اضافه شدن لوک ویلسون به جمع بازیگران فیلم Zombieland: Double Tap

بعد از گذشت یک ماه از آغاز فیلمبرداری فیلم “سرزمین زامبی ها 2” (Zombieland: Double Tap)، کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن “لوک ویلسون” (Luke Wilson) به جمع بازیگران این فیلم خبر داد.

فیلم مورد انتظار “سرزمین زامبی ها 2” به کارگردانی “روبن فلیشر” (Ruben Fleischer)، کارگردان فیلم هایی مثل “ونوم” (Venom)، “جوخه ی گانگستر” (Gangster Squad) و “30 دقیقه یا کمتر” (30Minutes or Less)، ساخته خواهد شد و به عنوان دنباله ی فیلم “سرزمین زامبی ها” (Zombieland) در نظر گرفته شده است.

قسمت اول این فیلم در سال 2009 و با بودجه ای 23 میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع توانست فروشی 102 میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

“لوک ویلسون”، بازیگر 47 ساله ی آمریکایی، سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “مدرسه ی قدیمی” (Old School)، “مهمان پذیر” (Vacancy) و “حکومت احمق ها” (Idiocracy) را در کارنامه ی خود دارد.

اتفاقات فیلم جدید “سرزمین زامبی ها 2” نیز در ادامه ی اتفاقات قسمت اول این فیلم در جریان خواهد بود و اطلاعات کامل تری از داستان این فیلم در دسترس نیست.

فیلم “سرزمین زامبی ها 2” قرار است در تاریخ 11 اکتبر 2019 (19 مهر 1398) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم