مارک وب نسخه ی بازسازی شده ی انیمه ی Your Name را کارگردانی خواهد کرد

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، قرار است نسخه ای هالیوودی از انیمه ی مشهور “نام تو” (Your Name) ساخته شود و “مارک وب” (Marc Webb)، کارگردان 44 ساله ی آمریکایی، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

انیمه ی “نام تو” در سال 2016 به کارگردانی و نویسندگی “ماکوتو شینکای” (Makoto Shinkai) ساخته شد. این انیمه به دلیل سبک پویانمایی خاصی که داشت مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت و خیلی زود به یکی از پر فروش ترین انیمه ها در کشور ژاپن تبدیل شد.

داستان انیمه ی “نام تو” درباره ی دختر و پسر نوجوانی به نام “میتسوها” و “تاکی” است که می توانند بدن های شان را با هم جابه جا کنند و این دو نفر بعد از مدتی عاشق یکدیگر می شوند. انیمه ی “نام تو” سرشار از عناصر داستانی ژاپنی و جلوه های بصری زیبا است.

“مارک وب” کارگردانی فیلم هایی مثل “500 روز سامر” (500 Days of Summer)، “با استعداد” (Gifted)، “تنها پسر زنده در نیویورک” (The Only Living Boy in New York) و فیلم دو قسمتی “مرد عنکبوتی شگفت انگیز” (The Amazing Spider-Man) را در کارنامه ی خود دارد.

اطلاعات بیشتری از نسخه ی هالیوودی انیمه ی “نام تو” از جمله تاریخ اکران و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت تا کنون منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم