دیوید دستمالچیان به جمع بازیگران فیلم Dune اضافه شد

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی برادران وارنر، “دیوید دستمالچیان” (David Dastmalchian)، بازیگر ارمنی تبار اهل ایالت متحد آمریکا، به جمع بازیگران فیلم “تپه” (Dune) اضافه شده است.

این بازیگر 34 ساله، سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “مرد مورچه ای” (Ant-Man)، “جعبه پرنده” (Bird Box) و “شوالیه تاریکی” (The Dark Knight) را در کارنامه ی خود دارد.

“دنی ویلنوو” (Denis Villeneuve) ، کارگردان ۵۱ ساله ی کانادایی، که فیلم هایی مثل “ورود” (Arrival)، “سیکاریو” (Sicario) و “دشمن” (Enemy) را کارگردانی کرده است، قرار است فیلم جدید “تپه” را کارگردانی کند.

تا کنون ستارگانی مثل “خاویر باردم” (Javier Bardem)، “جاش برولین” (Josh Brolin)،“جیسون موموآ” (Jason Momoa)، “ربکا فرگوسن” (Re­becca Fer­gu­son) و “تیموتی شالامی” (Timothée Chalamet) برای نقش آفرینی در این فیلم معرفی شده اند.

“دیوید دستمالچیان” نقش “پیتر دی وایرس” را در این فیلم بازی خواهد کرد. او یک منتت است که نوعی ربات پیشرفته با ظاهری انسانی است. در دنیای داستانی فیلم “تپه” استفاده از کامپیوتر ممنوع است و منتت ها ربات هایی هستند که به دست بشر ساخته شده اند تا جاگزین فعالیت های کامپیوتر ها شوند. “پیتر دی وایرس” در این داستان منتت ای است که در خدمت “بارون هارکونن” است.

داستان فیلم “تپه” بر اساس رمان های علمی- تخیلی و حماسی نوشته ی “فرانک هربرت” نوشته شده است. کتاب “تپه” در سال ۱۹۶۵ میلادی نوشته شده است و داستان مبارزات خانواده های اشرافی در آینده برای تسلط بر سفر های فضایی و دانش فضانوردی را روایت می کند. خاندان “اتریدز” درحال مبارزه برای دست یابی به قدرت هستند و با خیانت امپراطور و دیگر خاندان های پر قدرت رو به رو می شوند. “پاول”، فرزند جوان خاندان اتریدز (با بازی تیموتی شالامی)، مجبور می شود همراه با مادر خود، بانو “جسیکا” (با بازی ربکا فرگوسن)، به سرزمینی بیابانی و دور افتاده سفر کند. در آنجا آنها با خاندان بومی “فریمن” ملاقات می کنند و “پاول” بر اساس یک پیشگویی، رهبر مذهبی آنها می شود. “خاویر بادرم” نقش “استیلگارد”، رهبر بومیان را بازی خواهد کرد. “جاش برولین” نیز قرار است نقش مرد مبارزی به نام “گاردنی هلک” را بازی کند که در لباس نوازنده ای دوره گرد پنهان شده است. او در بیدار شدن نیرو های مافوق طبیعی خاندان “اتریدز” و اتفاق افتادن انقلاب نقش کلیدی دارد. “جیسون موموآ” هم نقش “دوکان آیداهو” را در این فیلم بازی خواهد کرد. “دوکان” جنگجویی خشن است که در خدمت خاندان “آتریدز” است و از آن ها محافظت می کند.

فیلم “تپه” در تاریخ  ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم