معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “اکنون مرا میبینی” (Now You See Me)

“اکنون مرا میبینی” (Now You See Me) یک فیلم متفاوت با نقطه اوج زیباست که چندین شخصیت متفاوت در یک بازی به دور هم جمع می شوند. اما همانطور که به بسیاری از ماجراهای پشت پرده پی نمی بریم، در اینجا هم یک مرد از بقیه سواستفاده می کند.

این فیلم رازآلود بود و اما اکنون پس از سال ها یکی از داستان های خسته کننده و قابل پیشبینی تاریخ سینما را نشان می دهد. در طی تاریخ سینما فیلم های مشابه مختلفی را دیده ایم. به همین دلیل در اینجا می خواهیم فیلم های مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. اکنون مرا میبینی دو – Now You See Me 2 – 2016

دومین سری از فیلم “اکنون مرا میبینی” که چهار سوارکار به چشم نزدیک می شوند. گرچه با وجود ایمان آن ها به چشم و مهارت هایشان، یک ویلن و هکر جوان به نام والتر (دنیل ردکلیف) آن ها را به راحتی دزدیده و به چین می برد. وارث دشمن پیشین شان از آن ها می خواهد تراشه یک کامپیوتر را برایش بدزدند. آیا چهار سوارکار می توانند برای یک بار و آخرین بار خود را ثابت کنند تا لایق ملحق شدن به چشم باشند؟

همچنین بخوانید: اگر عاشق گجت ها هستید این 21 فیلم را تماشا کنید


11. شکارچی ذهن – Mindhunters – 2004

شکارچی ذهن برنامه روان شناسانه مخصوص اف بی آی است که به افرادش آموزش می دهد قاتلین سریالی را شناسایی و دستگیر کنند. اما زمانی که هفت نفر در جزیره ای که باید آموزش دیده شوند قرار می گیرند، یکی از آن ها قاتل سریالی است. او افراد باهوشی را که ممکن است دستگیرش کنند یکی پس از دیگری به قتل می رساند. آیا این هفت نفر می توانند گرگ میان گوسفندان را شناسایی کنند یا باید قربانی شوند؟ یک تریلر با اوج زیبا که نفس را در سینه تان حبس می کند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم دفترچه خاطرات (The Notebook) را دوست دارید این فیلم ها را تماشا کنید


10. برف شکن – Snowpiercer – 2013

یکی از فیلم های متفاوت این لیست، یک تریلر آینده درباره انجماد زمین که تنها یک قطار بازماندگان را در خود جای داده است. براساس بلیت های خریداری شده در قطار سیستم طبقاتی پدید آمده که فقرا در انتها و ثروتمندان در قسمت جلو نشسته اند. ویل کرتیس (کریس ایوانز) می خواهد مردم خود را آزاد کند تا به عقب قطار محدود نشوند. هیجان و صحنه پایانی از دیدنی ترین صحنه های فیلم هستند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم من پیش از تو (Me Before You) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


9. شعبده باز – The Illusionist – 2006

آیزنهایم (ادوارد نورتون) یک شعبده باز در قرن 19 وین است که به خاطر ترفندهایش شهرت دارد. در یکی از اجراهایش با عشق دوران کودکی دوشس ون تچن (جسیکا بیل) دیدار می کند. گرچه دوشس قرار است با پرنس لئوپلد ازدواج کند اما آن دو به زودی متوجه می شوند که نمی توانند بدون هم زندگی کنند. پس از اطلاع پرنس از ماجرا یک مثلث عشقی شکل گرفته و دو رقیب رودررو می شوند. بنابراین این سوال پدید می آید: آیا در نبرد عشق پرنس لئوپلد با قدرت خود پیروز می شود یا آیزنهایم با جادوی خود؟

همچنین بخوانید: اگر فیلم پیاده روی به یادماندنی (A Walk To Remember) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


8. تمرکز – Focus – 2015

نیکی اسپورجئو یا ملو (ویل اسمیت) یک شعبده باز نسل سه در یک پروژه بزرگ در نئواورلئان است که با جس (مارگو رابی) کلاهبردار آشنا می شود. در حین آموزش ترفندها به او عاشق این زن می شود، اما چون از خراب شدن وجهه اش می ترسد زن را رها کرده و این حس را ایجاد می کند که از زن سواستفاده کرده بود. با این حال آن ها سه سال بعد در بوینس آیرس دوباره یکدیگر را میبینند. در این میان متوجه می شوند رابطه شان بی دلیل نبوده است. بنابراین بزرگ ترین دروغ دنیا یعنی عشق آن دو را فریب می دهد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم خماری (The Hangover) را دوست دارید این فیلم ها را تماشا کنید


7. دکتر استرنج – Dr. Strange – 2016

برای نجات جان ها و تفکر درباره جهان راه های مختلف وجود دارد. یکی از فیلم های دنیای مارول با حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، جراحی که در تصادف دست های خود را از دست داده است و به دلیل از دست دادن مجوز خود برای درمان سنتی به نپال می رود. در آنجا جادوگری به نام باستانی جادوی سیاه را به او آموزش داده و درهای جدید دانش را به روی او می گشاید. یک فیلم زیبا درباره نظریه های علمی  که پر از معجزه، جادو و سرگرمی است. طرفداران جادو و جادوگری از این فیلم لذت می برند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم شبیه مالنا (Malèna) که نباید از دست بدهید


6. شرلوک هولمز – Sherlock Holmes – 2009

داستانی براساس کتاب های معروف سر آرتور کونان دویل با حضور درخشان رابرت داونی جونیور که در نقش یک کاراگاه و با نبوغ خود تمام پرونده های ممکن را حل می کند. اما زمانی که لرد بلکوود که در جادوی سیاه مهارت دارد از مرگ برخواسته و مخالفانش را به قتل می رساند، شرلوک هولمز با حقایقی مواجه می شود که قادر به توضیح شان نیست. جسی آیزنبرگ، دیو فرانکو و مارک روفالو از جمله بازیگران این فیلم هستند.

همچنین بخوانید: لیست زننده ترین و زجرآورترین فیلم های تاریخ سینما به همراه خلاصه داستان


5. زودیاک – Zodiac – 2007

یک قاتل سریالی که در کالیفرنیا آزاد بوده و جام معصومین را می گیرد. او آنقدر شرور است که به سان فرانسیسکو کرانیکل نامه ای نوشته و درباره توانایی های خود و ناتوانی پلیس صحبت می کند. در همین حین گرچه پلیس به دنبال اوست اما هنوز به قتل هایی دست می زند. فیلمی براساس داستان واقعی قاتل زودیاک که هرگز دستگیر نشد و هنوز پرونده اش باز است.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی خشن ترین فیلم های تاریخ سینما که نباید از دست بدهید


4. یازده یار اوشن – Ocean’s Eleven – 2001

دنی اوشن (جرج کلونی) با رفتن به زندان تمام پول و همسر زیبایش تس (جولیا رابرتز) را از دست داد. پس از آزادی تس را با همسر جدیدش که بندیکت می بیند که صاحب سه کازینوی بزرگ لاس وگاس است. او برای از بین بردن این مرد یک گروه یازده نفره تشکیل می دهد که برد پیت و مت دمون هم بین آن ها هستند. فیلمی درباره تلاش های گروه های خلافکاری.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر تاریخ سینما با محوریت CIA (سازمان سیا)


3. اگه می تونی منو بگیر – Catch Me If You Can – 2002

فرانک آباگنل جونیور (لئوناردو دی کاپریو) یک متقلب بود که می توانست سر هرکسی کلاه بگذارد. با ارسال شدن به یک دبیرستان جدید، با وجود نوجوان بودن، خود را به عنوان معلم جدید جا میزند. پیش از رسیدن به 21 سالگی با جا زدن خود به عنوان یک پزشک، وکیل و خلبان، میلیون ها دلار به جیب میزند. معروف ترین نقش او به عنوان خلبان خط هوایی پانام است که از مهمان دارها سواستفاده می کند. پس از سرقت از چندین بانک، فرودگاه، دادگاه و بیمارستان، کارل هانرتی، مامور اف بی آی (تام هنکس) به دنبال اوست و همیشه دو قدم از او عقب تر است. اگر داستان واقعی به نظر می رسد باید بدانید 100 درصد واقعی است.

همچنین بخوانید: اگر فیلم جزیره شاتر را دوست دارید این 25 فیلم را تماشا کنید


2. پرستیژ – The Prestige – 2006

جادو چیست؟ مرز میان جادو و علم چگونه مشخص می شود؟ شاهکار کریستوفر نولان درباره شخصیت دو بازیگر بزرگ، هیو جکمن و کریستین بیل که می خواهند به پاسخ این سوال دست یابند. دو شعبده باز رقیب می خواهند با خلق ترفندهای جدید یکدیگر را شکست دهند. تا اینکه یکی از آن ها داستان را جدی گرفته و می خواهد برای یک شعبده هرروز بمیرد و زنده شود. تا اینکه یک روز یکی از آن ها به قتل دیگری متهم می شود. بازهم می پرسیم: مرز میان حقیقت و جادو چگونه مشخص می شود؟

همچنین بخوانید: اگر به فیلم بخت پریشان (The Fault In Our Stars) علاقه دارید این 10 فیلم را تماشا کنید


1. تلقین – Inception – 2010

آیا رویاها چیزی به جز ایده های ناکامل درون ذهن مان هستند؟ این رویاها شب ها که استراحت می کنیم به سراغ مان آمده و این حس را ایجاد می کنند که یک تجربه عجیب و غیرقابل بیان را داشته ایم. یک رویای ترسناک بدن مان را از عرق خیس کرده و یک رویای شیرین خوشحال مان می کند. اگر بتوان مانند هک کردن ایمیل خواب ها را نیز هک کنیم آن وقت چه؟ به این صورت که ایده های خودرا در رویای دیگری کاشته و در واقعیت عملی شود. آیا این جالب و رویایی نیست؟

همچنین بخوانید: اگر به فیلم های شکافته (Split) و شیشه (Glass) علاقه دارید، این 12 فیلم را از دست ندهید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. sajad

    اسفند 12, 1397

    ازمطالب آموزنده ومفیدشماسپاسگزارم…لطفا این سبک کاری جالب راادامه دهید

    پاسخ