شاهرخ خان در برنامه تد: هندی‌ها تصور می‌کنند من عاشق پیشه‌ترین مرد جهانم

شاهرخ خان در برنامه تد: هندی‌ها تصور می‌کنند من عاشق پیشه‌ترین مرد جهانم

شاهرخ خان در روز چهارشنبه در برنامه تد حاضر شد و درباره خودش و زندگی‌اش به‌عنوان یک ستاره میان‌سال صحبت کرد. این مصاحبه چند ماه پیش از اجرای نقش کریس اندرسون توسط خود شاهرخ خان انجام‌گرفته است. در یک اتفاق نادر بسیاری از طرفداران او به صحنه مصاحبه نزدیک شده و می‌خواستند او را ببینند.

طبق گفته شاهرخ خان، خود او هم‌ سال‌ها طرفدار برنامه تد بود و به ویدیوهای او که در اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شد، اشاره نمود.

“شما می‌توانید انرژی خود را بر وقایع منفی متمرکز کنید و یا اینکه باعث لذت و شادی میلیون‌ها نفر شوید.”

“افراد بسیاری در هند وجود دارند که دوست دارند به این برنامه آمده و افکار و عقاید خود را به زبان هندی بگویند.”

خود کریس اندرسون هم اعتقاد دارد که اجرای برنامه تد در هند یکی از اهداف مهم مجموعه بوده که حالا به وقوع پیوسته است و انتظار می‌رود با شروع برنامه حدود 10 میلیون طرفدار داشته باشد.

“شاهرخ خان برای این کار انتخاب خوبی است. او یک هنرپیشه میان‌سال است که می‌تواند تجربه جدید را به ارمغان بیاورد.”

“ما انتظار داریم که با ایده و نظرات مختلفی رودرو شویم، و در این زمینه کاملاً پذیرا هستیم. ”

اندرسون اعتقاد دارد که کشور هند پر از نوآوری و خلاقیت است. بنابراین پخش این برنامه در هند با واکنش‌های جالبی همراه خواهد بود.

در طی برنامه شاهرخ خان 51 ساله از دوران کودکی‌اش می‌گوید و از اینکه او به دوره‌ای تعلق دارد که کلمه سیب آن‌ها را فقط به یاد یک نوع میوه می‌انداخت، نه یک شرکت بزرگ مانند اپل که توسط استیو جابز فقید راه‌اندازی شده بود. او پس از سخنرانی در این برنامه در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

او همچنین دراین‌باره صحبت کرد که با افزایش سن و پیشرفت تکنولوژی، به دوره‌ای نزدیک می‌شویم که کلماتی مانند انسانیت معنای خود را از دست داده‌اند.

او در شروع صحبت‌هایش این‌گونه گفت: “من به قلب کسانی که تصور می‌کنند من عاشق‌پیشه‌ترین مرد زمینم، عشق و دوستی را منتقل می‌کنم.”

و صحبت‌هایش را این‌گونه تمام کرد: “این شما هستید که دنیایی را به وجود می‌آورید که پر از عشق نسبت به خودتان است.”

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم

  1. هادی

    مرداد 10, 1401

    از بچگی علاقه خاصی به فیلم هندی مخصوصا فیلمهای شاهرخ خان دارم .جالبه فقط با چشماش هنر عشق رو نشون میده که هیچ بازیگری این حس رو نداره

    پاسخ