نقش آفرینی دنیل کالویا و کیت استنفیلد در فیلم جدیدی به نام Jesus Was My Homeboy

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، فیلم جدیدی به نام “مسیح رفیقم بود” (JesusWas My Homeboy)، قرار است به نویسندگی و کارگردانی “شاکا کینگ” (Shaka King) ساخته شود که “دنیل کالویا” (Daniel Kaluuya) و “کیت استنفیلد” (Lakeith Stanfield) به عنوان اولین بازیگران این فیلم جدید معرفی شده اند.

“دنیل کالویا” که بیشتر برای بازی در فیلم پر طرفدار “پلنگ سیاه” (Black Panther) شناخته می شود، سابقه ی بازی در فیلم های معروف دیگری مثل “برو بیرون” (Get Out)، “بیوه ها” (Widows) و “نوزاد” (Baby) را نیز دارد.

تا کنون اطلاعاتی از جزئیات نقش “دنیل کالویا” در فیلم جدید “مسیح رفیقم بود” منتشر نشده است.

“کیت استنفیلد” نیز در فیلم هایی مثل “ببخشید مزاحم شما شدم” (Sorry to Bother You)، “برو بیرون” (Get Out) و “دختری در تار عنکبوت” (The Girl in the Spider’s Web) به نقش آفرینی پرداخته است.

“کیت استنفیلد” قرار است در این فیلم نقش پسری به نام “ویلیام اونیل” را بازی کند. “ویلیام اونیل” کسی است که به دوستش، “همپتون”،  خیانت می کند و او را به مراجع قانونی لو می دهد.

تاریخ دقیق اکران فیلم جدید “مسیح رفیقم بود” و دیگر بازیگرانی که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند، هنوز از طرف سازندگان این فیلم اعلام نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم