ستاره ی فیلم Aquaman، جیسون موموآ، به جمع بازیگران فیلم جدید Dune اضافه شد

بعد از معرفی بازیگران سرشناسی مثل  “خاویر باردم” (Javier Bardem) و “جاش برولین” (Josh Brolin) برای بازی در فیلم جدید “تپه” (Dune)، به تازگی “جیسون موموآ” (Jason Momoa) نیز برای نقش آفرینی در این فیلم معرفی شده است.

این بازیگر 39 ساله ی آمریکایی که این روز ها بیشتر با فیلم مشهور “آکوامن” (Aquaman) شناخته می شود، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “لیگ عدالت” (Justice League)، “کونان بربر” (Conan the Barbarian) و “گروه بد” (The Bad Batch) را در کارنامه ی خود دارد.

“دنی ویلنوو” (Denis Villeneuve) کارگردانی فیلم “تپه” را بر عهده خواهد داشت. فیلم هایی مثل “ورود” (Arrival)، “سیکاریو” (Sicario) و “دشمن” (Enemy) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “دنی ویلنوو” ساخته شده اند.

علاوه بر این، بازیگران دیگری مثل “تیموتی شالامی” (Timothée Chalamet)، “استلان اسکارشگورد” (Stellan Skarsgård)، “ربکا فرگوسن” (Re­becca Fer­gu­son) نیز قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند.

داستان فیلم “تپه” بر اساس رمان های علمی- تخیلی و حماسی نوشته ی “فرانک هربرت” نوشته شده است. کتاب “تپه” در سال ۱۹۶۵ میلادی نوشته شده است و داستان مبارزات خانواده های اشرافی در آینده برای تسلط بر سفر های فضایی و دانش فضانوردی را روایت می کند. خاندان “اتریدز” درحال مبارزه برای دست یابی به قدرت هستند و با خیانت امپراطور و دیگر خاندان های پر قدرت رو به رو می شوند. “پاول”، فرزند جوان خاندان اتریدز (با بازی تیموتی شالامی)، مجبور می شود همراه با مادر خود، بانو “جسیکا” (با بازی ربکا فرگوسن)، به سرزمینی بیابانی و دور افتاده سفر کند. در آنجا آنها با خاندان بومی “فریمن” ملاقات می کنند و “پاول” بر اساس یک پیشگویی، رهبر مذهبی آنها می شود. “جیسون موموآ” قرار است نقش “دوکان آیداهو” را در این فیلم بازی کند. “دوکان” جنگجویی خشن است که در خدمت خاندان “آتریدز” است و از آن ها محافظت می کند.

مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز از بهار ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم