بیوگرافی کامل کارا دلوین، بازیگر و مدل سرشناس بریتانیایی به همراه تصاویر

نام: کارا دلوین

متولد: 12 اوت 1992 (21 مرداد 1371)

سن: 26 سال

محل تولد: بریتانیا

قد: 173

شغل: مدل و بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی کارا دلوین

کارا دلوین یک مدل برتر بریتانیایی است که در صنعت مد و سینما فعال می باشد. در حال حاضر در کارنامه او چندین فیلم و سریال دیده می شود.

کارا جوزلین دلوین در اوت 1992 در یکی از معروف ترین خانواده های اشراف نزدیک به خانواده سلطنتی به دنیا آمد. پدربزرگ او سر جوزلین استیونز سرپرست پیشین خیریه میراث انگلیس بود که سازه های معماری انگلیسی را مدیریت می کرد. این زن جوان فرزند دختر خاله دایانا، پرنسس ولز است.

خانواده دلوین در یک عمارت قدیمی در بلگریویا، یکی از گران ترین و اعیان نشین ترین مناطق وستمینستر، زندگی می کنند. ماردش پاندورا یک مدیر فروشگا خصوصی است که به شبکه فروشگاه های سلفریجز متصل است. پدرش چارلز مسئول ساخت و ساز ساختمان های مناطق اعیان نشین لندن را برعهده داشت. این خانواده به جز کارا دو دختر دیگر به نام کلوئی (بزرگ تر) و پاپی (وسطی) دارند. پاپی دلوین مدل مشهور لوئیز ویتان است.

جوآن کالینز هنرپیشه و نیکلاس کولینز سرپرست یک انتشارات انگلیسی مادرخوانده و پدرخوانده های او هستند.

کارا جوزلین می توانست زندگی مرفه، بدون کار و زحمت و نشست و برخاست با اشراف را داشته باشد. اما او می خواست خودش پول دربیاورد و به همه ثابت کند یک انسان مستقل است.

مدلینگ

کارا دلوین ابتدا با مدلینگ کار خود را آغاز کرد. زمانی که به مدرسه خصوصی بدالس می رفت توجه سارا دوکاس بازیگر و موسس یک آژانس مدلینگ که کیت ماس را کشف کرده بود، به خود جلب کرد. دوکاس در نگاه اول متوجه شد این دختر بریتانیایی با قد 173 و وزن 51 مدل آینده خواهد شد. خواهر کارا یعنی پاپی دلوین در آن زمان برای دوکاس کار می کرد. سارا کارای 17 ساله را به کار کردن ترغیب کرد. آن سال کارا در شوی کلمنتس ریبرو شرکت کرد. شش ماه بعد کارا دلوین در شوی کلکسیون پاییزه بربری شرکت کرد.

سه سال بعد، در سال 2012، کارا دلوین چهره بربری بود. همچنین در تبلیغات ویدیویی برندهایی نظیر بلومارین و زارا ظاهر شد. در شوی برندهایی مانند اسکار دلا رنتا، دی اند جی، شرکت کرد. این مدل در شو، جلسات عکس برداری و تبلیغات این شرکت ها حضور داشت. درنتیجه مجله بریتانیایی ووگ   کارا جوزلین دلوین را ستاره پاییز/زمستان 2012-2013 معرفی کرد.

در نوامبر 2012 جوایز مد بریتانیا کارا دلوین را مدل سال نامیدند. در پایان سال قرارداد با دانا کارن نیویورک به او پیشنهاد شد. در سال 2014 کارا دلوین به عنوان چهره تاپ شات انتخاب شده و در تبلیغات کلکسیون پاییز/زمستان 2014 شرکت کرد. کارل لاگرفلد طرح کارا را می پرستد و او را یکی از مدل های موردعلاقه اش می داند.

ابروهایش پرپشت کارا مشخصه اوست. علاوه بر آن یک زن رک  و اجتماعی است. او شاد و خوشگذران است و فشار کار سنگین را تحمل می کند. او از چهره بدون آرایش خود ابایی ندارد، برای بهتر نشان دادن خود تلاشی نمی کند و برای حضور در اجتماع خود را به زحمت نمی اندازد.

فیلم های او

کارا دلوین بسیار با استعداد است. او با وجود تجربه مدلینگ تصمیم گرفت به دنیای سینما وارد شود. اولین قدم ها همیشه دردسرساز است؛ تست نقش آلیس برای فیلم تیم برتون در سال 2008 موفق نبود زیرا کارگردان به دنبال یک بازیگر باتجربه تر بود. با این حال کارا در سال 2012 به موفقیت رسید و در فیلم “آنا کارنینا” (Anna Karenina) از رایت حضور یافت. او نقش کوتاه پرنسس سوروکینا را برعهده داشت. کیرا نایتلی نقش اصلی کارنینا را برعهده داشت.

کارا دلوین در فیلم آنا کارنینا

نقش بعدی او در سال 2013 و برای فیلم “چهره یک فرشته” (The Face of an Angel) به او پیشنهاد شد که سال بعد به اکران درآمد. در همان سال تماشاگران او را در فیلم “کودکان عاشق” (Kids in Love) دیدند که کارا و همکار جوانش در نقش جوانان بوهمی لندن ظاهر شدند که تنها کارشان وقت تلف کردن در مهمانی و پارتی بود.

در سال 2015 کارا با حضور در فیلم های مختلف که باعث شهرت او شدند طرفدارانش را به وجد آورد. از میان آن ها دو فیلم “پن” (Pan) و “شهرهای کاغذی” (Paper Towns) برتر بودند. شهرهای کاغذی یک اثر اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته جان گرین است که او نقش اصلی را برعهده داشت. یک داستان رمانتیک و ماجراجویانه درباره دختری که از پسری که عاشق اوست می خواهد تا از دوست پسر خائن او انتقام بگیرد.

کارا دلوین در فیلم کودکان عاشق

کارا دلوین به فعالیت سینمایی خود ادامه می دهد. در بهار 2015 لوک بسون اعلام کرد که در حال ساخت فیلم “والرین و شهر هزار سیاره” (Valerian and the City of a Thousand Planets) است و نقش اصلی را به کارا دلوین پیشنهاد کرده است.

زندگی شخصی

کارا از کودکی آزاد بود. اکنون هم با کارهای عجیب طرفدارانش را شوکه می کند. در عرصه مدلینگ نه تنها خالکوبی را پذیرفته بلکه با خالکوبی بدنش را تزئین کرده و 10 خالکوبی دارد. آژانس مدلینگ به او توصیه کرده این کار را متوقف کند اما زن جوان به خالکوبی ها ادامه داده و  قراردادهای جدید دریافت می کند.

در سال 2013 یک پاپاراتزی او را با کیفی پر از یک پودر سفید دید و او را به مصرف کوکائین متهم کرد. گرچه شایعات متوقف شد اما شرکت H&M قرارداد خود را با او فسخ کرد.

زندگی شخصی او منبع خوبی برای شایعات است. زیرا گرچه در گذشته شرکای او مرد بودند (تیرون وود، هری استایلز از گروه وان دیرکشن)، به زودی با زنان جانشین شدند. امروز کارا دلوین همجنسگراست.

بزرگ ترین رسوایی زمانی پدید آمد که کارا با میشل رودریگز که دوجنسگراست دیده شد. کارا و دوست دخترش باهم دیده شدند و از نشان دادن احساسات شان هراس نداشتند.

کارا دلوین و میشل رودریگز

در سال 2015 درباره رابطه کارا و کندال جنر، مدل جوان، شایعاتی پدید آمد. آن دو برای مجله لاو جلسه عکاسی داشتند. اما در خارج از پروژه رابطه خود را انکار کردند.

کارا دلوین و کندال جنر

پس از آن آنی کلارک، خواننده آمریکایی، که 10 سال از او بزرگ تر بود، به دوست دختر او تبدیل شد.

کارا دلوین و آنی کلارک

کارا دلوین زندگی شخصی خود را پنهان نمی کند و همیشه تصاویر خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. کارا بیش از 3000 عکس و 40 میلیون فالوور دارد.

کارا دلوین در امروز

در اوت 2016 فیلم اکشن اقتباسی از کامیک دی سی، “جوخه خودکشی” (Suicide Squad) اکران شد. کارا نقش اینچانترس ویلن را بازی می کرد. از آنجاییکه شخصیت اصلی قهرمان نبودند، بلکه ویلن هایی بودند که می توانستند زنده شده و جرایم پیشین خود را تکرار کنند، بنابراین فیلم با استقبال مواجه شد.

آرای منتقدین مختلف بود. مارگو رابی نقش ویلن معروف دیوانه هارلی کوئین و ویل اسمیت نقش ددشات را ایفا کرد. با این حال، این اجرای جرد لتو در نقش جوکر بود که گرچه چند دقیقه بیشتر طول نکشید اما دیدنی بود. شخصیت کارا با واکنش های منفی مواجه شد زیرا اینچنترس به اندازه ضدقهرمان اصلی پیچیده و خوش ساخت نبود. با این حال اجرای دلوین مورد انتقاد قرار نگرفت.

ویل اسمیت، کارا دلوین، مارگو رابی، جرد لتو

دلوین در سال 2016 در تبلیغات ورزشی پوما حضور یافت و به چهره این برند تبدیل شد.

در تابستان 2017 درام “تب گل لاله” (Tulip Fever) اکران شد. داستان درباره حوادث در هلند قرن 17 است، زمانی که گل لاله گران بود و می توانست صاحبین را یک شبه ثروتمند کند. این بازیگر نقش اصلی آنوجا را ایفا کرد.

کارا دلوین و امبر هرد

در همین زمان فیلم اکشن فرانسوی “والرین و شهر هزار سیاره” اکران شد و این بازیگر نقش اصلی مامور ویژه لورلین را ایفا کرد که در زمان سفر می کرد. این فیلم براساس کامیک “والرین و لورلین” پیر کریستین و ژان-کلاد متزرس ساخته شد. لوک بسون کارگردان و فیلمنامه نویس این اثر است.

فیلم دیگر او تریلر جنایی “کشتزارهای لندن” (London Fields) است که امبر هرد، جما چان و کارا دلوین از بازیگران آن هستند.

کارا دلوین و جیدن اسمیت

کارا دلوین در سال 2018 در تریلر Fever Hear و ملودرام “زندگی در یک سال” (Life in a Year) در کنار نیا لانگ و جیدن اسمیت حضور دارد. کارا برای این فیلم موهایش را تراشید و جیدن هم از شر دردلاک هایش خلاص شد. گرچه او برای این نقش به تدریج موهایش را کوتاه و کوتاه تر کرد اما تصویر او با سر کچل و لاغری بیش از حدش طرفدارانش را شوکه کرد.

فیلم شناسی

  • آنا کارنینا – Anna Karenina
  • چهره یک فرشته – The Face of an Angel
  • کودکان عاشق – Kids in Love
  • تب گل لاله – Tulip Fever
  • پن – Pan
  • شهرهای کاغذی – Paper Towns
  • جوخه خودکشی – Suicide Squad

تصاویری از کارا دلوین


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. فرانی

    مهر 20, 1398

    چشماش خیلی رو مخه!

    پاسخ