18 حقیقت جالب درباره جاستین بیبر

جاستین بیبر که در لندن به دنیا آمد و در کانادا بزرگ شد، نامش به معنای موفقیت و ستاره شدن جهانی است. او در حال حاضر یکی از ستاره‌های مشهور جهان است. در طول سال‌های کاری‌اش، از اولین آهنگ‌ها تا آهنگ‌های اخیرش، شاهد تبدیل‌شدن او از یک خواننده نوجوان به یک ستاره بوده‌ایم. در این مطلب حقایق جالب زندگی او را خواهید دانست.

1. او موسیقی‌دان خوبی است

جاستین بیبر می‌تواند سازهای مختلف مانند گیتار، پیانو، ترومپت و درام را بنوازد. آیا تصور می‌کردید این پسر نوازنده باشد؟ درواقع این توانایی‌های او تأثیرگذار هستند.

2. از صفر شروع کرد

او در سن 12 سالگی در یک مسابقه خوانندگی به مقام دوم رسید. سپس مادرش ویدیوهای خوانندگی او را به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشت و باعث موفقیت جهانی او شد.

3. خواننده مطرح موسیقی آشر با او قرارداد امضا کرد

بیبر رسماً با شرکت موسیقی ریموند براون که یک شرکت مشترک میان براون و آشر است، قرارداد امضا کرد.

4. او مدل موهای گران‌قیمتی را امتحان می‌کند

همه ما می‌دانیم که جاستین بیبر بسیار معروف است و مدل مو و لباسش بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد. یکی از شایعات این است که مدل موی او 750 دلار هزینه دارد.

5. در آهنگ “هرگز نگو هرگز” کلمه هرگز 73 بار تکرار شده است

این آهنگ معروف که به همراه جیدن اسمیت خوانده‌شده، در هر 3.15 ثانیه یک‌بار کلمه “هرگز” را تکرار می‌کند که در مجموع 73 بار تکرار می‌شود.

6. علایق بیبر

سریال‌های موردعلاقه او “دوستان” و “اسمالویل”، و فیلم موردعلاقه او “راکی” است. غذای موردعلاقه او پیتزا و دوریتو هستند.

7. ویل اسمیت مشاور بیبر است

بازیگر و خواننده مطرح ویل اسمیت و جاستین بیبر مدام با یکدیگر مکاتبه داشته و درباره همه‌چیز صحبت می‌کنند. ویل همانند مربی و مشاور بیبر عمل می‌کند.

8. او از مکان‌های بسته می‌ترسد

بیبر از مکان‌های بسته مانند آسانسور می‌ترسد و شاید به‌ندرت از آن استفاده کند.


پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: جاستین بیبر و لیست کامل زنانی که با آن‌ها در ارتباط بوده


9. باهوش است

او نه‌تنها از طریق موسیقی افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد بلکه در عرض 47 ثانیه می‌تواند مکعب روبیک را حل کند.

10. او یک پدیده است

او ازجمله اولین تک خواننده‌هایی است که قبل از پخش آلبوم 4 آهنگش در فهرست 40 آهنگ برتر قرار گرفتند. علاوه براین، او جوان‌ترین خواننده‌ای است که 5 آلبوم برتر در آمریکا داشته است.

11. ویدیوی “عزیزم” بیشترین ویدیویی است که در یوتیوب مشاهده شده است

ویدیوی او به نام “عزیزم” (BABY) بیشترین ویدیویی است که در یوتیوب مشاهده شد.

12. نامش بیشتر از هر فرد دیگری در اینترنت جستجو شده است

به نظر می‌رسد که نام جاستین بیبر بیش از هر شخص دیگری در اینترنت جستجو شده است. او در عرض یک هفته در فیس‌بوک بیش از 200 هزار طرفدار پیدا کرد.

13. خواننده موردعلاقه او بیانسه است

خواننده موردعلاقه جاستین بیبر بیانسه است و او همیشه آهنگ‌های بیانسه را گوش می‌دهد.

14. استعدادهای دیگر جاستین

او می‌تواند زبان فرانسه را به خوبی صحبت کرده و به زبان آلمانی تا 10 بشمارد. او همچنین در تردستی هم بسیار موفق است. آیا کاری هست که این پسر از پسش برنیاید؟

15. مستند آهنگ هرگز نگو هرگز 100 میلیون دلار سرمایه داشت

این مستند 3 بعدی که بر اساس زندگی بیبر ساخته شده بیش از 100 میلیون دلار سود داشته و مورد نظر مثبت منتقدین قرار گرفت.

16. تعداد طرفداران بیبر در توییتر

تعداد طرفداران بیبر در توییتر بیش از 104 میلیون نفر است و حتی از طرفداران لیدی گاگا بیشتر است. تعداد طرفداران بیبر از کل جمعیت کانادا بیشتر است.

17. حراج موهایش

زمانی که او موهایش را کوتاه می‌کند، آن را در eBay در معرض فروش قرار می‌دهد و بیش از 12000 دلار دریافت می‌کند و آن را در اختیار مؤسسات خیریه قرار می‌دهد.

18. مجسمه مومی او در توسو

در موزه مادام توسو تاکنون 5 مجسمه مومی از جاستین بیبر ساخته شده است.

                               

دیدگاه‌ها (18)

بستن فرم

  1. J.Belieber

    خرداد 3, 1401

    اولا کیی رو بیخود قضاوت نمیکنین از حرفاتون معلومه جاس و نمیشناشین و فقط رو شایعات و توهینات بهش تمرکز کردین بابا یکم روشنفکر باشین.هر کدوم از شماهاهم کارای بد کردین و حتی شاید اصلا بابتش عذرخواهی هم نکروین خب جاسم ادمه و انسان جایزالخطاست شما نمیتونین به خاطر چند کاری که تو بچگی انجام داوه شخصیتشو زیرسوال ببرین جاس ادم خوبیه بهترین پسریه که به عمرم دیدم اون یه بار با حرفاش زندگیمو نجات داد ومن تا اخرش بهش مدیونم و بلیبرشم پس مجبور نیستم بیخود حرف هیترارو بخونم هیترا که از جاس متنفرن لطف کنن اینترنتم صرفش نکنن اینکه جاس چیکار میکنه به هیچ هیتری ربط نداره حواهشا اگه چیزی درموردش نمیدونین همش چرت نگین

    پاسخ

  2. Jessica chownsey

    آبان 28, 1399

    hello guys
    i love jastin bieber very much.
    i like his songs
    tank you for seeing this text
    💜💜💜

    پاسخ

  3. armin

    فروردین 18, 1398

    سلام به همه ی شما دوستان عزیز من این را بگم من واقعا آهنگ های جاستین را خیلی دوست دارم اما تو سایت ها که دیدم درباره آن نوشتن او خیلی دختر ها بدبخت کرده وحتی سلنا گومز را هم بیمارستانی کرده است او همیشه مواد مخدر دارو مصرف میکنه فقط اینرو بگم او خیلی آدم عوضی است

    پاسخ

    • مجتبی در پاسخ به armin

      اسفند 22, 1399

      هیچ وقت کسی را قضاوت نکنید

      پاسخ

  4. عباس اقا کار های بدش هم می گفتید جاستین بیبر….

    جاستین بیبر در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۴ در فلوریدا به جرم رانندگی در حالیکه تحت تأثیر الکل، ماری‌جوانا و دارو بوده‌است و همچنین کورس گذاشتن با اتومبیل دستگیر شد. همچنین مشخص شد زمان اعتبار گواهینامه رانندگی وی نیز تمام شده بوده‌است. وی تا اعلام رای دادگاه با وثیقه ۲۵۰۰ دلاری آزاد شد] همچنین جاستین در آمریکا به خاطر خشونت و پرخاشگری مجبور به گذراندن دوره ۱۲ ساعته مدیریت خشم شد. جاستین در تاریخ ۹ ژوئیۀ ۲۰۱۴ چندین بار به خانه همسایه خود تخم مرغ پرتاب کرد؛ که همچنان حکم دادگاه توسط هیچ سایت معتبری اعلام نشده‌است…

    فساد و رفتارهای زننده و غیر اخلاقی بیبر به قدری افزایش یافته است که صدای مردم آمریکا را در آورده و به خاطر تاثیرات منفی این خواننده نوجوان روی جوانان آمریکایی داشته، که به تازگی کمپینی در وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا به راه افتاده تا برای اخراج بیبر از این کشور امضاء جمع‌‌آوری کند. این کمپین تاکنون توانسته بیش از 230 هزار امضا جمع‌آوری کند و حتی واکنش کاخ سفید را نیز در بر داشته است. کارنی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

    متن درخواست اخراج جاستین بیبر از آمریکا بدین شرح است:

    ما مردم ایالات متحده، احساس می کنیم که در حال اشتباه در فرهنگ عامه کشورمان هستیم. ما می‌خواهیم بیبر به دلیل رواج کارهای مخرب و خطرناک، بی پروایی و استعمال مواد مخدراز کشورمان اخراج و گرین کارتش باطل شود. او نه تنها امنیت ما را به خطر می‌اندازد بلکه تاثیر بدی بر جوانان کشور ما دارد. ما از مردم می‌خواهیم برای حذف جاستین بیبر از جامعه ما این دادخواست را تایید کنند

    گفتنی است، جاستین بیبر،‌ خواننده 19 ساله کانادایی در تازه‌ترین جنجال رسانه‌ای‌‌ در روز پنج شنبه ۲۳ ژانویه،‌ به جرم کورس گذاشتن در خیابان و رانندگی تحت تاثیر الکل، ماری جوانا و دارو بازداشت شده است.

    پلیس ساحلی میامی گفته است که این خواننده پاپ روز سه شنبه در خیابان بازداشت شده و با پلیس نیز همکاری نکرده است. او به مقاومت در برابر پلیس و داشتن گواهینامه منقضی متهم شده است.

    بازداشت او یک هفته بعد از آن اتفاق می‌افتد که همسایه‌اش او را متهم کرد که به خانه او تخم مرغ پرت کرده است.

    گزارش پلیس حاکی از آن بود که به ملک همسایه‌اش به میزان قابل توجهی آسیب رسانده است. در پی جست‌وجوی خانه او توسط پلیس، یکی از همراهانش نیز به اتهام همراه داشتن مواد مخدر بازداشت شده بود.
    باشگاه خبرنگاران در تاریخ 4 مرداد 1392، گزارشی از جاستین بیبر تهیه کرد و در آن نسبت به رواج بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی میان نوجوانان هشدار داده بود، به‌طوری که دادخواست اخیر مردم آمریکا مبنی بر اخراج این خواننده، مهر تاییدی است بر هشدارهای مطرح شده.

    بر همین اساس، باشگاه خبرنگاران قصد بنا به درخواست مخاطبان گرامی، یک بار دیگر گزارشی را که در تاریخ 4 مرداد 1392 در رابطه با جاستین بیبر تهیه کرده بود را منتشر کند.

    عباس اقا اینا را هم بگو تازه به دخترانی زیادی هم که عاشق و دوست داشتن جاستین بیبر را تجاوز کرده از این قضیه سو استفاده کرده ….من که خوشم نمی اید ازش عباس اقا

    پاسخ

    • هر انسانی در مسیر زندگی خود کارهای زیادی میکند این برداشت دیگران است که نسبت به کار دیگران عکس العمل نشان میدهد آقای عزیز قبل از این که انگشت خود را به سمت کسی بگیری از تمیز بودن دست خودت مطمئن شو

      پاسخ

  5. زهرا

    مهر 12, 1397

    سلام. خیلی ببخشید ولی من ازش متنففففففرررررررررمممممممم چون اون اگه تو سایت های دیگه بدید خیلی ازش شکایت کردن کار های بدی کرده من معذرت میخوام ولی نظر هر شخص خیلی مهمه مثل نظرات شما عزیزان امید وارم این پیام من اونقدر بین مردم پخش بشه تا به دست خودش برسه و بفهمه چقدر ادم عوض هستش

    پاسخ

    • دقیقا زهرا خانوم منم خوندم یه ادم الکی تجاوز کار بیش نیست ….

      پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به زهرا

      مهر 19, 1397

      وقتی یک ذره تحقیق کنیو از خودت چرت نگی میفهمی که سایت های ایرانی همش دروغه و فقط شایع اما ادمای ساده ای مثل توهم هستن که باور میکنن اون هیچوقت الکل مصرف نکرد و یک شایع بود که دست انجمن های مختلفم تو این کار بود و ادمایی مثل تو که هیچی نمیدونن میام از خودشون نظر میزارن و یکم تحقیق نمیکنن که جریان چی بوده و یکم تو سایتای معتبر خارجی مثل بیلبورد نمیگردن پس اگر نمیدونی لطفا نظر نده و دیدگاه کسیو نسبت به کسی بد نکن

      پاسخ

    • مریم در پاسخ به زهرا

      تیر 5, 1398

      هرکس شخصیت خودشو تشکیل می ده و شخصیت هرکس به خودش ربط داره تو نمی تونی از کسی متنفر باشی جاستین هم عقاید خودشو داره بهتره بجای اینکه از او متنفر باشی کارهای خوبه اونو ببینی

      پاسخ

    • مجتبی در پاسخ به زهرا

      اسفند 22, 1399

      هستند کسانی که در زندگی نسبت به انسان عکس العمل نشان میدهند انسان قرار نیست در زندگی همه را از خود راضی نگه دارد

      پاسخ

  6. Belieber

    شهریور 5, 1397

    اون تنها خواننده ای یه که بیشتر از همه اسم خدا رو تو آهنگاش آورده و بیشتر آهنگای آلبوم pourpos مورد خطاب خدا بوده و از کارای گذشتش پشیمونه و میگه که فقط خدا به اون کمک کرد تا دیگه این کارای بد رو نکنه و اون تنها خواننده تو کل دنیا هست که بیشترین طرفدارارو تو فضای مجازی داره و رتبه یک رو از نظر طرفدارا تو فضای مجازی داره پس اینقدر به گذشتش نگاه نکنید.

    پاسخ

  7. blackpink

    مرداد 26, 1397

    4 میلیون نفر فقط جمعیت طرفداران توییترش ؟ خیلی کم گفتید ها خیلی بیشتر از ایناس یادم نمیاد دقیقا چقدر طرفدارای توییترش بودن ولی چهل میلیون کم کمشه

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به blackpink

      مرداد 26, 1397

      سلام،
      بله درست میفرمایید تعداد طرفدارانش بیش از 104 میلیون نفر هست که با اشتباه تایپی “بیش از 4 میلیون نفر” نوشته شده بود
      ممنون بابت فیدبک

      پاسخ

  8. سیما

    مرداد 25, 1397

    in pesar bi nazire

    پاسخ

  9. طرفدارش

    اسفند 5, 1396

    جاستن جان یک بچه خوب عالی است. با همه یکسان است. با طفل خورد بزرگ با سیاه پوستان هیچ تعصبی نداره و از همه مهمتر بچه یتیمه. بعضی میگن دختر بازه همه امریکایی ها عیاشن خصوصیت اخلاقی که بامسلمانان مشکل نداره پسر مقبول جذاب شکسته نفس مظلوم با خواهر برادر خود اینقدر خوب رویه میکنه درحالیکه اونا هیچ جاستین رو دوست ندارن ولی با اینقدر معروفیت محبوبیت مهشوریت اگه من جاش بودم دنیا رو زیرپا میکردم خداوند حق رو به حق دار میده

    پاسخ

  10. ملیحه

    بهمن 20, 1396

    جاستین عالیه مرسی از سایتتون

    پاسخ

    • sima در پاسخ به ملیحه

      مرداد 25, 1397

      Bahat movafegham

      پاسخ