نقش آفرینی مایکل بی. جردن در جدید ترین فیلم دنزل واشینگتن

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “دنزل واشینگتن” (Denzel Washington)، کارگردان 64 ساله ی آمریکایی، قصد دارد با همکاری کمپانی سونی پیکچرز فیلم جدیدی به نام “دفتر خاطراتی برای جردن” (A Journal for Jordan) بسازد و “مایکل بی. جردن” (Michael B. Jordan) به عنوان اولین بازیگر این فیلم انتخاب شده است.

“مایکل بی. جردن”، بازیگر 32 ساله ی آمریکایی، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “پلنگ سیاه” (Black Panther)، “کرید” (Creed) و “فارنهایت 451” (Fahrenheit 451) را در کارنامه ی خود دارد.

“ویرگیل ویلیامز” (Virgil Williams)، نویسنده ی فیلم “گل گرفته” (Mudbound)، وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “دفتر خاطراتی برای جردن” را بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم برگرفته از زندگی واقعی “دانا کندی” است. “دانا کندی” روزنامه نگاری است که برنده ی جایزه ادبی پولیتزر شده است و این فیلم به رابطه ی عاشقانه ی او با گروهبان یکم “چارلرز مونرو کینگ” خواهد پرداخت. زمانی که گروهبان “کینگ” از خانواده اش دور بوده و در کشور های دیگر خدمت می کرده است، دفتر خاطراتی داشته که در آن نکته هایی مهم راجع به زندگی برای پسرش “جردن” می نوشته است. گروهبان “کینگ” در سال 2006 زمانی که جردن تنها هفت ماه داشته در عراق کشته شده است، اما این دفتر خاطرات سرشار از پیام های عاشقانه ی او برای دانا و جوردن است که بعد از مرگ او به دستشان رسیده است.

کمپانی سونی پیکچرز اطلاعات بیشتری از فیلم جدید “دفتر خاطراتی برای جردن”، از جمله تاریخ اکران و سایر بازیگران این فیلم را تا کنون منتشر نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم