغز او، علاقه او به جولی حتی بیشتر هم می شود. آیا این به معنای بازگشت آر به انسانیت است؟

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های زامبی سال 2019-2020 کدام اند؟


14. دوشیزه زامبی – Miss Zombie – 2013

گرچه فیلم های دیگر زامبی ها را خشن و قاتل نشان می دهد اما در این فیلم انسان ها توانسته اند زامبی ها را به حیوان خانگی و خدمتکار خود تبدیل کنند. در یک خانواده ژاپنی شاهد یک خدمتکار زامبی هستیم و خواهیم دید با او چه رفتاری خواهند داشت. اما او یک زامبی مونث است و تا کجا مقاومت خواهد کرد؟

همچنین بخوانید: 25 فیلم ترسناک برتر درباره زامبی


13. مرده – The Dead – 2010

برایان مورفی در آفریقاست و یک ویروس انسان ها را به زامبی تبدیل می کند. آخرین هواپیما انسان های باقی مانده، از جمله برایان را در محاصره زامبی ها تنها می گذارد. با رسیدن یک سرباز دیگر تنها نبوده و هردو برای بقا تلاش می کنند.

همچنین بخوانید: لیست زننده ترین و زجرآورترین فیلم های تاریخ سینما به همراه خلاصه داستان


12. شبی که جهان را می‌خورد – The Night Eats the World – 2018

سام پس از یک شب تفریح در صبح روز بعد علاوه بر خماری با چیزهای دیگری مواجه می شود. در آن شب اتفاقی رخ داده و انسان ها به زامبی تبدیل شده اند. سام تنها و ترسیده باید خودش را از آن ها دور نگه داشته و نجات یافتگان را بیابد.

همچنین بخوانید: لیست 30 فیلم برتر آخرالزمانی در تاریخ سینما که باید ببینید


11. اسپلینتر – Splinter – 2008

سث و پولی برای گذراندن تعطیلات به جنگلی در اوکلاهاما می روند. اما یک مجرم فراری و دوست دخترش برنامه های آن دو را به هم می ریزند. آن ها در یک خودرو سفر می کنند و زمانی که لاستیک پنچر می شود در یک پمپ گاز پناه می گیرند. اما نمی دانند ساکنان آن پمپ توسط یک موجود زامبی مورد حمله قرار گرفته و زامبی شده اند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم سریع و خشن را دوست دارید این 14 فیلم را تماشا کنید


10. من قهرمانم – I Am a Hero – 2015

یک هنرمند میانسال در زندگی احساس زندانی شدن دارد. هیچ چیز مهیجی در زندگی اش رخ نداده و به روزمرگی دچار شده است. اما زمانی که براثر یک ویروس همه به زامبی تبدیل می شوند همه چیز تغییر می کند. اکنون باید از خودش محافظت کرده، بازماندگان را نجات داده و یک نقطه امن پیدا کند.

همچنین بخوانید: معرفی 20 فیلم ترسناک مورد انتظار که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


9. روز مردگان – Day of the Dead – 1985

جهان با وجود زامبی ها یک مکان خطرناک است. گروهی از دانشمندان و سربازان در یک پناهگاه زیرزمینی پناه گرفته اند تا راهی برای درمان بیابند. فیلم تلاش آن ها برای نجات انسانیت و بازماندگان را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2018 اکران شدند


8. کلبه ای در جنگل – The Cabin in the Woods – 2011

یک فیلم عجیب درباره گروهی از دانشجویان کالج که به کلبه ای در جنگل می روند تا برای آخر هفته جشن بگیرند. اما نمی دانند گروهی از دانشمندان اطراف جنگل و ماجراهای آن را کنترل می کنند. این دانشجویان تحت نفوذ دانشمندان باید با زامبی ها مبارزه کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک سال 2018


7. باتری – The Battery – 2012

زامبی ها دنیا را احاطه کرده اند و دو بازیکن جوان بیسبال پس از مرگ والدین شان گیر افتاده اند. درحالی که یکی از آن ها با تطبیق دادن خود به این سبک زندگی موفق شده دیگری می خواهد به زندگی معمولی خود باز گردد. هردویشان در این شرایط تقلا می کنند. با این حال با بازماندگان دیگر آشنا شده و باید تصمیم بگیرند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ترسناک قرن 21 به همراه تریلر و خلاصه داستان


6. آرئی‌سی – REC – 2007

داستان با یک گزارشگر و فیلمبردار مستند آغاز می شود که آتش نشان های کالیفرنیا را دنبال می کنند و به ساختمانی می روند که یک زن در آپارتمانش گیر افتاده است. اما این زن شرایط پیچیده ای داشته، به دو پلیس حمله کرده و یکی از آنان را گاز می گیرد.

همچنین بخوانید: 15 فیلم ترسناک برتر درباره بیگانگان که باید تماشا کنید


5. طلوع مردگان – Dawn of the Dead – 2004

آنا پس از شیفت طولانی در بیمارستان به خانه آمده و در کنار شوهرش به اخبار گوش می دهد که از حمله ویروس زامبی ها باخبر می شود. در صبح آن روز زامبی ها حمله کرده اند و با تبدیل شدن همسرش به یک زامبی باید از خانه فرار کند. او در راه با گروهی از بازماندگان مواجه شده و در یک سوپرمارکت پنهان می شود. اما خطر به آن ها نزدیک شده و باید به دنبال یک مکان امن باشند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2010 به بعد


4. جنگ جهانی زد – World War Z – 2013

یک ویروس عجیب انسان ها را به زامبی تبدیل می کند و کل جهان را تهدید کرده است. گری لین و خانواده اش در ترافیک گیر کرده اند که این ویروس به شهرشان سرایت می کند. اکنون گری باید برای این ویروس درمانی بیابد. اما این به معنای ورود او به دنیای زامبی هاست.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ترسناک که بر اساس داستان های واقعی ساخته شدند


3. دختری با تمام موهبت ها – The Girl with All the Gifts – 2016

مدت هاست که جهان توسط زامبی ها تسخیر شده و گروهی از انسان ها در ایستگاه نظامی متوجه می شوند نسل جدید کودکان دورگه مانند زامبی ها رفتار کرده اما می توانند فکر کنند و بیاموزند. زنی به نام هلن مسئول نگهداری از آنهاست. و دختری به نام ملانی با رفتارهای عجیب توجه او را جلب می کند. درحالی که انسان ها به دنبال یافتن درمان هستند ممکن است از جهان فعلی ناامید شده و منزوی شوند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم “اکنون مرا میبینی” را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


2. قطار بوسان – Train to Busan – 2016

مردی با دخترش در قطار بوسان است و حین توجه به کارش می خواهد به زندگی دخترش هم توجه کند. زمانی که سوار قطار می شوند نمی دانند عده ای از مسافران حامل ویروس بوده و به زامبی تبدیل می شوند. تا زمانی که قطار حرکت کند مسافرین در امن هستند اما اگر قطار بایستد چه؟

همچنین بخوانید: اگر عاشق گجت ها هستید این 21 فیلم را تماشا کنید


1. 28 روز بعد –  Days Later – 2002

گروهی از حامیان حیوانات با وجود اخطار دانشمندان شامپانزه های مورد آزمایش قرار گرفته را آزاد می کنند. آن ها حامل ویروسی هستند که به موجودات دیگر حمله کرده و آن ها را مبتلا می کنند. 28 روز پس از این حادثه مردی از کما بیدار شده و در بیمارستان تنهاست. زمانی که از اتاق خارج می شود متوجه می شود که شهر نابود شده است. سپس به دلیل این موضوع پی برده و توسط عده ای مورد حمله قرار می گیرد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم دفترچه خاطرات (The Notebook) را دوست دارید این فیلم ها را تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. حسین

    مرداد 4, 1401

    چیز خوبه army of the dead زامبی هاش شبیه i am legend تند و تیزن

    پاسخ

  2. بهار

    تیر 7, 1398

    قطاری به بوسان بهترین بلاک باستریبا موضوع زامبیه که دیدم
    فیلمنامش عالیه

    پاسخ

    • sf_kiler در پاسخ به بهار

      فروردین 24, 1401

      سلام فیلم قطار بوسان علاوه بر یکش قسمت دومش هم خیلیی وقته اومده اگه ندیدید ببینید

      پاسخ

  3. myowncosmos

    اسفند 10, 1397

    عجیبه children of men تو لیست نبود

    پاسخ