تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار Pokemon: Detective Pikachu منتشر شد + ویدئو

بعد از گذشت چهار ماه از انتشار اولین تریلر لایو اکشن “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” ( Pokemon: Detective Pikachu)، کمپانی برادران وارنر و لجندری  به تازگی دومین تریلر این لایو اکشن را منتشر کرده اند که در ادامه می توانید تماشا کنید:

کارگردانی این فیلم را “راب لترمن” (Rob Letterman) بر عهده دارد که فیلم هایی مثل “مور مور” (Goosebumps)، “هیولاها علیه بیگانگان” (Monsters vs. Aliens) و “داستان کوسه” (Shark Tale) را کارگردانی کرده است.

علاوه بر این تریلر، پوستر جدیدی هم از فیلم لایو اکشن “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

“رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) صداپیشگی شخصیت “کاراگاه پیکاچو” را بر عهده دارد و بازیگرانی مثل “جاستیس اسمیت” (Justice Smith)، “کاترین نیوتون” (Kathryn Newton) و “کن واتانابه” (Ken Watanabe) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

داستان این فیلم در دنیایی می گذرد که مردم در مبارزه ای با یکدیگر  به جمع کردن و نگهداری پوکمون ها می پردازند. اما پسرکی با یک پیکاچو باهوش سخنگو برخورد می کند که می خواهد یک کاراگاه شود.

فیلم “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” قرار است در تاریخ 10 می 2019 (20 اردیبهشت 1398) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد امریکا اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم