بیوگرافی کامل چنینگ تیتوم به همراه تصاویر و فیلم شناسی

نام: چنینگ تیتوم

متولد: 26 آوریل 1980 (6 اردیبهشت 1359)

سن: 38 سال

محل تولد: کولمن، ایالات متحده آمریکا

قد: 185

شغل: بازیگر، مدل، تهیه کننده

وضعیت تاهل: متاهل، همسر جینا دوان

بیوگرافی چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم (Channing Tatum) یک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در آغاز قرن بیست و یک با بازی در فیلم های هالیوودی به شهرت رسید.

یک بازیگر، تهیه کننده و مدل که در 26 آوریل 1980 در کولمن، آلاباما، به دنیا آمد. والدین او شهروندان ساده آمریکایی بودند. پدرش در شرکت هواپیمایی و پدرش در اداره ساخت و ساز کار می کرد. کی و گلن (والدین بازیگر) فرزند دوست داشتند و با به دنیا آمدن چنینگ بسیار خوشحال شدند. هفت فرزند دیگر در این خانواده به دنیا آمد.

زمانی که تیتوم از دبیرستان فارغ التحصیل شد به سرعت به فلوریدا رفت تا به مدرسه ارتش برود. او در آنجا دانش آموزش خوبی بود. سپس به ویرجینیای غربی رفت تا در کالج محلی به تحصیلات خود ادامه دهد.

چنینگ تیتوم در کودکی

با به تحقق پیوستن رویاهای چنینگ و ورود به کالج، ناگهان درس را رها کرده و به خانه پدری بازگشت. هیچکس نمی داند چرا این تصمیم را گرفت. چنینگ خودش هم تا به امروز درباره آن صحبت نکرده است.

بازگشت او به خانه پدری به مشکلات زیادی همراه بود. زیرا این دانش آموز اسبق برای اداره زندگی خود باید لباس می فروخت، می رقصید و یا در کلوپ های مستهجن فعالیت می کرد. بنابراین چنینگ تصمیم گرفت مشکلات مالی را حل کند.

یک روز او تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به میامی رفت. در آنجا بود که نماینده آژانس مدلینگ او را کشف کرد.

حرفه مدلینگ

تیتوم اولین بار در اورلاندو مدلینگ را تجربه کرد. هیئت داوران برنامه متوجه چنینگ شده و او را به موزیک ویدیو ستاره آمریکای لاتین، یعنی ریکی مارتین دعوت کردند. تیتوم برای این کار 400 دلار دریافت کرد.

سپس تیتوم با شرکت های  Giorgio Armani و Abercrombie & Fitch همکاری کرد. سال 2000 برای تیتوم سال ویژه ای بود. او در فشن شوی مجله Men’s Health در کلوپ میامی شرکت کرد.

چنینگ تیتوم به عنوان مدل

چنینگ به تلاش هایش ادامه داد. در سال 2002 بازیگری را تجربه کرد. او در تبلیغات کمپانی پپسی حضور یافت. سپس مدلینگ در آژانس Page 305 به او پیشنهاد شد. تیتوم به چهره اغلب برندها تبدیل شد و در تبلیغات حضور یافت. سپس تصمیم گرفت وضعیت خود را تغییر دهد و در مقابل دوربین قرار گرفت.

حرفه مدلینگ چنینگ موفق بود. اکنون او با آژانس های مهم نیویورک و میلان کار می کند. می توانید چهره او را بر جلد مجلات مختلف ببینید. در سال 2001 به عنوان یکی از 50 فرد زیبای جهان انتخاب شد.

چنینگ تیتوم بر جلد مجله GQ

طبق گفته تیتوم مدلینگ به پیشرفت او کمک کرد. فعالیت او در صنعت مد باعث شد به خواسته خود پی ببرد، برای خود اهدافی تعیین کند. و خود را یک مرد خوش شانس بنامد.

فیلم های او

اولین تجربه بازیگری او در سال 2004 در فیلم تلویزیونی محبوب CSI بود. در سال 2005 در فیلم ها حضور یافت و نقش های فرعی را به عهده گرفت. برای مثال در فیلم “جنگ دنیاها” (War of the Worlds) نقش پسری در کلیسا، در فیلم “سوپرکراس” (Supercross) و در فیلم “خرابی” (Havoc) نقش یک مرد جوان را ایفا کرد.

این شرایط باعث شد که تیتوم حرفه مدلینگ را فراموش کند و تصمیم بگیرد در صنعت فیلم فعالیت کند. شایعاتی ایجاد شد که کارگردان های فیلم “مغول” (Mongol) می خواهند چنینگ را برای نقش چنگیزخان دعوت کنند. گفته می شد که کارگردان ها می خواهند از این بازیگر آمریکایی استفاده کنند، در نهایت فیلمسازان از بازیگر ژاپنی، تادونوبو آسانو دعوت کردند.

چنینگ تیتوم در فیلم مایک جادویی

در این زمان بود که توجه لورن شولر دونر تهیه کننده به تیتوم جلب شد و برای نقش اصلی “این دختر همان مرد است” (She is a man) از او دعوت کرد. این فیلم در سال 2006 اکران شد. آینده روشنی در انتظار او بود زیرا در ملودرام موزیکال “استپ آپ” (Step Up) نقشی به او سپرده شد. او تصور نمی کرد رقص بتواند معنای زندگی باشد. این فیلم در 11 اوت 2006 اکران شد. فیلم های بعدی او “راهنمایی برای تشخیص قدیسان تو” (A Guide to Recognizing Your Saints) و “استاپ لوس” (Stop-Loss) بودند که نقش های اصلی را برعهده داشت.

در سال 2010 فیلم جدید “جان عزیز” (Dear John) در تلویزیون پخش شد که چنینگ نقش یک سرباز را برعهده داشت. یک سال بعد فیلم های “بی استفاده” (Haywire) و “پسر هیچکس” (The Son of No One) اکران شدند و تیتوم مرکز تولید خود را راه اندازی کرد.

در سال 2011 رسانه ها اعلام کردند که تیتوم در فیلم “برادران خونی” (Blood Brothers) حضور خواهد داشت. این فیلم قرار بود در روسیه ساخته شود. استودیوی چرنین اینترتیمنت قرار بود این فیلم را بسازد. قرار بود این بازیگر آمریکایی پس از اتمام سریال “خیابان جامپ شماره ۲۱” (21 Jump Street) در این فیلم حضور یابد اما این فیلم هرگز ساخته نشد.

چنینگ تیتوم در فیلم خیابان جامپ شماره 21

در سال 2012 فیلم “مایک جادویی” (Magic Mike) اکران شد و چنینگ نقش اصلی را برعهده داشت. این فیلم استیون سادربرگ با واکنش های مختلف مواجه شد. فیلمی درباره زندگی رقصنده های مستهجن مرد که به نوعی داستان زندگی چنینگ است و از این نظر جالب می باشد.

فیلم “عقاب” (The Eagle) یکی از مهم ترین آثار کارنامه بازیگری اوست. فیلمی از کوین مک دونالد براساس کتاب رزمری ساتکلیف که در سال 2011 اکران شد. این فیلم به مبارزات میان رومی ها و پیکت ها در بریتانیا می پردازد. مارک فلاویوس آکوئیلا با بازی تیتوم، یک یوزباشی و شخصیت اصلی داستان است که به کالدونیا، جایی که نشان عقاب و نماد لژوین گم شده است. پدر مارک که رئیس ارتش است این نماد را گم کرده است.

منتقدین و مخاطبین بازی او را دوست داشتند. سپس نقش های تاریخی و ارتشی بازهم به او پیشنهاد شدند اما او تصمیم گرفت ژانرهای دیگر را تجربه کند.

چنینگ تیتوم در فیلم عقاب

اکران این فیلم با بحث هایی در بین اهالی جامعه علمی همراه بود. تاریخ دانان کتاب رزمری ساتکلیف را بررسی کردند زیرا معتقد بودند که فیلم عقاب ادامه نظریه تایید نشده غیب شدن لژیون هیسپانای نهم (لژیون اسپانیایی) است که در امپراتوری رم وجود داشت.

برخی از آنها معتقدند که این لژیون در امپراتوری اسکاتلند مدرن در آغاز قرن دوم شکست نخورد. درباره فعالیت ارتش در دوره راین سال 120 بعد از میلاد اطلاعاتی موجود است. درباره فعالیت برخی از لژیون ها در آن زمان حقایقی وجود دارد. با این حال لژیون نهم در دوره امپراتور مارکوس آرولیوس دیده نشد.

زندگی شخصی

زندگی شخصیت این بازیگر، تهیه کننده و مدل، مشخص نیست. برخی از روزنامه و مجلات درباره وضعیت تاهل او چیزهایی نوشته اند. اما زمانی که یکی از طرفداران او یک وبلاگ راه اندازی کرد و درباره او چیزهایی نوشت همه چیز عوض شد. چنین روزنگار آنلاینی به سرعت محبوب شد. سپس بازیگر این دختر را به نیویورک دعوت کرد و این وبلاگ به سایت اصلی این ستاره تبدیل شد.

چنینگ تیتوم و همسرش

این بازیگر در صحنه فیلم “استپ آپ” با یک دختر جذاب آشنا شد که قلبش را ربود. این دختر جینا دوان بود که نقش دوست دختر او را بازی کرد. تیتوم به مدت دو سال جرات نداشت از دوست دخترش خاستگاری کند. سپس در فضای رمانتیکی در هاوایی از او خاستگاری کرد. این زوج در سال 2009 ازدواج کردند. مراسم ازدواج در مالیبو برگذار شد. ازدواج آن ها دیدنی بود.

هالیوود عاشق این زوج بود و آن ها در فیلم های مختلف در نقش های اصلی حضور یافتند. در سال 2012 روزنامه ها به شکم برجسته جنا پی بردند که نشانه بارداری او بود. در مه 2013 دختر شیرین آن ها اورلی به دنیا آمد. او با پدر شدن به خوشبخت ترین انسان روی کره زمین تبدیل شد.

براساس چکیده های اخبار، این بازیگر آمریکایی موفق ترین نماینده صنعت فیلم قرن بیست و یکم است. بسیاری از طرفداران معتقدند قد بلند او (قد تیتوم 185 سانتی متر است) نماد موفقیت اش است.

چنینگ تیتوم در امروز

در سال 2016 نمایندگان هالیوود ریپورتر گزارش کردند که او قرار است در یک فیلم دیگر هم نقش زنانه داشته باشد. گفته می شود که در فیلم اصلی سال 1983 تام هنکس و دریل هانا نقش های اصلی را برعهده داشتند.

فیلم “اسپلش” (Splash) به داستان رابطه یک پری دریایی و یک مرد جوان می پردازد. یک زن جوان به نیویورک آمده و طی آزمایشات دانشمندان به یک پری دریای تبدیل می شود. در این زمان مرد جوان پری دریایی را نجات داه و او هم دنیای جدیدی را به او نشان می دهد. این مرد می تواند در زیر آب تنفس کند.

در سال 2017 تیتوم چهل و دومین جایزه انتخابی مردم را که براساس آرای اینترنتی انتخاب می شود، دریافت نمود. او جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

گفته می شود او عاشق حیوانات است. در سال 2016 چنینگ اعلام کرد بزش هیثر مرده است. او تصویری از این حیوان را در اینترنت به اشتراک گذاشت. اورلی دختر دو ساله چنینگ نیز در این فیلم حضور داشت. طرفداران این سلبریتی هالیوودی این تصویر را بی نظیر دانستند.

فیلم شناسی

  • مربی کارتر – Coach Carter – 2005
  • این دختر همان مرد است – She is a man – 2006
  • استپ آپ – Step up – 2006
  • جی.آی. جو: ظهور کبرا – I. Joe: The Rise of Cobra – 2009
  • جان عزیز – Dear John – 2010
  • عقاب – The Eagle – 2011
  • 10 سال – 10 years – 2011
  • سوگند – The Vow – 2012
  • خیابان جامپ شماره ۲۱ – 21 Jump Street – 2012
  • مایک جادویی – Magic Mike – 2012
  • عوارض جانبی – Side Effects – 2013
  • سقوط کاخ سفید – White House Down – 2013
  • فاکس‌کچر – Foxcatcher – 2014
  • صعود ژوپیتر – Jupiter Ascending – 2015
  • هشت نفرت انگیز – The Hateful Eight – 2015

تصاویری از چنینگ تیتوم

kinopoisk.ru
kinopoisk.ru

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. امیر

    دی 1, 1399

    یکی از خوشتیپ ترین باریگریه ک دیدم

    پاسخ