چهارمین قسمت انیمیشن Hotel Transylvania در راه است

بعد از گذشت حدود یک سال از اکران قسمت سوم انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا” (Hotel Transylvania)، کمپانی سونی پیکچرز به تازگی خبر ساخت قسمت چهارم این انیمیشن پر طرفدار را تایید کرده است.

اولین قسمت این انیمیشن در سال 2012 با بودجه ای 85 میلیون دلاری و به کارگردانی “گندی تارتاکوفسکی” (Genndy Tartakovsky) ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی 358 میلیون دلاری دست پیدا کند.

بعد از مورد توجه قرار گرفتن انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا”، “گندی تارتاکوفسکی” در سال 2015 قسمت دوم این انیمیشن، با عنوان “هتل ترانسیلوانیا 2” (Hotel Transylvania 2) را مجددا کارگردانی کرد که با رسیدن به 473 میلیون دلار فروش، توانست موفق تر از قسمت قبلی ظاهر شود.

اما سومین قسمت این انیمیشن که با عنوان “هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی” (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) که در تابستان سال 2018 تولید و اکران شد، با 528 میلیون دلار فروش، موفق ترین قسمت این مجموعه انیمیشن پر طرفدار شد.

“آدام سندلر” (Adam Sandler)، “سلنا گومز” (Selena Gomez) و “اندی سمبرگ” (Andy Samberg) از جمله صدا پیشگان این مجموعه انیمیشن هستند.

با این حال همانطور که انتظار هم می رفت، کمپانی سونی پیکچرز قصد دارد قسمت چهارم این انیمیشن را نیز تولید کند و گفته می شود که این کمپانی در حال مذاکره با “گندی تارتاکوفسکی”، کارگردان این مجموعه، برای کارگردانی قسمت جدید انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا” می باشد.

جزئیات بیشتری از داستان قسمت چهارم این انیمیشن در دسترس نیست؛ اما به گفته ی کمپانی سونی پیکچرز، قسمت جدید انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا” در تاریخ 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم