بهترین فیلم های جنیفر آنیستون که نباید از دست بدهید

جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) زیبا، کسی که بیشتر ما با دیدن سریال “دوستان” (F.R.I.E.N.D.S) او لذت بردیم. بازیگری که از دیگر بازیگران این فیلم موفق تر است. جنیفر آنیستون یکی از بزرگان هالیوودی است که در فیلم های مختلفی حضور یافته است. اما با وجود اینکه یک ستاره است اما بسیاری او را یک بازیگر بزرگ نمی دانند. در هر صورت در اینجا برترین فیلم های جنیفر آنیستون را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. دوستان پولدار – Friends with Money – 2006

آنیستون در این فیلم معمولی می درخشد. یک اثر کمدی درباره زندگی روزمره و مشکلات مردم در چهل سالگی. داستان زیباست و کاترین کینر هم اجرای زیبایی ارائه می دهد. یک فیلم پر از دیالوگ که هنر بازیگری آنیستون را نشان داده و ناامیدتان نمی کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های مونیکا بلوچی، بازیگر شناخته شده سینمای هالیوود


9. رئیس های وحشتناک – Horrible Bosses – 2011

نمونه ای از یک کمدی درجه یک که آنیستون نقش یک دندان پزشک با جنون جنسی را نشان می دهد که کارمندان خود را به دردسر می اندازد. جوز ، با بازی جیسون بیتمن، چارلی دی (فیلادلفیا همیشه آفتابی است “Sunny in Philadelphia”) و جیسون سودیکیس با الهام از فیلم “غریبه ها در قطار” (Strangers on a Train) هیچکاک، تصمیم می گیرند رئیس خود را به قتل برسانند. عناصر طنز تاریک هم در این فیلم دیده می شوند. این فیلم لبخند را بر لبان تان می نشاند.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه انیمه شهر اشباح (Spirited away) علاقه دارید این 10 فیلم را از دست ندهید


8. با تو حال نمی کنه – He’s Just Not That Into You – 2009

آنیستون در یک فیلم پرستاره اجراهای زیبایی ارائه می دهد. یک کمدی رمانتیک که خود را از یک کمدی معمولی جدا می کند. بن افلک، اسکارلت جوهانسون، بردلی کوپر، جنیفر کانلی از ستاره های این فیلم هستند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی کامل داکوتا جانسون (بازیگر فیفتی شیدز) به همراه تصاویر و فیلم شناسی


7. بروس قادر مطلق – Bruce Almighty – 2003

زمانی که جیم کری و جنیفر آنیستون در کنار هم قرار می گیرند شاهد یک کمدی زیبا خواهیم بود. مورگان فریمن نقش خدا را برعهده داشته و کمدی زیبایی حاصل می شود. اگر قدرت خدا را داشتید چه کار می کردید؟ موضوع فیلم درباره همین موضوع است. ارتباط میان کری و آنیستون زیبایی این فیلم را دو چندان می کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کیرا نایتلی که قدرت بازیگری او را نشان میدهند


6. ما میلرها هستیم – We’re  the Millers – 2013

خواهید دید که یک زن 44 ساله چگونه می تواند نقش یک رقصنده را ایفا کند. در این کمدی زیبا علاوه بر آنیستون خواهرزاده جولیا رابرتز، یعنی اما، نیز حضور دارد. گرچه بسیاری داستان را کلیشه می دانند اما داستان بسیار طنز و دیدنی است. فیلمسازان پس از ساخت این فیلم از کار خود راضی بودند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جیم کری، ستاره سرشناس ژانر کمدی هالیوود


5. کیک – Cake – 2014

همه افرادی که از قدرت بازیگری آنیستون مطمئن نبودند پس از اکران این فیلم ساکت شدند. این فیلم قدرت بازیگری او را نشان داد. او با حضور در این نقش از نقش های کمدی پیشین فاصله گرفته و در داستانی حضور می یابد که به بیماری، خودکشی و نفرت می پردازد. از آنجاییکه او در دوران بحرانی حرفه اش بود چنین اجرایی از او انتظار نمی رفت. گرچه این فیلم نامزد گلدن گلوب شد اما بسیاری معتقد بودند که آنیستون هم باید نامزد بهترین بازیگر زن می شد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ماریون کوتیار، ستاره زیبای سینمای هالیوود


4. من و مارلی – Marley & Me – 2008

نقش اصلی این فیلم را یک سگ لابرادور رتریور زرد برعهده دارد. اما تصور نکنید این فیلم تنها درباره سگ هاست. بلکه یک فیلم خانوادگی است که عناصر طنز و درام را باهم می آمیزد. جنیفر آنیستون با حضور در یک شخصیت دلچسب یک اجرای به یادماندنی به جا می گذارد. این فیلم نشان می دهد که یک سگ می تواند زندگی افراد را تغییر دهد. پس اگر عاشق حیوانات هستید این فیلم را تماشا کنید. پیش از تماشای این فیلم خود را برای اشک شوق و ناراحتی آماده کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های دنزل واشینگتن که باید ببینید


3. دختر خوب – The Good Girl – 2002

یک فیلم درام و کمدی که بار اصلی فیلم از آغاز تا پایان برعهده آنیستون است. غم موجود در فیلم طنز آن را به طنز سیاه تبدیل می کند. آنیستون نقش یک فروشنده را ایفا می کند که زندگی تکراری دارد و دورترین نقش او از نقش ریچل سریال به شمار می رود. جیک جیلنهال و جنیفر آنیستون باید بازهم در کنار هم قرار بگیرند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز که قدرت بازیگری او را نشان می دهند


2. آهن غول پیکر – The Iron Giant – 1999

یک فیلم انیمیشنی که یکی از برترین آثار انیمیشنی محسوب شده و آنیستون هم در آن حضور دارد. او در نقش آنی هیوز، مادر قهرمان داستان، پسری که با ربات بیگانه دوست شده، صداپیشگی می کند. این فیلم شاهکار کودکان و بزرگسالان محسوب می شود. با این حال به دلیل عدم استقبال و تبلیغات نامناسب در گیشه شکست خورد. نه فقط به خاطر حضور آنیستون بلکه به خاطر زیبایی این فیلم اثر را تماشا کنید. اوج داستان رضایت بخش و دیدنی است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر فرانسیس فورد کاپولا که باید تماشا کنید


1. محیط اداره – Office Space – 1999

یک کمدی کلاسیک که هر صحنه آن خنده را بر لبان تان می نشاند. گرچه آنیستون در سایه اجرای زیبای ران لیوینگستون قرار داد اما در نقش یک مستخدم ساده و معصوم زیبا ظاهر می شود. گرچه این فیلم در گیشه موفق نبود اما رفته رفته مخاطبین توانستند با آن ارتباط برقرار کنند. از شغل خود متنفرید؟ پس با این فیلم دیدنی ارتباط برقرار می کنید. بهترین و زیباترین کمدی با حضور آنیستون که در صدر فهرست ما قرار گرفت.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم برتر برادران کوئن که نباید از دست بدهید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. یه نفر

    اسفند 28, 1399

    واقعا جنیفر بهترینههههه :)❣️

    پاسخ

  2. میلاد

    فروردین 19, 1399

    واقعا ممنون خیلی دنبال این فیلم ها بودم روش جالبی هست واسه پیدا کردن فیلم

    پاسخ