اگر به انیمه “آکادمی قهرمان من” علاقه دارید این 14 انیمه را ببینید

آکادمی قهرمانی من (Boku No Hero Academia) انیمه ای در ژانر ابرقهرمانی است که این ژانر در حال حاضر بسیار محبوب است. این انیمه یکی از محبوب ترین انیمه های موجود است که طرفداران بی شماری دارد. داستان درباره ماجراجویی های میدوریا ایزوکو است که می خواهد قهرمان شود. اما مشکل او این است که قدرتی ندارد. در حالی که دانش آموزان آکادمی قدرت های مختلفی دارند. بنابراین، آیا میدوریا می تواند بدون هیچ قدرتی به رویای خود برسد؟

یک داستان زیبا و جالب که عناصر جالبی را به همراه دارد. در اینجا می خواهیم فهرستی از 14 انیمه مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. وان پیس – One Piece – 1999

یکی از محبوب ترین انیمه های حاضر که عناصر ماجراجویی، اکشن و سرگرمی را ادغام می کند. داستان درباره دزدان دریایی است که مانکی دی.لوفی شخصیت اصلی آن است و می خواهد به دزد دریایی بزرگ و فرمانروای دریاها تبدیل شود. اما او و گروهش مانند دزدان دریایی دیگر بی رحم نیستند بلکه شخصیت قهرمانانه دارند. مانکی و همراهانش باید به گرند لان بروند تا گنج وان پیس را به دست آورند. یک انیمه سرگرم کننده و جالب.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه انیمه شهر اشباح (Spirited away) علاقه دارید این 10 فیلم را از دست ندهید


2. بلیچ – 2012-2004 – Bleach

انیمه بعدی یک انیمه سول ایتر است که اگر طرفدار انیمه باشید حتما آن را دیده اید. یک انیمه زیبا که از داستان و شخصیت ها لذت می برید. صحنه های اکشن بر جذابیت آن می افزایند. این انیمه 300 قسمتی به ماجراجویی های ایچیگو، یک سول ایتر، می پردازد که می خواهد خانواده خود را از چنگال موجوداتی به نام هولوز نجات دهد. سپس باید تمام انسان ها را از شر این هیولا نجات دهد. اگر این فیلم را تماشا کنید به زحمت می توانید از آن دست بردارید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های 2018 که حتما باید ببینید


3. پرنسس مونونوکه – Princess Mononoke – 1997

یکی دیگر از درام های ماجراجویانه استودیوی جیبلی که حماسی محسوب شده و از فیلم های دیگر میازاکی جدی تر است. در این فیلم بین یک شهر معدنی و خدایان جنگل جنگی آغاز شده است. شخصیت جالب و راز آلود استودیوی جیبلی در کنار داستان فیلم، به جذابیت آن افزوده اند. این فیلم تنها یکی از معدود فیلم های انیمه اواخر دهه 90 است که از انیمیشن سل تهیه شده بود. نتیجه کار یک فیلم کامل بوده که یکی از بهترین فیلم های استودیوی جیبلی محسوب می شود. بنابراین می توان آن را تجربه زیبا، الهام بخش و لذت بخش میازاکی دانست.

همچنین بخوانید: 12 انیمه خون آشامی برتر در تاریخ انیمه به انتخاب پروشات


4. پورکو روسو – Porco Rosso – 1992

یکی از فیلم های کلاسیک میازاکی که چندان مورد توجه قرار نگرفت. این فیلم که بدون شک یکی از بهترین فیلم های این استودیو است، به حوادث دوران جنگ می پردازد که یک خلبان مبارز به نام پورکو (که شبیه یک خوک نیمه انسان است) با سختی های جنگ جهانی دوم دست و پنجه نرم کرده و در عین حال به جاهای مختلف سفر می کند. کارگردان فیلم توانسته عناصر درام و طنز را به خوبی در این فیلم ترکیب کرده و داستان متعادلی را به وجود آورد. برخلاف فیلم های دیگر استودیوی جیبلی داستان این فیلم برای بزرگسالان مناسب تر است تا کودکان. این فیلم از آن دست فیلم هایی است که از دیدن آن لذت برده و به یک تجربه فراموش نشدنی بدل می شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه هایی که در سال 2019 و 2020 منتظر اکران شان هستیم


5. وان پانچ من – One Punch Man – 2015

یک انیمه با ژانر طوفانی که یکی از بهترین انیمه ها در ژانر ابرقهرمانی است. مفهوم و شخصیت ها آن را جالب تر می کنند. اما نگاه کنایی به دنیای ابرقهرمانی آن را جالب تر می کند. مردی به نام سایتاما با انجام 100 پوش آپ، 100 درازنشست، 100 اسکوات و دوی 100 کیلومتر هرروزه قدرت عظیمی به دست آورده که می تواند با یک ضربه هرکسی را از پا بیندازد. اما نمی تواند دشمنی داشته باشد و به همین دلیل خشمگین است. یک انیمه کمدی و سرگرم کننده.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه نوراگامی (Noragami) علاقه دارید این 15 انیمه را از دست ندهید


6. کانکریت روولوشو – Concrete Revolutio – 2015

یک انیمه ابرقهرمانی درباره یک سازمان ابرقهرمانی که می خواهد تمام ابرقهرمان ها را در سایه نگه دارد. قهرمان اصلی داستان جیرو هیتویوشی یکی از اعضای سازمان است. اما سپس تصمیم می گیرد علیه این سازمان شورش کند. صحنه های اکشن و داستان بسیار جالب و دیدنی است.

15 انیمه جذاب شبیه بازی نباشه زندگی نیست (No Game No Life)


7. هاجیمه نو ایپو – Hajime No Ippo – 2000

یک انیمه ورزشی زیبا درباره یک بوکسور به نام ماکونوچی ایپو که می خواهد خود را تقویت کرده و برای رسیدن به رویاهایش تمام موانع پیش رو را بردارد. او و دوستش برای برای پیروزی در رقابت ها خوب تمرین می کنند. این مسابقات خوب پیش رفته و تا پایان به آن جذب خواهید شد. حتما از این فیلم لذت می برید.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


8. تایگر و بانی – Tiger and Bunny – 2011

یک انیمه در ژانر اکشن/کمدی درباره شهر استرن که مردم آن توانایی های خاصی دارند و نکس نامیده می شوند. آن ها می توانند نیروهای شر را دستگیر کرده و در برنامه تلویزیونی کانال هیرو محبوب می شوند. آن ها می خواهند پادشاه قهرمان ها باشند. کورماتسو یکی از آن قهرمان هاست که تایگر نام دارد و به دلیل شهرت رو به کاهش اش با بارنابی بروکز جونیور همراه شده است. آن ها باید با وجود تفاوت ها با هم همکاری کنند و به هدف شان برسند. یک فیلم جالب و سرگرم کننده با صحنه های اکشن.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


9. آنساتسو کیوشیتسو – Ansatsu Kyoushitsu – 2015

داستانی درباره دانش اموزان کلاس سومی مدرسه کونوگیگاوکا که باید با هیولایی که ماه را به هلال تبدیل کرده مبارزه کنند. بنابراین پیش از اینکه این هلال دائم شود باید مانع هیولا شد. خوشبختانه هیولا تصمیم می گیرد به این دانش آموزان کمک کرده و تکنیک های ترور و مسائل دیگر را به آن ها بیاموزد تا بتواند او را شکست دهند. این فیلم بسیار جالب و سرگرم کننده است. حتما آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 12 انیمه خون آشامی برتر در تاریخ انیمه به انتخاب پروشات


10. هفت گناه کبیره – Nanatsu no Taizai – 2014

یک انیمه جادویی/اکشن درباره داستان هفت شوالیته به نام هفت گناه کبیره که پس از تلاش برای برانداختن پادشاه اخراج شده اند. شوالیه های مقدس آن ها را شکست داده اما گناهان باقی مانده اند. سپس شوالیه مقدس شاه را شکست داده و بر تخت می نشیند. بنابراین پرنسس سوم، الیزابت، به دنبال هفت گناه کبیره است تا قلمروی خود را به دست آورد. این انیمه ما را به یک ماجراجویی سرگرم کننده و پر از اکشن وارد می کند. این سری عناصر طنز هم دارد.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


11. گانزلینگر استراتوس – Gunslinger Stratos – 2015

کیوکا کاتاگیری، تورا کازاسومی، شیزونو ریندو و کیوما کاتاگیری چهار تفنگدار هستند که تصمیم می گیرند در عملیات استراتوس شرکت کنند تا با خودشان در دنیای دیگر مبارزه کنند. از انجاییکه توانایی آن ها و خود دیگرشان مشابه است، باید راهی برای شکست آن ها و نجات پیدا کردن را بیابد. شاید داستان پیچیده باشد اما قطعا سرگرم تان می کند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


12. شوالیه خون آشام – Vampire Knight – 2008

اکادمی کراس یک مکان عجیب است که دانش آموزان آن در دو شیفت تحصیل می کنند، شیفت روز و شیفت شب. اما چه چیز آن عجیب است؟ در حقیقت، همه چیز. دانش آموزان شیفت شب خون آشام هستند. به همین دلیل کار یوکی کراس و زیرو کیریو که مسئول شیفت ها هستند، دشوارتر می باشد. در حالی که یوکی کارش را جدی گرفته و برای انجام آن هرکاری می کند، زیرو آنقدر از خون آشام ها متنفر است که برای کشتن آن ها حاضر است هرکاری انجام دهد.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


13. زتمن – Zetman – 2012

در دنیای انیمیشن زتمن دو بازیکن توسط انسان ها ساخته شده اند تا مردم از آن ها لذت ببرند، اما با فهمیدن حقیقت حیات خود به دشمن انسان ها تبدیل می شوند. داستان زتمن درباره دو ابرقهرمان به نام های جین کانزاکی و کوگا آماگی است. جین می تواند خود را به یک موجود جهش یافته به نام زت تبدیل کند که قدرت های ابرقهرمانی دارد. بنابراین مردم تصور می کنند او هم یک بازیکن است. از سوی دیگر، کوگا به تکنولوژی وابسته بوده و با کمک آن با اهریمن آلفاس مبارزه می کند.

همچنین بخوانید: لیست 50 انیمه سریالی برتر تاریخ به انتخاب پروشات، کامل‌ترین انیمه لیست


14. موشی شی – Mushishi – 2005

مردی به نام گینکو یک موشی شی است. موشی شی ها مردمی هستند که درباره پدیده موشی تحقیق می کنند. موشی نوعی از زندگی است که موجودیت خود را دارا نیست. آن ها همانند انگل بوده و از میزبان انسانی استفاده می کنند. بنابراین ساده ترین نوع حیات محسوب می شود. گینکو می خواهد یکی پس از دیگری موانع را کنار زده و به حقیقت موشی پی ببرد.

همچنین بخوانید: 10 انیمه‌ی سینمایی زمستانی که ژاپنی ها انتظارش را می‌کشند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (13)

بستن فرم

  1. yuna10

    مهر 10, 1401

    وان پیس انیمس و بهترین انیمس که دیدم من اوتاکوعم و وان پیس از همه این انیمه ها به اکادمی قهرمانانه من نزدیک تره و وان پیس 1034 تا قسمته و همه قسمتاش هم زیرنویس داره انیمه هانتر هم به انیمه اکادمی…. نزدیکه پیشنهاد میکنم انیمه هانتر و وانپیس رو دیده باشید و یه خواهش داشتم لطفا عکس وان پیس رو عوض کنین کیفیت تصویر بده کسی که بخواط اونو تماشا کنه قضاوت میکنه ممنون

    پاسخ

  2. مهدی

    مرداد 14, 1400

    سلام من دنبال انیمه ای هستم که قسمت اولش رو دیدم داستانش اینجور بود که دوتا سرزمین وجود داشت که یکی سرزمین موجودات تاریکی بود که نقش اصلی هم جانشین اینجا بود و یه سرزمین هم بالای اینجا بود که نقش اصلی عاشق ملکه این جا شده بود کسی اسمشو میدونه

    پاسخ

  3. کلر غول کش

    مرداد 2, 1400

    جدی جدی وان پیس از همه ی این انیمیشن ها به مدرسه ی قهرمانان نزدیک تره

    پاسخ

  4. کلر غول کش

    مرداد 2, 1400

    سلام جدی جدی وان پیس هم کارتون عالی و خوبیه هم از همه ی این انیمیشن ها به مدرسه ی قهرمانان نزدیک تره ولی بدیش اینه که 965 تا قسمت تاره هم اینکه از قسمت 61 به بعدش دوبله نشده با اینکه 11 ساله ساخته شده

    پاسخ

  5. 98

    تیر 29, 1400

    انصافا Vampire knight؟؟؟؟؟؟ شباهت زیر صفره!

    پاسخ

  6. :::AZARAKHSH:::

    اردیبهشت 8, 1400

    یک سوال پرنسس مونونوکه چقدر به آکادمی قهرمان من شبیه هست کلا فرق داره

    پاسخ

  7. محمد

    آذر 28, 1399

    از نوسنده خواهش میکنم سری ناروتو، ناروتو شیپودن و بوروتو رو هم قرار بده شباهت این ها به انیمه مدرسه قهرمانانه من زیاد است تازه ناروتو و بقیه سری های اون عالییییی هستند و این انیمه تا الان بهترین انیمه در آمریکا، چین، ژاپن و فرانسه و انگلیس بوده

    پاسخ

    • Rs در پاسخ به محمد

      آذر 28, 1399

      مقاله مال ۳ سال پیشه 🤦‍♂️

      پاسخ

  8. فاطمه محشوریان

    آذر 27, 1399

    انیمه ی شوالیه خون آشام مثبت چند سال ؟؟

    پاسخ

  9. mb

    آبان 9, 1399

    سلام
    یه خواهش بزرگ از مدیر سایت داشتم
    لطفا لطفا لطفا لطفا عکس انیمه ی بلیچ رو عوض کنید
    این عکس کلا ماهیت انیمه رو عوض میکنه و کسی که این انیمه رو ندیده و بخواد از رو عکس قضاوت کنه کلا از انیمه زده می شه و فکر میکنه یه انیمه روزمره است
    لطفا عوضش کنید

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به mb

      آبان 9, 1399

      سلام دوست عزیز،
      تصویر این انیمه عوض شد؛ مرسی از پیشنهادتون 🙂

      پاسخ

      • mb در پاسخ به زهرا اکیما

        آبان 9, 1399

        خیلی ممنون بابت رسیدگی به نظرات کاربران
        دستتون درد نکنه

        پاسخ

  10. sajjad

    خرداد 2, 1398

    اگه من میخواستم انتخاب کنم به جز وان پانچ من و شاید هم موب سایکو انیمه دیگه ای به ذهنم نمیرسید

    پاسخ