تاریخ اکران فیلم Bond 25، با بازی دنیل کریگ، تغییر کرد

فیلم ” باند 25″ (Bond 25) در ابتدا قرار بود به کارگردانی “دنی بویل” (Danny Boyle) ساخته شود و برای اکران در نوامبر 2019 برنامه ریزس شده بود. اما این کارگردان بعد از مدتی از ادامه ی همکاری با این پروژه ی جدید صرف نظر کرد و با سپردن کارگردانی این فیلم به “کر فوکوناگا” (Cary Joji Fukunaga)، تاریخ اکران این فیلم به تعویق افتاد و قرار شد در تاریخ 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398) به طور رسمی اکران شود.

اما اکنون طبق جدید ترین اخبار منتشر شده، تاریخ اکران فیلم “باند 25” باز هم تغییر کرده و تاریخ 8 آپریل 2020 (20 فروردین 1399)، زمان جدید اکران این فیلم اعلام شده است.

تا کنون دلیل موجهی برای تغییر زمان اکران فیلم “باند 25” از طرف سازندگان این فیلم اعلام نشده است. اما با توجه به این نکته که فیلمبرداری فیلم “باند 25” هنوز آغاز نشده و تا تاریخ جدید اعلام شده برای اکران این فیلم کمتر از یک سال باقی مانده است، می توان گفت که دلیل به تعویق افتادن زمان اکران این فیلم نیاز به زمان بیشتری برای تولید و آماده سازی آن است.

“دنیل کریگ” (Daniel Craig)، بازیگر 50 ساله ی بریتانیایی، برای بازی در نقش “جیمز باند به این فیلم باز خواهد گشت. علاوه بر این، “لئا سیدو” و “نائومی هریس” نیز دیگر بازیگرانی هستند که برای نقش آفرینی در فیلم “باند 25” معرفی شده اند.

تا کنون اطلاعات دقیقی از داستان این فیلم منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم